Avioliitto huonolla seksillä
Ollaan reipas kolmekymppinen pariskunta. Miehelläni on yksi lapsi entuudestaan ja meillä on yhteisiä lapsia kolme.
Uusperheyden vaikeudet ja katkera exä, vaikeuttaa perheemme eloa, mutta muuten perheemme voi hyvin. Jollei seksiä lasketa.
Ajattelin aina, että kyllä ajankanssa saan miehen ymmärtämään jotain seksistä, no sitä ei ole tässä vuosien saatossa tapahtunut.
Yritän miten tahansa, ni se o nopea sormetus, minuutin ähkintä ja kyljen kääntö.
Jos mies välillä edes viitsii yrittää, ni lopputulema on et hän satuttaa. Ei tahallisesti, mut hän ei vain ymmärrä mitään naisen elimistä. Pelkästään anaaliseksi piti kieltää, kun tämä ei ymmärrä ettet voi vaihdella reikää, saatikka hakea pelkkää liukkaria sieltä tuhveron puolelta.
Mä olen jokaisessa suhteessani pettänyt, tähän suhteeseen tein itseni kanssa sopimuksen etten petä vaan tyydytän itseni, jollei mieheltä saa tarpeeksi. No mieheltä ei saa tarpeeksi, ei edes lähelle ja se on vain tuota hänen tarpeiden täyttämistä. Hänelle riittää 1-2vkon välein tuo säälittävä pano, jonka jälkeen hän on tyytyväinen.
Itse olen ennen ollut mielestäni, jopa seksi addikti. Olen saanut laskettua tarpeeni kerran päivässä tapahtuvaksi, mut silti tuntuu et kuihdutan itseni. Kaipaan niin paljon intohimoa, kunnon seksiä, tyydyttävää seksiä.
Mieheni on hyvä isä, puhumme yhdessä, teemme paljon yhdessä, monet kuvittelee et meidän perhe on täydellinen. Olemme hyvin paljon lähekkäin ja mieheni antaa mun levätä, jos olen väsynyt. Hän siis huomioi, vaikka onkin välillä erittäin itsekäs mutta silti hän o parasta mitä olen tavannut.
Silti olen tilanteessa, et öisin tuijottelen mieheni selkää ja mietin eroa. Tiedän, että jos teen aloitteen ni se tyrmätään. Kuten on kaikki nämä vuodet tyrmätty. Aina samat vastaukset, ei nyt, väsyttää, ei haluta, katsotaan nyt tämä ohjelma yms. Irvistys suukon saan, kun hän lähtee töihin. En muuten. Halauksia saan, jos haen ne itse häneltä.
Lasten mentyä nukkumaan, ni mies aina pyytää kainaloon sohvalle. Puhua hänen kanssaan voi, mutta jos yrittää seksiä ni pilasin elokuva hetken. Harrastamme yhdessä, ni sielläkin olisi luontoa missä seksiä harrastaa ni ei. Olemme siellä harrastamassa.
Kun menimme yhteen, ni miehelläni ei ollut kuin muutama seksikumppani. Hän kertoi pitkästä suhteestaan, miten korvensi saada pari kertaa vuodessa seksiä. Aluksi, hän halusikin mua monta kertaa päivässä, mutta jo parissa kuukaudessa tämä muuttui tähän linjaan. En ole koskaan arvostellu, olen ottanut pitkistä kynsistä haavoja tuhveroon, olen tuntenut kuinka dildon saa sattumaan kerta toisensa jälkeen, olen hoidattanu tulehduksen kahden reiän dippauksen seuraamuksena. Kaikista olen hienovaraisesti sanonut, ne ei auta. Olen sanonut jonkin asian kautta, että tuo ja tuo tekee kipeää, ei auta. Olen sanonut itse tapahtumassa, että vuodan verta kynsistä, ei auta. Jos sanon silloin, kun asian voi kohdistaa suoraan häneen, että hän tekee väärin ni heihei seksi. Heihei läheisyys ja tervetuloa mököttävä mies.
Tahdon aivan sairaasti intohimoa, seksiä, et mies tyydyttää mut. En vain oikeasti tiedä miten sitä saisin, etten riko meidän perhettä. Onko mut tuomittu oleen yhdessä kaverin kanssa, joka käyttää mua sperma-astiana muutaman kerran kuukaudessa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Koska voitin miehen katkeralta exältä.
Ja varsinaisen jackpotin saitkin.
Jos kolmen lapsen jälkeen pitää vielä selittää ja neuvoa, niin ei tule kesää. En jaksais kyllä.
