Uuden miehen huono hygieniä, mikä on kun pitää aikuista miestä opettaa!
Suihkun jälkeen EI sitä samaa hikistä pataa, dödöä aamulla EI illalla, muna pestään kunnolla eikä vain huuhtaista.... Mies käy töissä ja on muuten ihan siisti ja asiallinen, eikä mikään juoppo tai masentunut tms. Ihmettelin suhteen alussa miten haisee vaikka käy kyllä useinkin suihkussa kunnes selvisi tuo saman paidan pukeminen, alushousut kyllä vaihtaa ja sukat.
Kommentit (60)
Pieni on ongelma. Puhumalla saa aikaan muutoksia. Olisin enemmän huolissani jos mies olisi väkivaltainen narsukuspää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin jätän pois ylimääräiset kemikaalit illalla suihkun jälkeen. Saa kainalotkin vähän levähtää. Eikä sitä illalla niin paljon liiku että hikoilisikaan.
Outoa. Deodorantti laitetaan aina puhtaaseen vastapestyyn kainaloon. Laittako joku vasta aamulla jos illalla on käynyt suihkussa? Ihminen hikoilee myös yöllä ja silloin kainalon bakteeritoiminta käynnistyy. Sen bakteeritoiminnan seurauksena hiki alkaa haista.
Minä käyn aamulla ja illalla suihkussa.
Ja tälle alapeukkuja kun puhuttiin huonosta hygieniasta. :D Päättäkää jo mikä teitä oikein miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin jätän pois ylimääräiset kemikaalit illalla suihkun jälkeen. Saa kainalotkin vähän levähtää. Eikä sitä illalla niin paljon liiku että hikoilisikaan.
Outoa. Deodorantti laitetaan aina puhtaaseen vastapestyyn kainaloon. Laittako joku vasta aamulla jos illalla on käynyt suihkussa? Ihminen hikoilee myös yöllä ja silloin kainalon bakteeritoiminta käynnistyy. Sen bakteeritoiminnan seurauksena hiki alkaa haista.
Mua inhottaisi jos naisen kainaloissa haisisi deodorantti nukkumaan mennessä. Tulisi tunne likaisuudesta. Vähemmän mua kiusaa jos toisen kainalosta sängyssä haistaisikin heikon hien tuoksaduksen. Ei tullut mieleenkään jos olet käynyt ennen nukkumaan menoa suihkussa. Että se pieni toki mahdollinenkin hien tuokdahdus pitäisi peittää hajusteilla.
säästeliäs mies.
Jos on pienet tulot niin pitää olla pienet menot.
Eli kyllä paitaa voi käyttää uudestaan jos se ei haise pahasti. Itse vain käännän paidan jos siinä on pastatahroja yms.
Pesukone kuluttaa sähköä ja vettä melkoisesti.
Tienaan 1350e kk.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn aamulla ja illalla suihkussa.
Ja tulot on sitten varmasti 4000e nettona kuukaudessa.
Luuletko että normaaleilla ihmisillä on varaa tuollaiseen läträykseen?
Itse käyn pesulla kerran viikossa.
Miehen kuuluukin haista vähän paskalle.
Jos häiritsee jo alkumetreillä, niin etsi sopivampi.
that's it kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäis olla meikeissä 24/7 vaan sen takia koska mä vaadin niin.
Miten tuo liittyy asiaan? Ei aloittajakaan vaadi (kaikkia) miehiä peseytymään ja pukeutumaan puhtaisiin vaatteisiin, Hän vain ilmaisee, että hänelle on vastenmielistä, ettei hänen tapailemansa mies ole riittävän hygieninen.
Yhtä lailla sinulla on täysi oikeus etsiä naista, joka on meikeissä 24/7 mutta ihan turhaan vaadit sitä kaikilta naisilta.
Ei mua kiinnosta mitä muut/ap ajattelee. Haluan vaan että naiset ovat meikeissä 24/7.
Halua mitä haluat mutta pidä omana tietonasi, ketään ei kiinnosta.
Isäni ei kuulema ole käynyt hammaslääkärissä sitten intin jälkeen! ( T: äitini molemmilla ikää 50)
Onko miehistä tässä maassa todellakin noin suuri pula? Miksi ihmeessä olet edes sekaantunut ihmiseen, jonka toiminnassa on moisia puutteita? Ei ihmistä voi muuttaa, joten kouluttamiseen käytetty aika on aivan suorilla hukkaan heitettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan vaihda paitaa joka päivä. Deodoranttia ei ole koskaan tullut edes mieleen laittaa illalla. Ei se mitään hikoilua estä mutta ei haise niin hielle.
Väärä tieto. Tässä yksi mies, joka vaihtaa joka päivä. Ei tartte lisäaineita sen paremmin illalla kuin aamullakaan eikä koskaan ole valitettu hien hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluukin haista vähän paskalle.
Pikkupoikana kuulin aikuisilta sellaisen sanonnan että ei se ole mies eikä mikään, jolla ei ole housuissa pikkulusikallista. Ei se silti muodostunut oman elämäni ohjenuoraksi.
Hikiset kainalot vielä kestäisi mutta pesemätön muna hyi helkkari...
Onko sinulla tarkoitus elää yhden aikuisen lapsen kanssa ja jonka kanssa hankitte vielä lisää lapsia? Siinä vaiheessa, kun koet tarvetta sörkkiä miehen pinttyneitä tapoja olet hukkateillä parisuhteessasi. Hän ei muutu siitä yhtään miksikään. Voit pelastaa tilanteen ryhtymällä hänen henkilökohtaiseksi avustajakseen ja vahtia joka päivä, miten hän peseytyy ja mitkä vaatteet pukee ylleen, mutta jaksatko sitä?
Jos mies ärsyttää sinua jo nyt tietyillä tavoillaan, niin voin luvata että löydät pikku hiljaa lisää moitittavaa. Älä pilaa elämääsi kontroloimalla toista. Etsi kumppani, jonka hygienia miellyttää sinua. Se on myös sitä kuuluisaa kahden ihmisen välistä kemiaa.
Mun exä kävi suihkussa kahden viikon välein. Ei ihme kyllä haissut kovin pahalle. Ei pessyt ikinä hampaitaan, jotka olivatkin ruskeat. Piilotteli niitä mursuviiksiensä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tuttua. Osa miehistä on likaisia. Eivät pese edes hampaita säännöllisesti, hammaslääkäristä nyt puhumattakaan.
Alusvaatteita ei vaihdeta päivittäin.
Jne jne.
Sitten ihmetellään, kun ei naista löydy.
Nyt valoja päälle luonnon tuhoajat!
Ei kukaan vaihda alushousuja päivittäin.
Mitä? Siis pitäisikö minun pukea aamulla edellispäivän valkovuotoiset pikkarit jalkaan? Eiköhän se luonto tuhoudu ennemmin niistä lääkejäämistä jos täytyy jatkuvasti syödä hiivalääkkeitä kun hygienia ei ole kunnossa. Enpä kyllä tiedä miten muutamat pikkarit muun pyykin seassa tuhoaisivat luontoa...
" Osa miehistä on likaisia. Eivät pese edes hampaita säännöllisesti, hammaslääkäristä nyt puhumattakaan."
Luultavasti naisistakin aika harva pesee hammaslääkärin.