Lue keskustelun säännöt.
Huuto. netissä myyneet!! Meneekö vaatepaketit kaupaksi, jos ei laita näyteikkunaan??
23.06.2006 |
Eli siinähän se kysymys jo olikin. =) Oletteko saaneet vaatePAKETTEJA kaupaksi muuten kuin laittamalla näyteikkunaan sen ilmoituksen? Kannattaako siitä maksaa?? kokemuksia!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla