Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Heinäseiväs - Jukka Hilden tai Michael Monroe
Leijona - Sami Hedberg
Peacok - Pandora
Söpö - Sami Uotila tai Aku Hirviniemi
Kana - Viivi Pumpanen tai Martina Aitolehti
Pupu - Henri Alen tai Hans Välimäki
NÄÄ ON SALETTIA... MUUT PIKKASEN HAKUSES =)
Ristoräty kirjoitti:
Leijona ei todellakaan ole Pentti Hietanen tai Sinuhe Wallinheimo. Vaikka vihjeet täsmäisivätkin, olen kuullut Wallinheimon laulua, eikä hän mitenkään kykene kireällä ja hentoisella äänellään tuohon suoritukseen. Hietanen taas on rautainen ammattilainen ja aivan liian taitava laulaakseen kappaleen A-osan noin haparoivasti. Veikkaisin, että kyseessä ei ole ammattilaulaja, vaan joku keskivertoa huomattavasti lahjakkaampi amatöörilaulaja. Sami Hedbergiä en olisi itse veikannut, mutta näistä ehdotetuista hän on todennäköisin vaihtoehto. Luultavammin maskin takana on kuitenkin joku näyttelijä.
Peacock on aivan varmasti Pandora. Seurustelee suomalaisen jääkiekkoilijan kanssa, ja varmasti joutunut mölkkyäkin pelaamaan.
Ampiainen lauloi hyvin, muttei todellakaan Saara Aallon tasoisesti. Erika Vikmania veikkaisin.
Dragonia veikkaisin joko Sara Chafakiksi tai Meri-Tuuli Väntsiksi (Meri-Tuuli on syntynyt Lissabonissa, ja asunut ison osan elämästään Suomen ulkopuolella).
Heinäseivästä veikkaisin riskillä Vesku Jokiseksi. Latomeristä ja pohjanmaista lähes 30 vuotta jo Klamydian riveissä laulanut.
Ei.
Leijona on Sinuhe Wallinheimo. Kaikki täsmää. Taisi olla kirjoillakin taikissa. Osaa myös laulaa hyvin.
Ampiainen on Noora Karma. Youtubesta löytyy laulantaa. Ja "Karma strikes back".
Sara Chafak on käynyt intin.
Heinäseiväs on Michael Monroe. Remu haukkui hanoin tyyppejä aikoinaan heinäseipäiksi.
Hevonen on Jaajo. "Musta hevonen". Voi toki olla myös Juha Perälä.
saletti 1234 kirjoitti:
Heinäseiväs - Jukka Hilden tai Michael Monroe
Leijona - Sami Hedberg
Peacok - Pandora
NÄÄ ON SALETTIA... MUUT PIKKASEN HAKUSES =)
Hevonen vielä on saletti Paleface
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs voisi olla Duudsonin Jarppi. Varmasti on eka karsinnassa mukana myös
Erika Vikman.
Vai olisiko Duudsonien HP Parviainen
Kaikissa muissa saatat hyvinkin olla oikeassa, mutta Leijonan suhteen pysyn kannassani. Sinuhen äänellä ei tuommoisia serenadeja vedetä. Olen ammatiltani laulunopettaja, ja saanut Sibelius-akatemiassa koulutusta klassiseen lauluun. Korvani pettää näissä asioissa äärimmäisen harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Ristoräty kirjoitti:
Leijona ei todellakaan ole Pentti Hietanen tai Sinuhe Wallinheimo. Vaikka vihjeet täsmäisivätkin, olen kuullut Wallinheimon laulua, eikä hän mitenkään kykene kireällä ja hentoisella äänellään tuohon suoritukseen. Hietanen taas on rautainen ammattilainen ja aivan liian taitava laulaakseen kappaleen A-osan noin haparoivasti. Veikkaisin, että kyseessä ei ole ammattilaulaja, vaan joku keskivertoa huomattavasti lahjakkaampi amatöörilaulaja. Sami Hedbergiä en olisi itse veikannut, mutta näistä ehdotetuista hän on todennäköisin vaihtoehto. Luultavammin maskin takana on kuitenkin joku näyttelijä.
Peacock on aivan varmasti Pandora. Seurustelee suomalaisen jääkiekkoilijan kanssa, ja varmasti joutunut mölkkyäkin pelaamaan.
Ampiainen lauloi hyvin, muttei todellakaan Saara Aallon tasoisesti. Erika Vikmania veikkaisin.
Dragonia veikkaisin joko Sara Chafakiksi tai Meri-Tuuli Väntsiksi (Meri-Tuuli on syntynyt Lissabonissa, ja asunut ison osan elämästään Suomen ulkopuolella).