Ne kynnet!!! Miksi ihmeessä et pakota miestä leikkaamaan kyntensä? Hyi hitto! Etkö uskalla vai etkö saa suuntasi auki? Ihan muussa kuin seksitilanteessa sanot rauhallisesti, että kynnet täytyy leikata koska ne satuttavat sinua. Ja mikä bakteeriviljelmä kynsien alla luuraa. Mikä järki?
Minä olisin jo luovuttanut, tietty jotenkin käsitän jos mies on muuten tosi mukava, mutta ei se korvaa huonoa seksiä.
Miten ihmeessä et huomannut jo alussa noita juttuja?
Totta, tässä taas todistetaan, että jos seksi ei alussa nappaa (vai nappasiko?), niin ei se jatkossakaan sen kummemaksi muutu. Noin huono seksi vaikuttaa jo muuhunkin parisuhteessa, ärsyttää muutkin asiat sen vuoksi.
Kun taas hyvä seksi ja läheisyys antaa anteeksi monta asiaa, silllon katsoo kumppaniaan hyvillä silmillä.
Parissa kuukaudessa huomasit miehen rakastajan taidot (niiden puutteen) ja silti olet KOLME lasta hänen kanssaan hankkinut. Nyt ei riitä ymmärrys eikä empatia. Tuollainen mies olisi pitänyt pistää mäelle niiden parin kuukauden jälkeen.
Miten mies voi olla muussa elämässä huomaavainen tai edes siedettävä, jos ei tajua lopettaa seksiä joka satuttaa/vahingoittaa toista?
Sinuna ottaisin salarakkaan ihan hyvällä omallatunnolla...anna mennä mut kato ettet jää kii ;)
Minä ainakin haluan orgasmin melkein joka päivä, joko kumppanin kanssa tai itsetyydytyksellä.
Seksi on oksettavaa ja olet sairas pervo. Kauheaa, jos tapaisi sut vaikka duunissa tms. ja olisit hingannut itseäsi samoilla käsillä joilla teet työtä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan orgasmin melkein joka päivä, joko kumppanin kanssa tai itsetyydytyksellä.
Seksi on oksettavaa ja olet sairas pervo. Kauheaa, jos tapaisi sut vaikka duunissa tms. ja olisit hingannut itseäsi samoilla käsillä joilla teet työtä.
Kyllä sitä vähän pervo saa ollakin, en pidä tuota loukkauksena ollenkaan. Ja olen onneksi freelancer, niin ei tarvitse viettää aikaa päivät pitkät sovinnaisten ja puritaanisten ihmisten kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä vähän pervo saa ollakin, en pidä tuota loukkauksena ollenkaan. Ja olen onneksi freelancer, niin ei tarvitse viettää aikaa päivät pitkät sovinnaisten ja puritaanisten ihmisten kanssa :D
Vai freelancer? Siksikö sitä perseen myymistä nykyään kutsutaan? Mitään muuta et osaa.
Arvaapa paljonko olen sanonut, paljonko ole yrittänyt asiasta puhua. Paljon ja lopputulema on mököttävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kauan olet jaksanut tuollaista... en kyllä käsitä, miten olet kolmen lapsen verran jaksanut odottaa parempia aikoja? Minä olisin lähtenyt jo alle puolessa vuodessa, jos kehitystä parempaan seksiin ei olisi tapahtunut. Miksi suostut harrastamaan noin karseaa seksiä?
Mies maksaa kaiken.
Nii, jos edes sen tekisi. Valitettavasti itse olen suurempi tuloinen, et sekään ei ole syynä miksi pysyn hänen vierellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätit kuitenkin mennä tuon miehen kanssa oikein naimisiin ja lapsiakin on tehty. Vai oliko mies oikein taitava sängyssä teidän suhteen alkuvaiheessa?
Ap on vain uskonut sen, mitä palstoillakin toistellaan ja muuallakin, eli että "seksin voisi sitten yhdessä opetella" ja "vaikka alussa ei toimisikaan, niin kannattaa antaa mahdollisuus" ja "ei seksi ole tärkein asia". Voisiko joku joskus myöntää sen, että jos toinen on tumpelo seksissä eikä seksi vaan suju, niin juttua ei kannata jatkaa. En nyt tarkoita, että ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa pitää heti mennä kaikin tavoin nappiin, mutta jos vielä useamman kerran jälkeen seksi on kivuliasta, inhottavaa, itsekästä, epäkunnioittavaa, epätyydyttävää jne eikä toinen kuuntele eikä vaikuta kiinnostuneelta oppimaan, niin kannattaa lopettaa juttu alkuunsa.
