Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen haluamaan seksiä?

Sherlock
12.02.2020 |

Joskus oman puolison saaminen kiinnostumaan seksistä on kiven takana. Ei saa ehdottaa kuulemma suoraan, mutta ei saa myöskään viestiä halustaan liian epäselvästi. Nyt kaivattaisiin vinkkejä naisen ajatusmaailman kääntämiseksi. Naiset: Mitkä on niitä asioita jotka saa teidät innostumaan seksistä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Tasa-arvoinen kohtelu. Naiselle suotu huomio ja naisen tekemisen ja mielipiteiden huomioon ottaminen. Näyttää, että arvostaa. Jos näin tekee haluaa nainen myös seksiä, vaikkei seksistä tai haluista ole keskusteltu ollenkaan. Aamusuukko on monesti tehokkaampi tapa houkutella seksiin kuin iltasuukko.

Tuo on niin totta.

Kun mies elää elämää kanssani yhdessä tehden ja toimien, keskustelee ja kuuntelee minua aidosti ja ottaa mielipiteeni, tekemiseni, toiveeni, pelkoni ja haaveeni huomioon ja on empaattinen ja arvostava, näkee minut oikeasti niin olen myyty.

Pienet tai isommatkin koskettelut ja pusut hellästi päivän mittaan saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi, nähdyksi ja hyväksytyksi ja olen turvassa ja voin ilmaista aitoa itseäni. Silloin seksi tulee luonnostaan koska rakastan ja haluan miestäni.

Ihan samoilla keinoilla useimmat miehetkin saa innostumaan. Pitäisi unohtaa se stereotypia että mies haluaa aina ja kaikkea. 

Vierailija
22/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saa halukkaaksi omistamalla yli miljoonan maksavan urheilu-auton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen naisen sai haluamaan, kun ohimennen kehaisin uusia alusvaatteita.

Meinasi tarrata kaluun kiinni ennen kuin saatiin pakolliset Netflixit loppuun.

Kolme varttia seksiä arki-iltaan oli lopputulos. Vähän paloi yöunia siinä, mutta vaimo oli vielä aamullakin tyytyväinen, niin mitäpä tuosta.

M44

Vierailija
24/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vaikea kysymys. Eri ihmisillä on erilaiset halut. Itse olen erittäin halukas koko ajan, joten vaikea samaistua.

Mikset kysy vaimoltasi, miten hän haluaa sinun ehdottavan seksiä? Entä tekeekö hän aloitteita?

Onko hänellä muutoin haluja, esim. runkkaako? Jos, niin kysyisin, oletko huomaavainen seksissä vai itsekäs sängyssä?

Ennen kaikkea: nauttiiko vaimosi seksistä, saako orgasmeja kanssasi? Nuoletko, sormetatko hänet huipulle joka kerta? Eli onko seksi hyvää?

Joku muu vastaili tuolla aiemmin näihin kysymyksiin, mutta APnä vielä omat vastaukset.

Mieluummin en saisi tehdä aloitetta vaan hän tekee aloitteen kun seksiä haluaa. Omasta mielestäni asetelma ei ole täysi reilu ja haluaisin useammin kuin mitä saan ehdotuksia. Omaa kivaa hän harrastaa satunnaisesti, mutta harvemmin. Pyrin olemaan huomaavainen rakastellessa ja seksi on hyvää silloin kun sitä on. Päästään molemmat 90% kerroista maaliin

Vierailija
25/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko

Vierailija
26/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa en ole vielä tähän päivään mennessä tainnut kertaakaan kysyä tai ehdottaa. Joko aloitan kiusoittelemaan tai sitten vain revin housut jalasta ja alan kiusoittelemaan suoraan hieman alempaa. Välillä jätän muutaman kerran orkun partaalle ja jatketaan sitten myöhemmin.

Meillä vain jotenkin klikkasi ja osaan lukea millainen seksi tänä päivänä olisi mieleen. En tietenkään kävisi kiinni, jos jokin painaisi oikeasti. Pieni väsy kyllä väistyy nopeasti ja paremmin untakin saa perästä päin. Hellyyttä ja läheisyyttä on muutenkin paljon.