Heinäseivästä veikkaisin riskillä Vesku Jokiseksi. Latomeristä ja pohjanmaista lähes 30 vuotta jo Klamydian riveissä laulanut.
Ei.
Leijona on Sinuhe Wallinheimo. Kaikki täsmää. Taisi olla kirjoillakin taikissa. Osaa myös laulaa hyvin.
Ampiainen on Noora Karma. Youtubesta löytyy laulantaa. Ja "Karma strikes back".
Sara Chafak on käynyt intin.
Heinäseiväs on Michael Monroe. Remu haukkui hanoin tyyppejä aikoinaan heinäseipäiksi.
Hevonen on Jaajo. "Musta hevonen". Voi toki olla myös Juha Perälä.
Edellinen kommenttini siis vastauksena tähän.
Leijona - Sami Hedberg
Peacok - Pandora
Dragon - Sara Chafak
Hevonen - Palaface
Heinäseiväs - Michael Monroe Tai Ilkka Alanko
Ampiainen ???
Kissa ????
NÄMÄ on Varmoja !!!
Ristöräty kirjoitti:
Kaikissa muissa saatat hyvinkin olla oikeassa, mutta Leijonan suhteen pysyn kannassani. Sinuhen äänellä ei tuommoisia serenadeja vedetä. Olen ammatiltani laulunopettaja, ja saanut Sibelius-akatemiassa koulutusta klassiseen lauluun. Korvani pettää näissä asioissa äärimmäisen harvoin.
satavarma Hedberg kävelytyyli jo paljasti ja koko
Leijona on Markus Selin. Varma tieto.
Ristöräty kirjoitti:
Ei tee vaikeuksia Sinuhelle. Osa taisi mennä parikin oktaavia alempaa. Kuuntelepa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs voisi olla Duudsonin Jarppi. Varmasti on eka karsinnassa mukana myös
Erika Vikman.
Vai olisiko Duudsonien HP Parviainen
Ei Duudsoneilla ole 30.v uraa takana joten ei ole kumpikaan.
Heinäseiväs voisi olla Mikko Alatalo
-Siniset lasit heinäseipäällä
-30v ura
-mä maalaispoika oon…..
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs voisi olla Mikko Alatalo
-Siniset lasit heinäseipäällä
-30v ura
-mä maalaispoika oon…..
Meinaaks et tää vanhus kieri siellä lavalla :D
Kuningas 56 kirjoitti:
Leijona - Sami Hedberg
Peacok - Pandora
Dragon - Sara Chafak
Hevonen - Palaface
Ampiainen ???
Kissa ????
NÄMÄ on Varmoja !!!
samaa mieltä, lähellä on
tullipoika1 kirjoitti:
Kuningas 56 kirjoitti:
Leijona - Sami Hedberg
Peacok - Pandora
Dragon - Sara Chafak
Hevonen - Palaface
Ampiainen ???
Kissa ????
NÄMÄ on Varmoja !!!
samaa mieltä, lähellä on
Kisu Linda Lampenius, Ampiainen Laura Voutilainen. Heinäseiväs Ilkka Alanko, Söpö Uotila, Kana Pumpanen
Sibelius-Akatemian kasvatti olen minäkin, mutta kyllä silti Sinuhella lähtisin. Leijonan laulussa oli paljon teknisiä virheitä, ja nuotinkin vierestä laulamista, mutta amatööriksi hän veti hienosti. Netistä löytyvien klippien perusteella Wallinheimo on ihan kelpo keskivertokaraokehoilottelija, joka ehkä on pitänyt vahvan ylärekisterinsä piilossa? Aika näyttää. Saattaa se Hedbergkin sieltä löytyä.
Ei malttaisi odottaa viikkoa että näkee uuden jakson.
Kuningas 56 kirjoitti:
Leijona - Sami Hedberg
Peacok - Pandora
Dragon - Sara Chafak
Hevonen - Palaface
Ampiainen ???
Kissa ????
NÄMÄ on Varmoja !!!
Paitsi Peacok ei ole Pandora. Pandoralla paljon pehmeämpi ääni. Peacok on Angela Nicoletti-Hulkko eli Angela McCoy
Veikkaisin, että heinäseiväs on Jyrki69, vegaani, ei polta, himokuntoilija. Aurinkolasit päässä melkein joka kuvassa, jos googlaa nimellä. Bändinsä 69 eyes täytti hiljattain 30 vuotta. Äänikin muistutti mielestäni hänen ääntään esityksessä.
Heinäseiväs on Vesku Jokinen tai vielä todennäköisemmin Sami Yaffa!!