Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6323)

Vierailija
6041/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm

Vierailija
6042/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kyllä vaivaamaan minuakin mitä yleisö äänesti. Kun voittajaksi leivottiin Leijona? Ei laulutaitoa vaan mistä oli kyse? Oletin, että voittaja olisi ollut " tunnistamaton" eli kukaan ei olisi arvannut oikein. Toki finaalissa kyllä kuuli jokaisen oman äänen selvemmin kuin missään aiemmassa esityksessä. Tunnistin kolmikon esiintyjät äänistä, jos olin ollut epävarma ja eniten olin epävarma Heinäseipään kohdalla. Jotain selvyyttä pitäs saada finaaliin juuri siitä, millä perusteella paras äänestetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy voice and look= Pandora

Vierailija
6044/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille voittajille

Vierailija
6045/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää nyt joku tuo Alangon ja radiotoimittajana olemisen yhteys? Eikö pari jaksoa sitten sanottu varsin selkeästi, että työskentelee/on työskennellyt radiotoimittajana. Tästä ei ainakaan Googlen ihmeellisestä maailmasta löydy tietoa.

Jos oli ihan puhdas kusetus, niin onko siinä mitään järkeä jos katsojan täytyy vain arvailla mikä on totta ja mikä ei?

Arvasin muuten jo aivan alussa, että Leijona tulee voittamaan, koska sai niin julmetusti ruutuaikaa ohjelman mainoksissa jne. Samoin heinäseiväs ja peacock saivat paljon ruutuaikaa ja kuinka ollakaan löytyivät lopusta myös.

Eikös Ilkka Alanko ole joskus esiintynyt Happoradion kanssa? ...

Vierailija
6046/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi kyllä vaivaamaan minuakin mitä yleisö äänesti. Kun voittajaksi leivottiin Leijona? Ei laulutaitoa vaan mistä oli kyse? Oletin, että voittaja olisi ollut " tunnistamaton" eli kukaan ei olisi arvannut oikein. Toki finaalissa kyllä kuuli jokaisen oman äänen selvemmin kuin missään aiemmassa esityksessä. Tunnistin kolmikon esiintyjät äänistä, jos olin ollut epävarma ja eniten olin epävarma Heinäseipään kohdalla. Jotain selvyyttä pitäs saada finaaliin juuri siitä, millä perusteella paras äänestetään.

Valitettavasti näyttää siltä että tämäkin äänestys oli ns. tarkoitushakuisesti järjestetty tuottajien toimesta koska neljästä viimeisestä hahmosta kolme oli ammattilaulajia ja jotenkin kummasti se ainoa ei-laulaja, eli hahmona liikkumaton pökkelö jonka performanssi vaihteli aika vahvasti sen mukaan miten lähellä omaa kapeaa mukavuusaluetta oltiin, sattui voittamaan. En siis sano että sami olisi huono laulajana mutta nuo muut oli selkeästi parempia sekä laulamaan että yleensä liikkumaankin ja showhan on liikkumistakin noissa hahmoissa. 

Vierailija
6047/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shown, hauskan hahmon ja taitojen puolesta voitto olisi kuulunut alangolle mutta ilmeisesti hedbergin hyödyntämispotentiaali on suurempi maikkarin tulevissa ohjelmissa joten tuotanto otti sopivamman voittajan. Alankohan haastattelussa sanoi että tää oli hänelle tällainen kiva hauska projekti muttei muuta eli muuten alangon meininki jatkuu miten ennenkin bändinsä kanssa ja tuskin se rupeaa tekemään maikkarille ohjelmia (jos ei konsertointia kielletä vuosiksi tai jotain). 

Vierailija
6048/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin hanurista, että lauluääntä muutettiin aiemmissa jaksoissa. Alangollaki niin tunnistettava ääni nyt.

Ihan tunnistettava oli jo aiemmin, viimeistään kun lauloi Vadelmaveneen.

Ja vihjeet oli niin selvät, ettei epäilystäkään.

Vierailija
6049/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näyttää siltä että tämäkin äänestys oli ns. tarkoitushakuisesti järjestetty tuottajien toimesta koska neljästä viimeisestä hahmosta kolme oli ammattilaulajia ja jotenkin kummasti se ainoa ei-laulaja, eli hahmona liikkumaton pökkelö jonka performanssi vaihteli aika vahvasti sen mukaan miten lähellä omaa kapeaa mukavuusaluetta oltiin, sattui voittamaan. En siis sano että sami olisi huono laulajana mutta nuo muut oli selkeästi parempia sekä laulamaan että yleensä liikkumaankin ja showhan on liikkumistakin noissa hahmoissa. 

Ei tämä ollut mikään laulutaitokilpailu, vaan yleisö äänesti suosikkiaan. Ihan millä perusteella halusi.

