Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen huono hygieniä, mikä on kun pitää aikuista miestä opettaa!

Vierailija
13.02.2020 |

Suihkun jälkeen EI sitä samaa hikistä pataa, dödöä aamulla EI illalla, muna pestään kunnolla eikä vain huuhtaista.... Mies käy töissä ja on muuten ihan siisti ja asiallinen, eikä mikään juoppo tai masentunut tms. Ihmettelin suhteen alussa miten haisee vaikka käy kyllä useinkin suihkussa kunnes selvisi tuo saman paidan pukeminen, alushousut kyllä vaihtaa ja sukat.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tuttua. Osa miehistä on likaisia. Eivät pese edes hampaita säännöllisesti, hammaslääkäristä nyt puhumattakaan.

Alusvaatteita ei vaihdeta päivittäin.

Jne jne.

Sitten ihmetellään, kun ei naista löydy.

Nyt valoja päälle luonnon tuhoajat!

Ei kukaan vaihda alushousuja päivittäin.

Vierailija
22/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitäis olla meikeissä 24/7 vaan sen takia koska mä vaadin niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mä

N41

Vierailija
24/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimolla haisee niin henki kuin jalkopää karmealta, pitäiskö laittaa eukko pihalle ja paremmalta haiseva tilalle?

Vierailija
25/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin jätän pois ylimääräiset kemikaalit illalla suihkun jälkeen. Saa kainalotkin vähän levähtää. Eikä sitä illalla niin paljon liiku että hikoilisikaan.

Outoa. Deodorantti laitetaan aina puhtaaseen vastapestyyn kainaloon. Laittako joku vasta aamulla jos illalla on käynyt suihkussa? Ihminen hikoilee myös yöllä ja silloin kainalon bakteeritoiminta käynnistyy. Sen bakteeritoiminnan seurauksena hiki alkaa  haista.

Vierailija
26/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hygienia eikä hygieniä. Mikä on, kun pitää aikuista naista opettaa oikeinkirjoituksen alkeissa?

Vierailija
27/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko ap, miksi dödöä ei saa käyttää illalla? Aina pistän kainaloon suihkussa käytyäni kun iho on vähän kuivahtanut, eli yleensä juuri illalla. 

Vierailija
28/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin aloitusta ihan vaan siitä syystä että oksettaa pelkkä ajatuskin epähygieenisen sottapytyn kanssa seukkailu. Ällöttää ajatus siitäkin että kaikki naiset eivät edes yritä pitää yllä edes jonkinlaista tasoa. Noi raparipat saa ihan suosiolla jäädä yksin saastaansa märehtimään. 

Vierailija
29/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin jätän pois ylimääräiset kemikaalit illalla suihkun jälkeen. Saa kainalotkin vähän levähtää. Eikä sitä illalla niin paljon liiku että hikoilisikaan.

Outoa. Deodorantti laitetaan aina puhtaaseen vastapestyyn kainaloon. Laittako joku vasta aamulla jos illalla on käynyt suihkussa? Ihminen hikoilee myös yöllä ja silloin kainalon bakteeritoiminta käynnistyy. Sen bakteeritoiminnan seurauksena hiki alkaa  haista.

Minä käyn aamulla ja illalla suihkussa.

Vierailija
30/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmasi haisee kirjoitti:

heidän kulttuurissaan pitää naisen tottua toisen naisen makuun. hiekalla ei haju maku lähde

Unelmakulttuureissa on kyllä hygienia kohdallaan, sillä siitä on uskonnolliset määräykset. Muusta voi arvostalla mutta tuon kohdan hoitavat.

Vierailija
31/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaimolla haisee niin henki kuin jalkopää karmealta, pitäiskö laittaa eukko pihalle ja paremmalta haiseva tilalle?

Kyllä!

Terveisin nainen.

Vierailija
32/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako tupakkaa tai onko joskus polttanut? Voi olla hajuaisti heikentynyt. Hajuaisti voi kyllä mennä muutenkin.

En muuten mene koskaan syömään sellaisen ravintolaan jonka kokki käy ravintolan ovella röökillä. Hänhän on niin aistivammainen ettei pysty sanomaan miltä omat ruuat maistuu.

Vierailija
33/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla voi pestä ne kainalot, vaikkakin on käynyt illalla suihkussa. Ja sitten se dödö. Antakaa niiden kainaloiden vähän levähtää niistä myrkyistä.

Vierailija
34/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei illalla voi laittaa dödöä? Suihkun jälkeen laitetaan, oli sitten aamu tai ilta, muuten ehtii muodostua hikeä, joka alkaa sitten haista.

En tiedä, mistä johtuu huono hygienia. Ei ole kukaan koskaan opettanut? Ei haista omaa hikeään? Ei vain välitä?

Nukut liian kuumassa huoneenlämmössä jos noin hikoilet yöllä. En minä ainakaan yöllä hikoile. Käyn illalla suihkussa mutta ei viitsi hangata puhtaita sänkyvaatteita täyteen dödöä joten tietenkin parempi laittaa vasta aamulla.

Vierailija
35/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla voi pestä ne kainalot, vaikkakin on käynyt illalla suihkussa. Ja sitten se dödö. Antakaa niiden kainaloiden vähän levähtää niistä myrkyistä.

No mutta kun tää hajuyliherkkyys vaivaa 99% naisista. Heillä se ongelma taitaa olla.

Vierailija
36/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloit seurustella jos jo alussa haisi?

En jaksaisi ehkä opettaa, miehen pitäisi ainakin aika nopsaan tajuta.

Vierailija
37/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy asiaan? Ei aloittajakaan vaadi (kaikkia) miehiä peseytymään ja pukeutumaan puhtaisiin vaatteisiin, Hän vain ilmaisee, että hänelle on vastenmielistä, ettei hänen tapailemansa mies ole riittävän hygieninen.

Yhtä lailla sinulla on täysi oikeus etsiä naista, joka on meikeissä 24/7 mutta ihan turhaan vaadit sitä kaikilta naisilta.

Vierailija
38/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta hänellä ole huono hygienia ollenkaan, ehkä vain välttävä sellainen. Menepä jos istumaan laitapuolen kulkijan viereen joka juo alkoholia aamusta iltaan kuset ja kakat housussa. Silloin voidaan puhua jo huonosta hygieniasta.

Vierailija
39/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, mies pihalle heti kun tuollainen selviää 🤮 En mistään hinnasta ryhtyisi äidiksi aikuiselle miehelle mutta kai siitäkin sitten joku kiksejä saa.

Vierailija
40/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy asiaan? Ei aloittajakaan vaadi (kaikkia) miehiä peseytymään ja pukeutumaan puhtaisiin vaatteisiin, Hän vain ilmaisee, että hänelle on vastenmielistä, ettei hänen tapailemansa mies ole riittävän hygieninen.

Yhtä lailla sinulla on täysi oikeus etsiä naista, joka on meikeissä 24/7 mutta ihan turhaan vaadit sitä kaikilta naisilta.

Ei mua kiinnosta mitä muut/ap ajattelee. Haluan vaan että naiset ovat meikeissä 24/7. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi