Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Kana on Viivi Pumpanen tai Martina aitolehti johon selvästi osuu kaikki muut vihjeet paitsi biisoni
Seuraavat esitykset:
Pandora / Peacock -> Alanis Morisette
Leijona / Sami Headberg -> Tom Jones
Kisu / Jaana Pelkonen -> Erin
Söpö / Sami Uotila -> Antti Tuisku
Vierailija kirjoitti:
Kisun uusi vihjevideo.
Seisonut ihmisten edessä tuhansia kertoja ja "roolileikit ovat aina kiinnostaneet minua" 🤔
Ei kyllä ainakaan enää kuulosta Lampeniukselta. Vai mitä roolileikeillä tarkoitetaan?
Jos tästä haluaa Lampeniuksen leipoa, niin sitten roolileikin vois vaikka ottaa Playboyn kuvaukset, jossa kauan sitten esiintyi👀
Mikä oli ampiaisen esine vihjeissä?
Vierailija kirjoitti:
Kisun uusi vihjevideo.
Seisonut ihmisten edessä tuhansia kertoja ja "roolileikit ovat aina kiinnostaneet minua" 🤔
Ei kyllä ainakaan enää kuulosta Lampeniukselta. Vai mitä roolileikeillä tarkoitetaan?
Ehkä sieltä kisun maskin alta paljastuu Lothar. Kyykkyviulisti oli ainakin yksi Lindan rooleista. Vähän harmittaa, jos kisu paljastuu lopulta salkkarit näyttelijäksi tai joksikin julkkistyrkyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen on Martina Aitolehti.
Martina käy säännöllisesti Las Vegasissa. Elää kuten opettaa, treenaa. Lentopelosta en tiedä. Tuo vihje "ikä on vain numeroita", siitä en saa kiinni Martinan kohdalla.
Muissa kisoissa (mihin Martina on osallistunut) hän on panostanut täysillä, esim se, missä piti hypätä 10 metristä. Tähänkin on treenannut valtavasti.
Erikasta ei ole mitään juttua liittyen Las Vegasiin eikä Erika ole mitään "opettanut kuten elää".
Googleen Erika Vikman las vegas nii ekana tulee hänen instagram tilinsä vastaan, jossa hän on vegasissa.
Ikä on vain numeroita viittaa danny suhteeseen ja hän puhui myös markkinoista vihjeessään joka voisi viitata tangomarkkinoihin. Eikös hän tangokuninkaallinen oli?
Vierailija kirjoitti:
Papiljotti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papiljotti
Joo eiköhän Erika vanhaan Armi-tyyliin viehtyneenä enemmän papiljotteja käytä kuin Martina.
Vierailija kirjoitti:
Kisun uusi vihjevideo.
Toisaalta voi viitata teatteriin ja näyttelemiseen. Eikös hän vanhempiensa töiden takia teattereissa ja ties missä kulisseissa ole pyörinyt pienestä pitäen.
Leijona on mun mielestä Dome Karukoski ja Ampiainen Martina Aitolehti
Kisu uusien vihjeiden perusteella vois olla Rosa Meriläinen. On ollut politiikassa ja viettänyt aikaa varmaan myös teatterin takahuoneissa koska äiti ja täti ovat näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Dome ei taida olla ihan noin pitkä. Mutta veikkaan, että Rosa voisi olla hyvinkin vahva ehdokas Kisuksi!
Olisko kirjoitti:
Kisu uusien vihjeiden perusteella vois olla Rosa Meriläinen. On ollut politiikassa ja viettänyt aikaa varmaan myös teatterin takahuoneissa koska äiti ja täti ovat näyttelijöitä.
Sitten taas kyllä Färsaaret, Ferrari, sinisilmäisyys, vaaleanpunainen höttö ja sisustaminen eivät osu lainkaan.
Ampiainen on Timo Soini. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papiljotti
Se voisi viitata Pirkko Mannolaan, mutta muut vihjeet Erika Vikmaniin, kuten markkinoilla oleminen ja lentopelko.
Vierailija kirjoitti:
Leijona on pitkä, Dome taas noin 165 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papiljotti
Se voisi viitata Pirkko Mannolaan, mutta muut vihjeet Erika Vikmaniin, kuten markkinoilla oleminen ja lentopelko.
Mannola mainostaisi itseään nuoreksi? Aika timmi Ampiainen tuon ikäiseksi :D
Kisun uusi vihjevideo.
https://www.instagram.com/p/B_CROd8BTXi/?hl=fi