Mulla on ollut paljon seksi kumppaneita, hyviä opettajia seksissä jos niin voi sanoa. Mutta ainakun seksi ollut hyvää, ni mies on ollut jopa paha.
Kun löysin vihdoin ihmisen, joka on oikeasti mukava, pitää musta huolen, haluaa antaa hellyyttä ja jota kiinnostaa mun elämäni, ni kyllä. Ajattelin et seksi muuttuisi ajan kanssa, ajattelin ettei ihminen joka ei ole pahemmin seksiä harrastanut osaa sitä ja pystymme yhdessä kehittyy. Olen seksi asioissa niin päinvastainen hänen kanssaan, etten osannu ajatella et tämmöistä ei voisi oppia tai joku ei haluaisi. En voinut ajatella, et muuten itselleni hyvä kumppani ei vain koskaan tulisi huomioimaan mua sängyssä tai välittäisi miltä musta tuntuu se seksi.
Enkä osaa kieltäytyä seksissä kumppanin kanssa. Mulla o aina haluja, mut myönnän kyllä et enää haluaisi mieheni kanssa. Annan, koska mielestäni se kuuluu parisuhteeseen enkä osaisi sanoa en tahdo. Tuntuu niin luonnottomalta.
Et voi muuttaa toisen käytöstä, vain omaasi.
Mikäli mikään ei muutu, mikään ei muutu.
Mieti näitä kliseitä kun perustelet itsellesi kannattaako nykyistä "seksielämää" jatkaa vai pitäisikö sunkin, sen hankaluudesta huolimatta, muuttaa omaa käytöstä ja aiheuttaa miehellekin seurauksia hänen käytöksestään.
Selibaattiko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätit kuitenkin mennä tuon miehen kanssa oikein naimisiin ja lapsiakin on tehty. Vai oliko mies oikein taitava sängyssä teidän suhteen alkuvaiheessa?
Ap on vain uskonut sen, mitä palstoillakin toistellaan ja muuallakin, eli että "seksin voisi sitten yhdessä opetella" ja "vaikka alussa ei toimisikaan, niin kannattaa antaa mahdollisuus" ja "ei seksi ole tärkein asia". Voisiko joku joskus myöntää sen, että jos toinen on tumpelo seksissä eikä seksi vaan suju, niin juttua ei kannata jatkaa. En nyt tarkoita, että ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa pitää heti mennä kaikin tavoin nappiin, mutta jos vielä useamman kerran jälkeen seksi on kivuliasta, inhottavaa, itsekästä, epäkunnioittavaa, epätyydyttävää jne eikä toinen kuuntele eikä vaikuta kiinnostuneelta oppimaan, niin kannattaa lopettaa juttu alkuunsa.
Mulla on ollut paljon seksi kumppaneita, hyviä opettajia seksissä jos niin voi sanoa. Mutta ainakun seksi ollut hyvää, ni mies on ollut jopa paha.
Kun löysin vihdoin ihmisen, joka on oikeasti mukava, pitää musta huolen, haluaa antaa hellyyttä ja jota kiinnostaa mun elämäni, ni kyllä. Ajattelin et seksi muuttuisi ajan kanssa, ajattelin ettei ihminen joka ei ole pahemmin seksiä harrastanut osaa sitä ja pystymme yhdessä kehittyy. Olen seksi asioissa niin päinvastainen hänen kanssaan, etten osannu ajatella et tämmöistä ei voisi oppia tai joku ei haluaisi. En voinut ajatella, et muuten itselleni hyvä kumppani ei vain koskaan tulisi huomioimaan mua sängyssä tai välittäisi miltä musta tuntuu se seksi.
Enkä osaa kieltäytyä seksissä kumppanin kanssa. Mulla o aina haluja, mut myönnän kyllä et enää haluaisi mieheni kanssa. Annan, koska mielestäni se kuuluu parisuhteeseen enkä osaisi sanoa en tahdo. Tuntuu niin luonnottomalta.
Jos mies kerran on muuten niin huomioiva, niin onko hän edes tietoinen siitä, että et tykkää seksistä hänen kanssaan? Jos et osaa kieltäytyä, niin osaisitko joskus toisessa tilanteessa ottaa kuitenkin puheeksi sen, että: "Tykkään susta tosi paljon ja haluaisin seksiäkin, mutta tämä mitä meillä on ei tuota minulle nautintoa, vaan päinvastoin satuttaa ja tuntuu pahalta. Olen yrittänyt kertoa siitä sinulle, mutta en ilmeisesti ole osannut. Mutta nyt haluaisin, että tehdään jotain tälle ongelmalle, koska tämä vaikuttaa suoraan siihen, että minulla on usein paha olla. Ja koska tämä suhde on muuten todella hyvä ja haluan olla kanssasi, toivoisin että myös seksiasia saataisiin kuntoon."
