Mitä mieltä miehestä joka on 190cm pitkä ja painaa 85kiloa?
Kommentit (40)
Moni väittää laihaksi, vaikka tolla on bmi jo 23,5. Eli ei oo kovin paljon varaa lihota. Näinkö vääristyneitä suomalaisten kehonkuvat ovat?
Tyttöilee ja haaveilee salaa kaluista.
En yhtään mitään mieltä. Muodostan mielipiteeni ihmisistä ihan muiden asioiden kuin pituuden tai painon perusteella. Vähän sama asia kuin kysyisit että mitä mieltä olen autosta, joka on punainen.
Vierailija kirjoitti:
Moni väittää laihaksi, vaikka tolla on bmi jo 23,5. Eli ei oo kovin paljon varaa lihota. Näinkö vääristyneitä suomalaisten kehonkuvat ovat?
bmi ei päde kunnolla lihaksikkaisiin miehiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bmi ei päde kunnolla lihaksikkaisiin miehiin
Ylimääräinen paino kuormittaa niveliä riippumatta siitä, mitä se on.
Mun mies on 191cm ja aikuisiällä paino vaihdellut haarukassa 68kg - 132kg. Tuo 68kg oli inttipaino ja kyllä hän kuvissakin on silloin melko hoikalta näyttänyt. Kun tapasimme, hän painoi 112kg, alimmillaan meidän yhdessäolon aikana on tainnut olla 92kg ja nyt taas 120kg, ei kuitenkaan ihan ennätyslukemissa vielä. Minulle hän on kelvannut koko ajan, enkä kyllä muutenkaan ole koskaan seurustelukumppania ulkonäön perusteella valinnut. Eikö se yleensä mene niin, että oma rakas näyttää omissa silmissä hyvältä? Ja näin kun ikää tulee ja rupsahdetaan puolin ja toisin, täytyy sitä omaakin rakasta katsoa hieman armollisesti eikä tuomitsevasti. Ja välillä laihdutetaan yhdessä <3
Vaikea sanoa, kun en tunne häntä.
Yksinkertainen numeroniilo joka luulee että kun laittaa numeroita peräkkäin niin nainen syttyy.
Sellainen tyyppi joka lähettelee
”Moi mä oon Make44 190/85/18? annaks pildee?”-viestejä.
Ihan liian laiha. Massaa pitäisi kasvattaa kuntosalilla ja syömällä.
Kristiina xx kirjoitti:
Ihan liian laiha. Massaa pitäisi kasvattaa kuntosalilla ja syömällä.
Luuston kasvattaminen muun massan tapaan taitaa olla hieman vaikeampaa..
Paljonko on rahaa omaisuutta ja pippelin koko?
Aika läski. Itse olen kaksi senttiä lyhyempi, 4 kg kevyempi, ja vastaa on.
Komea pituus. Selkä suorana kuljet vaan. Painokin pituuteen nähden juuri sopiva jos liikuntaa (myös voimaharjoittelua jossain muodossa) harrastat.
Tiedän yhden namun joka on 20cm lyhyempi ja 10kg painavampi. Enemmän sytyttää semmoiset lihaksikkaat hieman lyhyemmät miehet kuin laihat pitkät.
Kuulostaa just sopivalta isolta mieheltä :)
Olen sitä mieltä, että mies on ihan liian epävarma, jos hän on itse tuo, joka mitoistaan mielipidettä internetissä kyselee.