Vierailija
6050/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ollut mikään laulutaitokilpailu, vaan yleisö äänesti suosikkiaan. Ihan millä perusteella halusi.

Uskot varmaan siihenkin että ne tuomarit ihan aidosti kuvitteli että leijona on joku timo soini tai mitä ne tuossa matkan varrella arvailikaan?

Vierailija
6051/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kyselee tuosta Alangon radiotoimittajuudesta. Sanoko se vihjeessään siis suoraan, että on toimittajana radiossa, vai epämääräisemmin että häntä kuullaan radiossa? Itse en muista toimittajuudesta puhuttaneen, mutta en muista juuri muutenkaan asioita :D

Vierailija
6052/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kyselee tuosta Alangon radiotoimittajuudesta. Sanoko se vihjeessään siis suoraan, että on toimittajana radiossa, vai epämääräisemmin että häntä kuullaan radiossa? Itse en muista toimittajuudesta puhuttaneen, mutta en muista juuri muutenkaan asioita :D

Sanoi olevansa toivelevyjä soittava radiotoimittaja.

Vierailija
6053/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi heinäseiväs oli kova! Tykkään alangon veljeksistä muutenkin.

Mut leijona 😂 hedbergiä veikkasin jo pari jaksoo sitten, se vei koko potin. 👍

Vierailija
6054/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikman sanoo suurimman haasteen olleen se, mikä Masked Singer Suomen katsojille ei välttämättä välity. Ohjelman teko oli nimittäin fyysisesti rankkaa.

”Televisiosta voi näyttää siltä, että siellä käytiin vain rennosti pyörähtämässä. Mutta oikeasti kuvauspäivät olivat pitkiä ja ampiaisasussa joutui olemaan hyvin kauan kerrallaan – umpikumisessa asussa joka ei hengitä yhtään, kypärässä ja korkeissa kengissä. Asu oli niin tiukka, etten saanut sitä itse päälleni vaan puvustajan piti joka kerta auttaa.”

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006509711.html

Vierailija
6055/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian asu eilen oli Julia Montinin suunnittelema.

https://www.instagram.com/p/CAQwnURhp6k/

Vierailija
6056/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista, että olisi sanonut noin. Minusta hän kertoi, että on tuttu radiosta. No eipä sillä enää ole mitään merkitystä. Ehkä he jossakin vaiheessa paljastavat, että mitä tarkoittivat eri vihjeillä. Osassa näistä vihjeistä oli piilomerkityksiä ja ihmiset sitten selvästi tulkitsivat ne kukin omalla tavallaan.

Vierailija
6057/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut kiva nahdä ne prpsentit millä aina putosi kilpailija

Vierailija
6058/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää nyt joku tuo Alangon ja radiotoimittajana olemisen yhteys? Eikö pari jaksoa sitten sanottu varsin selkeästi, että työskentelee/on työskennellyt radiotoimittajana. Tästä ei ainakaan Googlen ihmeellisestä maailmasta löydy tietoa.

Jos oli ihan puhdas kusetus, niin onko siinä mitään järkeä jos katsojan täytyy vain arvailla mikä on totta ja mikä ei?

Arvasin muuten jo aivan alussa, että Leijona tulee voittamaan, koska sai niin julmetusti ruutuaikaa ohjelman mainoksissa jne. Samoin heinäseiväs ja peacock saivat paljon ruutuaikaa ja kuinka ollakaan löytyivät lopusta myös.

Ja olihan tuosta viimeisestä jaksosta jo kuvia kauden alussa ja siitä näki että Leijona voittaa :)

Ilmeisesti hämäysvihje sai olla koska Veitola ihmetteli samaa ja sitten sanoi että no koskaan ei voi tietää mikä on totta ja mikä ei...

Vierailija
6059/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin Ilkan äänen jo ekasta biisistä alkaen (Freestyler), mutta sen jälkeen tuli taas pari sellaista biisiä, joista en tunnistanut hänen ääntään ollenkaan. Heinäseiväs olisi saanut voittaa, minusta hän oli lupsakoin ja monipuolisin hahmo. Lauluääni parempi kuin leijonalla.

Vierailija
6060/6323 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista, että olisi sanonut noin. Minusta hän kertoi, että on tuttu radiosta. No eipä sillä enää ole mitään merkitystä. Ehkä he jossakin vaiheessa paljastavat, että mitä tarkoittivat eri vihjeillä. Osassa näistä vihjeistä oli piilomerkityksiä ja ihmiset sitten selvästi tulkitsivat ne kukin omalla tavallaan.

No kyllä se nyt vaan noin sanoi miten edellinen kirjoitti :D Vihjeet voi tarkistaa Masked singerin sivuilta. Tarkemmin sanoi että tekee sen mitä parhaiten osaa, kuuntelee kansan murheita ja soittaa toivelevyjä radiotoimittajana.