Vierailija kirjoitti:
Selibaattiko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä osaa kieltäytyä seksissä kumppanin kanssa. Mulla o aina haluja, mut myönnän kyllä et enää haluaisi mieheni kanssa. Annan, koska mielestäni se kuuluu parisuhteeseen enkä osaisi sanoa en tahdo. Tuntuu niin luonnottomalta.Jos mies kerran on muuten niin huomioiva, niin onko hän edes tietoinen siitä, että et tykkää seksistä hänen kanssaan? Jos et osaa kieltäytyä, niin osaisitko joskus toisessa tilanteessa ottaa kuitenkin puheeksi sen, että: "Tykkään susta tosi paljon ja haluaisin seksiäkin, mutta tämä mitä meillä on ei tuota minulle nautintoa, vaan päinvastoin satuttaa ja tuntuu pahalta. Olen yrittänyt kertoa siitä sinulle, mutta en ilmeisesti ole osannut. Mutta nyt haluaisin, että tehdään jotain tälle ongelmalle, koska tämä vaikuttaa suoraan siihen, että minulla on usein paha olla. Ja koska tämä suhde on muuten todella hyvä ja haluan olla kanssasi, toivoisin että myös seksiasia saataisiin kuntoon."
Niin ja jos tämä ei auta, niin sitten ei kauheasti ole vaihtoehtoja. Sitten joko sanot, ettei sinun tee enää mieli seksiä, eli asustelette kämppiksinä. Se ei ole hyvä vaihtoehto, koska kuitenkin haluaisit seksiä - eli parempi vaihtoehto on ero ja jonkin ajan kuluttua uuden suhteen etsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Selibaattiko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä osaa kieltäytyä seksissä kumppanin kanssa. Mulla o aina haluja, mut myönnän kyllä et enää haluaisi mieheni kanssa. Annan, koska mielestäni se kuuluu parisuhteeseen enkä osaisi sanoa en tahdo. Tuntuu niin luonnottomalta.Jos mies kerran on muuten niin huomioiva, niin onko hän edes tietoinen siitä, että et tykkää seksistä hänen kanssaan? Jos et osaa kieltäytyä, niin osaisitko joskus toisessa tilanteessa ottaa kuitenkin puheeksi sen, että: "Tykkään susta tosi paljon ja haluaisin seksiäkin, mutta tämä mitä meillä on ei tuota minulle nautintoa, vaan päinvastoin satuttaa ja tuntuu pahalta. Olen yrittänyt kertoa siitä sinulle, mutta en ilmeisesti ole osannut. Mutta nyt haluaisin, että tehdään jotain tälle ongelmalle, koska tämä vaikuttaa suoraan siihen, että minulla on usein paha olla. Ja koska tämä suhde on muuten todella hyvä ja haluan olla kanssasi, toivoisin että myös seksiasia saataisiin kuntoon."
Olen puhunut niin monella tavalla kuin olen keksinyt. Olen kertonut ihan suoraan etten saa meidän seksistä mitään ja haluan intohimoa. Olen kertonut hänen satuttavan. Monesti hän lähtee keskustelusta ja suuttuu. Tällöin joudun käymään hänen kanssa keskustelun viesteillä, kuten muutkin asiat joista hän ei pysty kasvokkain puhumaan. Eli asiat, mitkä o hänelle vaikeita, ni hän käyttäytyy näin. Monesti hän on luvannut näiden kautta, et asiat muuttuu mut ne ei todellakaan muutu. Mä en ymmärrä miten hän ei ymmärrä mikä sattuu. Jos sanon seksin aikana, et toi dildon käyttö sattuu oikeasti ni hän lopettaa, ei puhu ja seksiä on taas pitkän ajan päästä. Viimeksi hän oli jostain keksinyt, että survotaan isohko dildo kuivana ja tämän jälkeen vielä yritetään muna sisään. Sanoin dildoon jo, että et sä voi tunkea kuivana tommosta mun sisään. Sitku tuli tämä munan vuoro, ni ihan kunnolla peruutin kun tajusin mitä tapahtuu ja sattui. Hänestä mä olen oudon herkkä.
Anaaliakin yritti vaikka kuinka monesti kuivana, eikä ymmärrä mikä siinä o nii hankalaa. Olen ensimmäinen, jolta saanut edes anaalia. Lopulta kyllästyin tähän, et sattui aina vain ni en päästä koskemaankaan anaaliin.