Vierailija
27/43 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Ennen en juuri välittänyt seksistä suhteissani. Enemmän merkitsi läheisyys ja se, että sai vaikutelman, että oli haluttu. Se riitti. Sitten tapasin miehen, joka vei jo viidennellä kerralla minut tainnoksiin, niin järisyttävän orgasmin sain. Häntä kaipaan ja yhteistä seksiämme niin, että tekee kipeää, jos tapaamisväli venyy liian pitkäksi. Itse hän vain toteaa, että seksin pitääkin olla sellaista, että sitä haluaa uudestaan ja uudestaan. Ja että hän pyrkii jälkileikeillä varmistamaan seuraavan kerran. Minuun tehoaa. Harrastatko sinä jälkileikkejä vai lähdetkö heti suihkuun ja nukkumaan?

Harrastatko sinä seksissä mitään muutakuin saamassa olemista? Kuulostaa siltä, että hyvin kelpaa kun saa olla saamassa miehen huomiota?

Niimpä kun tää on juuri niitä Lahnatyyppisiä naisia jotka ei ajattele miestä ollenkaan ja tuskin koskeekaan kuin vähän pakonomaisesti ja tylsästi runkkaa äkkiä alta pois. Sellanen näkemys siis seksistä että se on vain naisen saamista ja seksi on upeaa vaikka se on miehestä aivan paskaa. Tapasin onneksi itse naisen joka rakastaa kokeilla kaikkea ja suikkareita ja kiehnää muutenkin kokoajan kiinni kiimoissaan. Se on luksusta kun nainen syö suorastaan elävältä kun tulet kotiin ja kysymättä käy kiinni ja ruokakin on valmiina :)). Vuosia oltu yhdessä loistavaa seksiä. Minä huolehdin hänen nautinnosta ja tämä naistyyppi ei ole todellakaan yleinen. Naisia on ollut monia ja ttällaisia vaan murto-osa. Suurin osa ollut enemmän tai vähemmän tylsiä passiivisia sängyssä "odottaen vaan valmista". Aloittajalle että sen sun naises voi hyvinkin kuulua tähän odottajaryhmään tai olla tosi ujo ja sitten kun tapaat aktiivisen innokkaan naisen niin ei tarvi seksiin vihjailla ;)

Kun seksi on huonoa niin nainen ei halua seksiä. Lisäksi se ei ole seksiå että mies pumppaa hetken naista ja lopettaa heti kun on itse saanut. Minkå ihmeem vuoksi nainen janoaisi sellaista?

Lahna on muuten kala ja kalat ovat aina pirteitå.

Haluton nainen= katso mies peiliin.

Vierailija
28/43 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies 20 vuotta, joten ei jaksa enää innostaa muuten kuin hyvässä nousuhumalassa.

Vierailija
29/43 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla hyvä rakastaja ja aviomies.

Vierailija
30/43 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia jälkileikkejä miehesi harrastaa? Sormetusta?

Vierailija
31/43 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mela timmissä kropassa

Vierailija
32/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Tasa-arvoinen kohtelu. Naiselle suotu huomio ja naisen tekemisen ja mielipiteiden huomioon ottaminen. Näyttää, että arvostaa. Jos näin tekee haluaa nainen myös seksiä, vaikkei seksistä tai haluista ole keskusteltu ollenkaan. Aamusuukko on monesti tehokkaampi tapa houkutella seksiin kuin iltasuukko.

Tuo on niin totta.

Kun mies elää elämää kanssani yhdessä tehden ja toimien, keskustelee ja kuuntelee minua aidosti ja ottaa mielipiteeni, tekemiseni, toiveeni, pelkoni ja haaveeni huomioon ja on empaattinen ja arvostava, näkee minut oikeasti niin olen myyty.

Pienet tai isommatkin koskettelut ja pusut hellästi päivän mittaan saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi, nähdyksi ja hyväksytyksi ja olen turvassa ja voin ilmaista aitoa itseäni. Silloin seksi tulee luonnostaan koska rakastan ja haluan miestäni.

Ihan samoilla keinoilla useimmat miehetkin saa innostumaan. Pitäisi unohtaa se stereotypia että mies haluaa aina ja kaikkea. 

Juuri näin mutta kuinka ristiriitasta että täällä naiset pitää miestä itsestäänselvyytenä ja tunteettomana koneena joka on vain aina valmis ja ei saa vaatia mitään eikä tarvi mitään vaan naista pitää aina vaan palvella. Kannattaa kyllä vaihtaa äkkiä naista aivollisempaan versioon jos tällainen naistyyppi tulee kohdalle. Kaikki on paljon parempaa kuin olet sille naiselle muutakin kuin palvelija ja päivystävä panokone. Seksikin on kahden kauppaa ja kun minäkin tapasin naisen joka huomioi ja arvostaa minuakin huomasin kuinka paljon näitä f eminatsiääliöitä ja muuten vaan tyhmiä on. Kelpaa sitten ihmetellä miksi asiat ei mee niinku pitää kun toista pitää esineenä. Kaikki nämä kun jäis yksin niin osa ehkä tajuais mistä homma puristaa

Vierailija
33/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolinen arvostava rakkaus on se, mikä saa minut haluamaan miestäni.

