Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Shafak oo käyny armeijaa
Ei ole käynyt. Aloitti, mutta keskeytti armeijankäynnin joten ei voi mainostaa että on käynyt.
No ei sanonutkaan, että on käynyt armeijan, vaan että on käynyt karaistumassa armeijassa, se voi tarkoittaa vaikka vain yhtä päivää, ei sitä, että on käynyt armeijan.
Vierailija kirjoitti:
Kiki van Volt kirjoitti:
Kyllä Peacock on aivan selvä Pandora. Hän sanoi puhuvansa englantia vain ja ainoastaan turvallisuussyistä - luultavasti siksi, että ruotsia puhuessaan hän olisi paljastunut helpommin. Lisäksi hän esitti Amaranthin, jonka lauloi levylle ruotsalainen Anette Olzon. Angela Nicolettin äidinkieli puolestaan on englanti, eikä hänellä tai hänen miehellään ole tiettävästi juuri mitään tekemistä jääkiekon tai puutarhanhoidon kanssa. Lisäksi Peacock sanoi, ettei puhu suomea, Angela kyllä puhuu.
Heinäseiväs on 99% varmasti Ilkka Alanko. Hän on soittanut nuoresta saakka käyrätorvea, hän keräilee aurinkolaseja ja on kasvissyöjä.
Nämä kaksi ovat jo niin ilmiselviä, ettei näitä tarvitsisi enää edes arvuutella.
Heinäseipään lauluääni ei kyllä kuulosta yhtään Ilkalta vaikka täällä on vahva mielipide että se on hän. Kuunnelkaa vaikka " Kun Suomi putos puusta" ja verratkaa. Tokihan voimakas autotune on aina mahdollista.
Se on Ismo joka tuon laulaa.
Kyllä tää pupu ihan Alenin Henkalta kuulostaisi nyt kun oikein kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin sanottukaan. Vihjeessä sanoi, että on käynyt karaistumassa armeijassa. Sara Chafak oli armeijassa kolme viikkoa ja keskeytti, koska ei päässyt haluamiinsa tehtäviin. Eli siis vihje sopii Saraan täysin.
Ei vaan Sara oli armeijassa kaksi viikkoa. Tukikomppaniassa oltiin samassa tuvassa. Ja kolmen viikon kuluessa minkä heittona sanoit kukaan ei tiedä vielä e-kauden tehtävistään jotka paljastetaan vasta viikko enne p-kauden päättymistä jonka kesto 2kk
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää pupu ihan Alenin Henkalta kuulostaisi nyt kun oikein kuuntelee.
Ei. Hannu Manninen (tai Anssi Koivuranta).
Hälinää kuten kisoissa ja nykyisin lentokoneessa. Ketään yhdistetyn tyypeistä julkisuus ei kiinnosta. Jänis; ajaa takaa mäkihypyn jälkeen.
Sekä Manninen että Koivuranta on hyviä laulajia. Castingillä on ollut tieto.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka hahmoista on Roope Salminen?
Hevonen, eiks sil ollu monta rautaa tulessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin sanottukaan. Vihjeessä sanoi, että on käynyt karaistumassa armeijassa. Sara Chafak oli armeijassa kolme viikkoa ja keskeytti, koska ei päässyt haluamiinsa tehtäviin. Eli siis vihje sopii Saraan täysin.
Ei vaan Sara oli armeijassa kaksi viikkoa. Tukikomppaniassa oltiin samassa tuvassa. Ja kolmen viikon kuluessa minkä heittona sanoit kukaan ei tiedä vielä e-kauden tehtävistään jotka paljastetaan vasta viikko enne p-kauden päättymistä jonka kesto 2kk
Kyllä minä tiedän, koska armeijassa saa tiedon e-kauden tehtävistään. Kirjoitin vain niin kuin neiti Chafak on itse sanonut:
Yksi asia jäi kuitenkin kesken: armeija. Sara aloitti asepalveluksen heinäkuussa 2010 ja keskeytti sen kolme viikkoa myöhemmin, koska hän ei päässyt haluamiinsa tehtäviin.
– Keskeyttäminen kirpaisi älyttömästi. Sen jälkeen makasin kotona koomassa. Olin todella surullinen ja pettynyt itseeni. Onneksi voin palata armeijaan. Kokemus oli hyvä, ja tunnen yhä halua puolustaa kotimaatani.
https://www.apu.fi/artikkelit/melkein-taydellinen-sara-chafak
Pupu on Toni Nieminen, nyt on styylattu kuukaus, niin jykevä on rakkaus. Eiks se just vaihtanu muijaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, koska armeijassa saa tiedon e-kauden tehtävistään. Kirjoitin vain niin kuin neiti Chafak on itse sanonut:
Yksi asia jäi kuitenkin kesken: armeija. Sara aloitti asepalveluksen heinäkuussa 2010 ja keskeytti sen kolme viikkoa myöhemmin, koska hän ei päässyt haluamiinsa tehtäviin.