Olemme myös puhuneet, et miksi hän tekee tällaista ni hän ei ymmärrä mitä tarkoitan. Mä olen vain herkkä.. Ja sen tiedän, et sitä en todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna ottaisin salarakkaan ihan hyvällä omallatunnolla...anna mennä mut kato ettet jää kii ;)
Mä olen aina pettänyt, ensimmäistä kertaa koen et kaikki muu on hyvin paitsi seksielämä. Myös voisin rikkoa meidän perheen vain halujeni takia. Veisin lapsiltamme ydinperheen vain koska en saa miestäni haluamaan mua, enkä tyydyttämään.
Normaalisti en itke herkästi, mut pelkästään ajatus intohimosta saa itkemään. Pelkkä ajatus pitkistä suudelmista, kiihkeydestä, halusta toista kohtaan. Koen itseni säälittäväksi, kun en pysty edes ohjelmaa katsomaan missä on normaalia intohimoa. Siitä on niin kauan, kun koin et joku haluaa mua ja voisi syödä mut elävältä.
Selibaattiko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaattiko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut niin monella tavalla kuin olen keksinyt. Olen kertonut ihan suoraan etten saa meidän seksistä mitään ja haluan intohimoa. Olen kertonut hänen satuttavan. Monesti hän lähtee keskustelusta ja suuttuu. Tällöin joudun käymään hänen kanssa keskustelun viesteillä, kuten muutkin asiat joista hän ei pysty kasvokkain puhumaan. Eli asiat, mitkä o hänelle vaikeita, ni hän käyttäytyy näin. Monesti hän on luvannut näiden kautta, et asiat muuttuu mut ne ei todellakaan muutu. Mä en ymmärrä miten hän ei ymmärrä mikä sattuu. Jos sanon seksin aikana, et toi dildon käyttö sattuu oikeasti ni hän lopettaa, ei puhu ja seksiä on taas pitkän ajan päästä. Viimeksi hän oli jostain keksinyt, että survotaan isohko dildo kuivana ja tämän jälkeen vielä yritetään muna sisään. Sanoin dildoon jo, että et sä voi tunkea kuivana tommosta mun sisään. Sitku tuli tämä munan vuoro, ni ihan kunnolla peruutin kun tajusin mitä tapahtuu ja sattui. Hänestä mä olen oudon herkkä.
Anaaliakin yritti vaikka kuinka monesti kuivana, eikä ymmärrä mikä siinä o nii hankalaa. Olen ensimmäinen, jolta saanut edes anaalia. Lopulta kyllästyin tähän, et sattui aina vain ni en päästä koskemaankaan anaaliin.
Olemme myös puhuneet, et miksi hän tekee tällaista ni hän ei ymmärrä mitä tarkoitan. Mä olen vain herkkä.. Ja sen tiedän, et sitä en todellakaan ole.
Okei, olet siis puhunut, mutta hän ei kuuntele ja ottaa vaan asiat itseensä. Kun kerran noin paljon aikaakin on kulunut, niin sanoisin, että olet tehnyt voitavasi, ja ehkä nyt on vaan syytä myöntää itselleen, että mies ei tule muuttumaan. Seksi tulee aina hänen kanssaan olemaan tuollaista. Kerroit aiemmin, että miehen eksät eivät halunneet seksiä melkein koskaan - ehkäpä syy oli juuri siinä, että hän oli niin huono seksissä. Seksissä yksi paras ominaisuus on juuri kuunteleminen, keskusteleminen ja halu tehdä toiselle hyvää. Miehesi ei nyt halua olla sellainen.
Itse ottaisin eron ja aloittaisin uuden, oman elämän. Hän voi silti olla hyvä vanhempi, joten jakakaa eron jälkeen vanhemmuus. Mutta älä nyt tuollaista seksielämää enää jatka, ihan kamala ajatella jos oikeasti olet sietänyt tuollaista monta vuotta.
Sua ei seksittömyys haittaa, joten sulle on ok olla lähes seksittömässä liitossa. Joku muu taas haluaa seksiä ja haluaa saada seksistä nautintoa -> hänelle ei ole ok olla lähes seksittömässä liitossa.
Ja että miksi aikuisten pitää naida... no, ei tietenkään PIDÄ, jos ei halua. Mutta jos haluaa, niin miksipä ei? Hyvä ja toimiva seksi on kivaa, siitä saa nautintoa, se rentouttaa, se lisää läheisyyttä ja hyvän olon tunnetta, se lähentää kumppaneita toisiinsa... Onhan näitä syitä. Minä ainakin haluan orgasmin melkein joka päivä, joko kumppanin kanssa tai itsetyydytyksellä.