Vierailija
34/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Ennen en juuri välittänyt seksistä suhteissani. Enemmän merkitsi läheisyys ja se, että sai vaikutelman, että oli haluttu. Se riitti. Sitten tapasin miehen, joka vei jo viidennellä kerralla minut tainnoksiin, niin järisyttävän orgasmin sain. Häntä kaipaan ja yhteistä seksiämme niin, että tekee kipeää, jos tapaamisväli venyy liian pitkäksi. Itse hän vain toteaa, että seksin pitääkin olla sellaista, että sitä haluaa uudestaan ja uudestaan. Ja että hän pyrkii jälkileikeillä varmistamaan seuraavan kerran. Minuun tehoaa. Harrastatko sinä jälkileikkejä vai lähdetkö heti suihkuun ja nukkumaan?

Harrastatko sinä seksissä mitään muutakuin saamassa olemista? Kuulostaa siltä, että hyvin kelpaa kun saa olla saamassa miehen huomiota?

Niimpä kun tää on juuri niitä Lahnatyyppisiä naisia jotka ei ajattele miestä ollenkaan ja tuskin koskeekaan kuin vähän pakonomaisesti ja tylsästi runkkaa äkkiä alta pois. Sellanen näkemys siis seksistä että se on vain naisen saamista ja seksi on upeaa vaikka se on miehestä aivan paskaa. Tapasin onneksi itse naisen joka rakastaa kokeilla kaikkea ja suikkareita ja kiehnää muutenkin kokoajan kiinni kiimoissaan. Se on luksusta kun nainen syö suorastaan elävältä kun tulet kotiin ja kysymättä käy kiinni ja ruokakin on valmiina :)). Vuosia oltu yhdessä loistavaa seksiä. Minä huolehdin hänen nautinnosta ja tämä naistyyppi ei ole todellakaan yleinen. Naisia on ollut monia ja ttällaisia vaan murto-osa. Suurin osa ollut enemmän tai vähemmän tylsiä passiivisia sängyssä "odottaen vaan valmista". Aloittajalle että sen sun naises voi hyvinkin kuulua tähän odottajaryhmään tai olla tosi ujo ja sitten kun tapaat aktiivisen innokkaan naisen niin ei tarvi seksiin vihjailla ;)

Kun seksi on huonoa niin nainen ei halua seksiä. Lisäksi se ei ole seksiå että mies pumppaa hetken naista ja lopettaa heti kun on itse saanut. Minkå ihmeem vuoksi nainen janoaisi sellaista?

Vastaava pähkinä sullekkin puryavaksi kun Mies tarjoaa naiselle tunteja nautintoa ja huomioi jne ja nainen runkkaa 10 min äkkiä huokaillen asian alta pois ja kääntää kylkeä tai muuten vaan aina lahnaa kuin hylje odottaen todella " aktiivisena ". Sitten olettaa että se on hyvää seksiä ja että mies on aina valmis. Miksi ihmeessä sellasta kattoo. Sun mielestä siis juuri kaikki on aina miehen vikaa ja naiset on täydellisiä :DD kylläpä oletkin taas tyhmä olio jos aivoja löytyy ollenkaan ja toivottavasti nuo geenit ei leviä liikaa. Tiedätköhän edes mikä peili on ? Miten joku voi olla niin tyhmä että pitää kaikkea toisen syynä aina??

Vierailija
35/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälailla löytyy kuule naisia kaikista ikäluokista jotka ei osaa edes runkata ja koskettaa ja tyydyttää miestä ja varmasti itsekkin teet sen päin persettä tästä asenteesta päätellen. ...Ihanteellinta olis kun nämä muutkin sinunlaiset naiset sais yksin kanssa autiolle saarelle niin ettei pilaisi meidän normaalien naisten mainetta eikä kukaan mies tuhlaisi aikaa teihin. Saisitte leikkiä miestenhaukkumisleikkejä keskenänne vaikka maailman tappiin kun ette osaa edes nähdä itseänne joskus vastuussa jjostakin vaan syytätte miehiä. En yhtään ihmettele naisvihaajia kuin tällaisia yksilöitä meistä löytyy. Löytyy meitä normaalejakin naisia miehet tsemppiä !!

