Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO VIIVANPAIKKAA!?!?!?

23.06.2006 |

Onko advanced testeissä viivanpaikkaa? Testasin eilen kyseisellä testillä ja sain kuin sainkin aikaiseksi TODELLA haalean viivan. Nyt sitten epäilen että kyse olikin vain viivan paikasta. :( Osaisiko joku auttaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieman samanlainen tunne..

Tuliko sulla väriä siihen viivaan?

Mulla tuli hempeä punainen mutta sekin oli niin läpikuultava että en sitten oikein tiedä..testinä käytin itse apteekin omaa raskaustestiä

Koitahan pärjäillä *halitus* <3

*Hyvää juhannusta*

Vierailija
2/5 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei ainakaan omien kokemusteni perusteella tuli mitään viivanpaikkaa vaan ainoastaan VIIVA, joka tarkoittaa RASKAUTTA :)))

Viivan tummuus/haaleus taas johtuu hcg-pitoisuudesta eli kannattaa odotella pari päivää ja testata uudelleen, silloin pitäisi viivan olla jo tummempi!! Suosittelen käyttämään samaa testiä niin on helpompi verrata:)

T.Je_Ni 25+6, joka sai elämänsä ekan +++ juuri Apteekin Omalla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vastanneille!! :) Ajattelin odotella muutaman päivän ja testaan tosiaankin uudestaan. Toivottavasti tulos on vahvistunut ihan kunnolla nähtäväksi plussaksi!! :)

Vierailija
4/5 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä pitäis oleman mitään viivan paikkoja. Kaikissa testeissä on joko yksi tai kaksi viivaa. Viivanpaikka on haamuviiva joka on positiivinen tulos:)

Vierailija
5/5 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittelin ystävän eteen Advanced-testin ominaisuuksia tuossa pari kk sitten. Silloin ainakin täältä palstalta haulla totesin, että Advancedin ominaisuus oli tuo viivan paikka, tai ainakin tosi moni oli sillä saanut aiheettoman viivan. Joillekin oli jopa tullut " väriä" kun neste oli tikussa levinnyt.

Onkohan testiä uudistettu sittemmin vai vieläkö tämä pätee?

Riippumatta siitä miten on, ap:lle plussatoivotukset :)

Coe