– Keskeyttäminen kirpaisi älyttömästi. Sen jälkeen makasin kotona koomassa. Olin todella surullinen ja pettynyt itseeni. Onneksi voin palata armeijaan. Kokemus oli hyvä, ja tunnen yhä halua puolustaa kotimaatani.
https://www.apu.fi/artikkelit/melkein-taydellinen-sara-chafak
Sitten Sara valehdellut lehdille. Ei missään varuskunnassa kolmannella viikolla kerrota asemapaikka ja -tehtävää. Siinä vaiheessa vasta esitetään toiveita lomakkeisiin ja p-kauden lopulla alikersantti sekä kantahenkilökunta täyttävät omat lomakkeensa joissa numeroarvioivat varusmiesten soveltuvuutta eri tehtäviin. Tehtävät kerrotaan viikko ennen valatilaisuutta jolloin viimehetkellä voi palveluksen keskeyttää ennen valan antamista joka sitoisi keskeyttäneet naisetkin sivaripalvelukseen elleivät armeijaa käy loppuun
Terv. Varusmiespalveluksen suorittanut
Löytyykö noita hahmojen vinkkejä mistään muualta koottuna kun noista videoista?
Sami Uotila lauloi Salatut elämät juhlaristeilyn karaokessa yleisön edessä Armo -biisin ja kuulosti samalta. Ihmettelen suuresti jos kyseessä on joku muu. Vihjeetkin osuu hyvin Uotilaan. Eikös kappaleet ole itse valitsemia?
Niin siis Söpö lauloi eilen Armo -kappaleen ja veikkailtu ahkerasti Sami Uotilaksi.
Ihmiset, ei riitä että joku vähän kuulostaa joltain. Ottakaa huomioon myös vihjeet ja etenkin pituus ja kroppa!!!
Mitä järkeä on arvailla jos ei jaksa tehdä yhtään salapoliisityötä. Googlettakaa, katsokaa arvailtujen julkkisten instagramia jne.
Katsokaa vihjevideot uudelleen ja uudelleen.
Olen näin itse tehnyt ja olen 99% varma näistä:
Peacock: Pandora
Heinäseiväs: Ilkka Alanko
Ampiainen: Stina Girs (idolssin 5. kaudelta)
Dragon: Sara Chafak
Hevonen: Paleface
Nää on varmoja turha näistä on enää höpistä...
Leijona - Hedberg
Dragon - Sara Chafak
Heinäseiväs - Alanko
Peacok - Pandora
Hevonen - Palaface
Söpö - Sami Uotila
niin kerta kirjoitti:
Nää on varmoja turha näistä on enää höpistä...
Leijona - Hedberg
Dragon - Sara Chafak
Heinäseiväs - Alanko
Peacok - Pandora
Hevonen - Palaface
Söpö - Sami Uotila
Täysin saa mieltä näistä!
Mun mielestä on noloa ratsastaa armeijan/(armeijassa) käymisellä, jos siellä on ollut saman aikaa kuin suurin osa rippikoululeirillä. Mutta kai sillä jonkinlaisen imagon saavuttaa kun sen mainitsee.
Toinen jakso oli kyllä paljon vaikeampi kuin ensimmäinen, eikä löytynyt samanlaisia lemppareita kuin ekasta. Vähän mielenkiinto hiipuu kun ei voi itse osallistua äänestämiseen.
Heinäseiväs on Michael Monroe.
Kana on ihan varmasti se missi, joka luopui kruunusta, Piia Pakarinen(?), nykyään joku muu sukunimi. Kaikki vihjeet sopis siihen.
Pandora asuu Vantaalla eikä missään pienellä paikkakunnalla ja miks se haluis ymmärtää jääkiekkoa, jos sen mies on jo lopettanu pelaamisen?
No siksihän juuri tämä arvailu on niin hauskaa. Eihän siinä olisi mitään jännittävää ja hauskaa, jos esim. Arja Koriseva, Jenni Vartiainen, Lauri Tähkä ym. olisivat siellä pukujen sisällä laulamassa. Jokainenhan tunnistaisi heidät heti.