Vierailija
36/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on valtavasti enemmän erilaisia patoutumia ja ahdistuksia kuin miehillä. Molemmat haluavat seksiä yhtä paljon elleivät naiset joka enemmän. Naiset eivätä vaan pääse yli ongelmistaan ja nauttimaan seksistä, vaan sanovat ei. Parisuhteessa se sitten purkautuu ja mies ei sitten haluakaan tarpeeksi seksiä. Vanhemmiten naiset sitten oppivat ja huomaavat, että seksi onkin kivaa ja sitä kannattaa tehdä aina kun voi.

Vierailija
37/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolinen kunnioitus, arvostus ja huomiointi on hyvän seksin salaisuus. Ihan kuin koko parisuhde, ei toinen voi yksin vaan olla vapaamatkustaja ja odottaa toisen tekevän kaiken työn. Meillä molemmat tekee aloitteita vuorotellen, välillä epäitsekkäästi hellii ja huomioi toista. Rakastan antaa hellyyttä miehelleni ja saan yhtä paljon takaisin.

Te joilla on ongelmia parisuhteessa, kokeilkaapa viikon ajan huomioida sitä kumppania enemmän. Osoittaa arvostusta, kehua, tehdä pieniä arjen yllätyksiä kuten hyvää ruokaa tms. Ja jo on kumma, jos ei se kumppanikin ala olemaan vastavuoroinen. Kysykää toiselta millaisia rakkauden osoituksia toinen toivoo. Jokaisella on näihin omat toiveet. Ei se sinun tapasi ole välttämättä toiselle oikea. Toiselle se voi olla suihinotto ja toiselle kukkia ja suklaata.

Vierailija
38/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat miehet saavat haluamaan minut. Mutta eivät heistä toki kaikki. Jotkut miehet ovat kuin liimaa ja heidän kanssa kokoaika saapuvat orgasmit kertatoisensa jälkeen ovat huumaavia. Ymmärrettävästi  sellainen seksi on järisyttävää  ja tekee riippuvaiseksi.  Onkohan tämä haluamattomuus oman kumppanin kanssa, syy suureen määrään avioeroja. Itsekin mietin mitä tehdä loppupelissä.  Miten te muut olette ratkaisseet vastaavan ongelman ?

Vierailija
39/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraat miehet saavat haluamaan minut. Mutta eivät heistä toki kaikki. Jotkut miehet ovat kuin liimaa ja heidän kanssa kokoaika saapuvat orgasmit kertatoisensa jälkeen ovat huumaavia. Ymmärrettävästi  sellainen seksi on järisyttävää  ja tekee riippuvaiseksi.  Onkohan tämä haluamattomuus oman kumppanin kanssa, syy suureen määrään avioeroja. Itsekin mietin mitä tehdä loppupelissä.  Miten te muut olette ratkaisseet vastaavan ongelman ?

Vieraat miehet ovat ratkaisseet ongelman. Kannattaa sopia oikea vieras mies sänkyyn. Sitä voi myös harjoitella suukapula-dildolla, dildolla ja straponilla ja voi sopia rajoista myös.

Vierailija
40/43 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Tuo on niin totta.

Juuri näin mutta kuinka ristiriitasta että täällä naiset pitää miestä itsestäänselvyytenä ja tunteettomana koneena joka on vain aina valmis ja ei saa vaatia mitään eikä tarvi mitään vaan naista pitää aina vaan palvella. Kannattaa kyllä vaihtaa äkkiä naista aivollisempaan versioon jos tällainen naistyyppi tulee kohdalle. Kaikki on paljon parempaa kuin olet sille naiselle muutakin kuin palvelija ja päivystävä panokone. Seksikin on kahden kauppaa ja kun minäkin tapasin naisen joka huomioi ja arvostaa minuakin huomasin kuinka paljon näitä f eminatsiääliöitä ja muuten vaan tyhmiä on. Kelpaa sitten ihmetellä miksi asiat ei mee niinku pitää kun toista pitää esineenä. Kaikki nämä kun jäis yksin niin osa ehkä tajuais mistä homma puristaa

Olen tuon yhden tekstin kirjoittaja. Missähän kohtaa lukee ettå minä en tee vastaavaa miehelleni ja enemmänkin? Vain mies voi olla niin tyhmä että ajattelee vain itseään ja on todella säälittävää ettå jonkun minähån en feministi!!!naista pidä hyvänä s..tana-syyn vuoksi mies kieltää itseltään elämäniloja joita voi saada naisen kumppanina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi