Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen haluamaan seksiä?

Sherlock
12.02.2020 |

Joskus oman puolison saaminen kiinnostumaan seksistä on kiven takana. Ei saa ehdottaa kuulemma suoraan, mutta ei saa myöskään viestiä halustaan liian epäselvästi. Nyt kaivattaisiin vinkkejä naisen ajatusmaailman kääntämiseksi. Naiset: Mitkä on niitä asioita jotka saa teidät innostumaan seksistä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itseäni haluttaa suunnilleen aina enkä osaa sanoa mistä se halu tulee.

Se vain on, vähän niinkuin nälkä ja janokin.

Ehkä vaimosi ei vain ole kovin seksuaalinen, jos ei luonnostaan koe panetuksen tunnetta?

Vierailija
2/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en juuri välittänyt seksistä suhteissani. Enemmän merkitsi läheisyys ja se, että sai vaikutelman, että oli haluttu. Se riitti. Sitten tapasin miehen, joka vei jo viidennellä kerralla minut tainnoksiin, niin järisyttävän orgasmin sain. Häntä kaipaan ja yhteistä seksiämme niin, että tekee kipeää, jos tapaamisväli venyy liian pitkäksi. Itse hän vain toteaa, että seksin pitääkin olla sellaista, että sitä haluaa uudestaan ja uudestaan. Ja että hän pyrkii jälkileikeillä varmistamaan seuraavan kerran. Minuun tehoaa. Harrastatko sinä jälkileikkejä vai lähdetkö heti suihkuun ja nukkumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä raha?

Vierailija
4/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko sinä jälkileikkejä vai lähdetkö heti suihkuun ja nukkumaan?

Mielenkiintoinen kysymys. Haluatko avata enemmän jälkileikkien luonnetta? Yleensä homma päättyy molempien tulemiseen jonka jälkeen hetki saatetaan suudella ja maata sisäkkäin, mutta tultuani ulos rouva suuntaa hetimmiten pesuille välttääkseen ylimääräistä sotkua.

Vierailija
5/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimosi ei vain ole kovin seksuaalinen, jos ei luonnostaan koe panetuksen tunnetta?

Tätähän se varmaan osittain juurikin on. Olen joskus asiaa kysynyt ja tuota tunnetta ei kuulemma koe tai tunnista.

Vierailija
6/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoista asiaa maailmassa olekkaan mikä naisen saa haluamaan. Tai jos on niin kertokaa heti.

Vierailija
7/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen kohtelu. Naiselle suotu huomio ja naisen tekemisen ja mielipiteiden huomioon ottaminen. Näyttää, että arvostaa. Jos näin tekee haluaa nainen myös seksiä, vaikkei seksistä tai haluista ole keskusteltu ollenkaan. Aamusuukko on monesti tehokkaampi tapa houkutella seksiin kuin iltasuukko.

Vierailija
8/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Tasa-arvoinen kohtelu. Naiselle suotu huomio ja naisen tekemisen ja mielipiteiden huomioon ottaminen. Näyttää, että arvostaa. Jos näin tekee haluaa nainen myös seksiä, vaikkei seksistä tai haluista ole keskusteltu ollenkaan. Aamusuukko on monesti tehokkaampi tapa houkutella seksiin kuin iltasuukko.

Tuo on niin totta.

Kun mies elää elämää kanssani yhdessä tehden ja toimien, keskustelee ja kuuntelee minua aidosti ja ottaa mielipiteeni, tekemiseni, toiveeni, pelkoni ja haaveeni huomioon ja on empaattinen ja arvostava, näkee minut oikeasti niin olen myyty.

Pienet tai isommatkin koskettelut ja pusut hellästi päivän mittaan saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi, nähdyksi ja hyväksytyksi ja olen turvassa ja voin ilmaista aitoa itseäni. Silloin seksi tulee luonnostaan koska rakastan ja haluan miestäni.

Vierailija
9/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva määrä alkoholia voi saada halut heräämään mutta siinäkin on se vaara et juo liika ja sitten ei haluttakkaan. Tai sitten ehtii tulla laskuhumala. Tätä ei tosin voi tehdä kovin usein.

Vierailija
10/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen en juuri välittänyt seksistä suhteissani. Enemmän merkitsi läheisyys ja se, että sai vaikutelman, että oli haluttu. Se riitti. Sitten tapasin miehen, joka vei jo viidennellä kerralla minut tainnoksiin, niin järisyttävän orgasmin sain. Häntä kaipaan ja yhteistä seksiämme niin, että tekee kipeää, jos tapaamisväli venyy liian pitkäksi. Itse hän vain toteaa, että seksin pitääkin olla sellaista, että sitä haluaa uudestaan ja uudestaan. Ja että hän pyrkii jälkileikeillä varmistamaan seuraavan kerran. Minuun tehoaa. Harrastatko sinä jälkileikkejä vai lähdetkö heti suihkuun ja nukkumaan?

Harrastatko sinä seksissä mitään muutakuin saamassa olemista? Kuulostaa siltä, että hyvin kelpaa kun saa olla saamassa miehen huomiota?

Vierailija
11/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Tuo on niin totta.

Kun mies elää elämää kanssani yhdessä tehden ja toimien, keskustelee ja kuuntelee minua aidosti ja ottaa mielipiteeni, tekemiseni, toiveeni, pelkoni ja haaveeni huomioon ja on empaattinen ja arvostava, näkee minut oikeasti niin olen myyty.

Pienet tai isommatkin koskettelut ja pusut hellästi päivän mittaan saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi, nähdyksi ja hyväksytyksi ja olen turvassa ja voin ilmaista aitoa itseäni. Silloin seksi tulee luonnostaan koska rakastan ja haluan miestäni.

Huh! Aivan liian vaivalloista. En ikinä jaksaisi nähdä tuollaista vaivaa pelkän rasian takia.

Vierailija
12/43 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Tuo on niin totta.

Huh! Aivan liian vaivalloista. En ikinä jaksaisi nähdä tuollaista vaivaa pelkän rasian takia.

Eli et edes omaa parastasi ymmärrå?

Nuo asiat on kyllä ihan normaalin ihmisen tapoja elää rakkaansa kanssa, ei mitään temppuja. Ja hyvä seksikään ei sitten varmaan kelpaa?

Vierailija
13/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi käytössä jokin hormonaalinen ehkäisy? Se on sitä tehokas ehkäisykeino että vie kaikki halut mennessään. Lopettakaa se niin vaimokin alkaa panettamaan. Nimim. Kokemusta on

Vierailija
14/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Eri ihmisillä on erilaiset halut. Itse olen erittäin halukas koko ajan, joten vaikea samaistua.

Mikset kysy vaimoltasi, miten hän haluaa sinun ehdottavan seksiä? Entä tekeekö hän aloitteita?

Onko hänellä muutoin haluja, esim. runkkaako? Jos, niin kysyisin, oletko huomaavainen seksissä vai itsekäs sängyssä?

Ennen kaikkea: nauttiiko vaimosi seksistä, saako orgasmeja kanssasi? Nuoletko, sormetatko hänet huipulle joka kerta? Eli onko seksi hyvää?

Vierailija
15/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmoista asiaa maailmassa olekkaan mikä naisen saa haluamaan. Tai jos on niin kertokaa heti.

Ehkä yksi keino löytyy? Naiset haluavat toista miestä, jos  haluavat ollenkaan. Pitäisi siis löytää nainen jolle olisi se toinen mies.

Vierailija
16/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovidiuksen sanoin: Jälkileikki on seuraavan yhdynnän esileikin esileikki.

Ja aikaa siihen kannattaa varata yhtä paljon kuin esileikkiin (noin 20 min). Me rapsuttelemme toisiamme, suukottelemme ja kerromme kuinka ihana toinen juuri oli. Voi kertoa, kuinka oli kaivannut toisen suudelman makua, tuoksua, ääntä, katselemista, ihoa ja syliä. Usein hivelemme toisen ihoa. Minä makaan ensin mahallani, mies polvillaan jalkojeni välissä. Sitten sama, kun olen selälläni. Hävyn hän ylittää vain hipaisten huulillaan. Sitten minä hivelen miestä samalla tavalla. Joskus sattuu niinkin, että kun hän on selällään ja minä jalkojen välissä, hän pyytää minut nelinkontin päälleen. Siinä hän sivelee vartaloani ja kertoo kuinka upea se on. Usein käy sitten niin, että tunnen jotain kovaa nousevan jalkojeni väliin ja voin laskeutua suoraan ratsastamaan. Entä sitten? En usko ihan kaikkia kehuja mitä saan jälkileikkien aikana, mutta hyvä yritys pitää arvostaa ja palkita. Jos ei heti, niin seuraavalla kerralla. Me naiset kaipaamme hyväksyttynä olemista, niin se vain on. Minä haluan miestä, joka arvostaa minua ja myös kertoo sen.

Vierailija
17/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkileikki wtf?

