Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitto huonolla seksillä

Selibaattiko
11.02.2020 |

Ollaan reipas kolmekymppinen pariskunta. Miehelläni on yksi lapsi entuudestaan ja meillä on yhteisiä lapsia kolme.
Uusperheyden vaikeudet ja katkera exä, vaikeuttaa perheemme eloa, mutta muuten perheemme voi hyvin. Jollei seksiä lasketa.
Ajattelin aina, että kyllä ajankanssa saan miehen ymmärtämään jotain seksistä, no sitä ei ole tässä vuosien saatossa tapahtunut.
Yritän miten tahansa, ni se o nopea sormetus, minuutin ähkintä ja kyljen kääntö.
Jos mies välillä edes viitsii yrittää, ni lopputulema on et hän satuttaa. Ei tahallisesti, mut hän ei vain ymmärrä mitään naisen elimistä. Pelkästään anaaliseksi piti kieltää, kun tämä ei ymmärrä ettet voi vaihdella reikää, saatikka hakea pelkkää liukkaria sieltä tuhveron puolelta.
Mä olen jokaisessa suhteessani pettänyt, tähän suhteeseen tein itseni kanssa sopimuksen etten petä vaan tyydytän itseni, jollei mieheltä saa tarpeeksi. No mieheltä ei saa tarpeeksi, ei edes lähelle ja se on vain tuota hänen tarpeiden täyttämistä. Hänelle riittää 1-2vkon välein tuo säälittävä pano, jonka jälkeen hän on tyytyväinen.
Itse olen ennen ollut mielestäni, jopa seksi addikti. Olen saanut laskettua tarpeeni kerran päivässä tapahtuvaksi, mut silti tuntuu et kuihdutan itseni. Kaipaan niin paljon intohimoa, kunnon seksiä, tyydyttävää seksiä.

Mieheni on hyvä isä, puhumme yhdessä, teemme paljon yhdessä, monet kuvittelee et meidän perhe on täydellinen. Olemme hyvin paljon lähekkäin ja mieheni antaa mun levätä, jos olen väsynyt. Hän siis huomioi, vaikka onkin välillä erittäin itsekäs mutta silti hän o parasta mitä olen tavannut.
Silti olen tilanteessa, et öisin tuijottelen mieheni selkää ja mietin eroa. Tiedän, että jos teen aloitteen ni se tyrmätään. Kuten on kaikki nämä vuodet tyrmätty. Aina samat vastaukset, ei nyt, väsyttää, ei haluta, katsotaan nyt tämä ohjelma yms. Irvistys suukon saan, kun hän lähtee töihin. En muuten. Halauksia saan, jos haen ne itse häneltä.
Lasten mentyä nukkumaan, ni mies aina pyytää kainaloon sohvalle. Puhua hänen kanssaan voi, mutta jos yrittää seksiä ni pilasin elokuva hetken. Harrastamme yhdessä, ni sielläkin olisi luontoa missä seksiä harrastaa ni ei. Olemme siellä harrastamassa.
Kun menimme yhteen, ni miehelläni ei ollut kuin muutama seksikumppani. Hän kertoi pitkästä suhteestaan, miten korvensi saada pari kertaa vuodessa seksiä. Aluksi, hän halusikin mua monta kertaa päivässä, mutta jo parissa kuukaudessa tämä muuttui tähän linjaan. En ole koskaan arvostellu, olen ottanut pitkistä kynsistä haavoja tuhveroon, olen tuntenut kuinka dildon saa sattumaan kerta toisensa jälkeen, olen hoidattanu tulehduksen kahden reiän dippauksen seuraamuksena. Kaikista olen hienovaraisesti sanonut, ne ei auta. Olen sanonut jonkin asian kautta, että tuo ja tuo tekee kipeää, ei auta. Olen sanonut itse tapahtumassa, että vuodan verta kynsistä, ei auta. Jos sanon silloin, kun asian voi kohdistaa suoraan häneen, että hän tekee väärin ni heihei seksi. Heihei läheisyys ja tervetuloa mököttävä mies.
Tahdon aivan sairaasti intohimoa, seksiä, et mies tyydyttää mut. En vain oikeasti tiedä miten sitä saisin, etten riko meidän perhettä. Onko mut tuomittu oleen yhdessä kaverin kanssa, joka käyttää mua sperma-astiana muutaman kerran kuukaudessa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itsekin tiedostat, ettei mitään kehitystä ole tulossa, on vain 2 mahdollisuutta: joko sopeudut nykytilanteeseen ja lakkaat odottamasta muuta tai haet muutosta. Vain sinä voit päättää, voittaako epävarma tulevaisuus nykytilanteen. Mieti itsesi 10 vuoden päähän, jos jatkat nykyisellään ja minkä neuvon tuolloin antaisit tämän päivän itsellesi.

Vierailija
62/63 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua rikkoa perhettäsi, ota itsellesi samassa tilanteessa oleva, luotettava rakastaja ja palauta ilo elämääsi. Onnea tulevaan. M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kumppanilla ei ole yhtään kiinnostusta opetella hyväksi seksissä vaan toistaa samat väärät kaavat. Teidän kannattaa viheltää peli poikki heti semmoisen virheen sattuessa ja kokeilla seuraavalla kerralla onko oppinut. Mikäli minuutin päästä kääntää jo selän voi kysyä eikö tosiaan meinaa tyydyttää omaa kumppania vai alkaako hakeen sen tyydytyksen muualta. Turha mitään vihjailla vaan suoraa puhetta ja tekoja.