En itse jaksa tai tarvitse mitään jälkileikkejä, eli me naisetkin olemme yksilöitä joten voisit jutella sen vaimon kanssa mistä juuri HÄN pitää ja mitä HÄN tarvitsee?

Ei muut sitä tiedä.

Vierailija
18/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vaikea kysymys. Eri ihmisillä on erilaiset halut. Itse olen erittäin halukas koko ajan, joten vaikea samaistua.

Mikset kysy vaimoltasi, miten hän haluaa sinun ehdottavan seksiä? Entä tekeekö hän aloitteita?

Onko hänellä muutoin haluja, esim. runkkaako? Jos, niin kysyisin, oletko huomaavainen seksissä vai itsekäs sängyssä?

Ennen kaikkea: nauttiiko vaimosi seksistä, saako orgasmeja kanssasi? Nuoletko, sormetatko hänet huipulle joka kerta? Eli onko seksi hyvää?

En kysy koska ei halua ehdotuksia. Ei tee koskaan aloittetta itse.

En tiedä runkkaako.

Ei anna nuolla eikä sormettaa ja en tiedä saako orgasmeja

Vierailija
19/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko sinä seksissä mitään muutakuin saamassa olemista? Kuulostaa siltä, että hyvin kelpaa kun saa olla saamassa miehen huomiota?

Niimpä kun tää on juuri niitä Lahnatyyppisiä naisia jotka ei ajattele miestä ollenkaan ja tuskin koskeekaan kuin vähän pakonomaisesti ja tylsästi runkkaa äkkiä alta pois. Sellanen näkemys siis seksistä että se on vain naisen saamista ja seksi on upeaa vaikka se on miehestä aivan paskaa. Tapasin onneksi itse naisen joka rakastaa kokeilla kaikkea ja suikkareita ja kiehnää muutenkin kokoajan kiinni kiimoissaan. Se on luksusta kun nainen syö suorastaan elävältä kun tulet kotiin ja kysymättä käy kiinni ja ruokakin on valmiina :)). Vuosia oltu yhdessä loistavaa seksiä. Minä huolehdin hänen nautinnosta ja tämä naistyyppi ei ole todellakaan yleinen. Naisia on ollut monia ja ttällaisia vaan murto-osa. Suurin osa ollut enemmän tai vähemmän tylsiä passiivisia sängyssä "odottaen vaan valmista". Aloittajalle että sen sun naises voi hyvinkin kuulua tähän odottajaryhmään tai olla tosi ujo ja sitten kun tapaat aktiivisen innokkaan naisen niin ei tarvi seksiin vihjailla ;)

Vierailija
20/43 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovidiuksen sanoin: Jälkileikki on seuraavan yhdynnän esileikin esileikki.

Ja aikaa siihen kannattaa varata yhtä paljon kuin esileikkiin (noin 20 min). Me rapsuttelemme toisiamme, suukottelemme ja kerromme kuinka ihana toinen juuri oli. Voi kertoa, kuinka oli kaivannut toisen suudelman makua, tuoksua, ääntä, katselemista, ihoa ja syliä. Usein hivelemme toisen ihoa. Minä makaan ensin mahallani, mies polvillaan jalkojeni välissä. Sitten sama, kun olen selälläni. Hävyn hän ylittää vain hipaisten huulillaan. Sitten minä hivelen miestä samalla tavalla. Joskus sattuu niinkin, että kun hän on selällään ja minä jalkojen välissä, hän pyytää minut nelinkontin päälleen. Siinä hän sivelee vartaloani ja kertoo kuinka upea se on. Usein käy sitten niin, että tunnen jotain kovaa nousevan jalkojeni väliin ja voin laskeutua suoraan ratsastamaan. Entä sitten? En usko ihan kaikkia kehuja mitä saan jälkileikkien aikana, mutta hyvä yritys pitää arvostaa ja palkita. Jos ei heti, niin seuraavalla kerralla. Me naiset kaipaamme hyväksyttynä olemista, niin se vain on. Minä haluan miestä, joka arvostaa minua ja myös kertoo sen.

Aika moni mies haluaa myös naiselta sitä arvostusta ja sen näyttämistä/kertomista. Jotenkin vain tuntuu muodostuneen käytäntö, että naisella on oikeis odottaa näitä ensin itselleen ja sitten jos siltä tuntuu niin antaa samaa myös takaisin päin. Miehen tehtävä tuntuu olevan ensin sulattaa se naisen sydän jotta voisi toivoa saavansa arvostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän