Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen tapailukumppani, mitä tehdä?

Vierailija
11.02.2020 |

Toista ei voi muuttaa enkä haluaisikaan. Mies on muuten oikein kiva ja potentiaalia on seurustelusuhteelle muiden asioiden osalta, mutta yltiönegatiivisuus.

Mulle on itelleni tapahtunut elämäni aikana paljon pahaa, mutta en vello siinä. En etsi jokaisesta asiasta sitä puolta, mikä on huono tai voisi mennä pieleen.

Tapailukumppani on maailman uhri, valittaa huonosta säästä joka ikinen kerta kun on huono sää, kun nyt työkaveri kusi ja päivä pilalla, kun ei ole mitään tekemistä vapaa-ajalla (no mene tekemään), ostaa lempikarkkejaan kaupasta ja samalla luettelee mitkä karkit maistuu pskalta, menneisyys oli niin kamalaa että sitä pitää vieläkin muistella, kertoo millasia ihmisiä hän ei ymmärrä, nappi putosi paidasta ja "tämäkin menee varmaan päin persettä" jne jne. En jaksa kuunnella!

Voiko toiselle sanoa suoraan, että hei, jos olet aina noin negatiivinen, niin tästä jutusta ei voi tulla yhtään mitään? Miten sanoa tuo negatiiviselle ihmisille, kun hän varmaan toteaa "arvasin että tässä käy näin" tmv. Ja voiko noin negatiivinen ihminen edes muuttua?

En ole itse maailman positiivisin ihminen, mutta miksi vaikeuttaa omaa elämäänsä. Keskittyy niihin asioihin jotka on hyvin, ja antaa niiden asioiden olla joille ei voi mitään

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä päätät. Tuossa on nyt mallia sun tulevasta elämästä, ota tai jätä.

Vierailija
2/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa tapailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa turhasta valittajia. Jos mies on oikeasti muuten todella lupaava, kannattaa ehkä puhua hänelle asiasta ja katsoa muuttuuko tilanne yhtään.

Vierailija
4/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nega!

Vierailija
5/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
6/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on että jätä elämästäsi negatiiviset uhriutujat ja uhri roolin vaatijat. Jos sinä olet eteenpäin menevä tsemppiluonne, niin pidä se ja löydä ihminen joka tukee sitä puolta sinussa. Tuollaisesta meganegasta elämäntapa luuserista ei tule kuin ongelmia ja vetää sinutkin pohjalle negatiivisuudellaan. Negatiiviset ihmiset kun imee positiivisimmastakin ihmisestä voimat ja vetää omalle tasolleen. Sulla on ollut elämässä pahoja juttuja ja olet päättänyt selviytymisen lisäksi vieläpä mennä eteenpäin ja voida hyvin. Todella hieno juttu! Älä anna kenenkään olla riippana matkallasi!

Vierailija
7/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän muuten on todellinen aarre, niin kannattaahan asiasta puhua ja katsoa, muuttuuko mikään. Veikkaan kuitenkin, että negatiivisuus on niin syvällä hänen persoonassaan, ettei se sieltä mihinkään poistu.

Vierailija
8/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Saa valituksien listalle, että naiset on aina sellaisia ja tuollaisia ja hän parhaansa yrittää, mutta eivät ne sitoudu. Jos ihminen on negatiivinen ja löytää kaikesta vikaa,niin harvoin mihinkään muuttuu. Siinä mun pessimistinen näkemys aiheesta 😁

Vierailija
9/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua asiasta miehelle. Kertoa että tuo valitus pilaa ilmapiirin, onko se välttämätöntä? Jos hän ilahtuu siitä että onnistuu jakamaan huonon fiiliksen kanssasi niin jätä hänet. Jos hän lupaa yrittää olla valittamatta, anna hänelle mahdollisuus.

Itse olen nuorempana ollut kauhea paasaaja, politiikasta ja maailmanmenosta. En tajunnut sitä ennenkuin silloinen miesystäväni sanoi että olen ihmeen negatiivinen. En halunnut olla sellainen mutta olipa tosi vaikeaa muuttaa tapojaan. Nykyään poikani saa äkkiä tarpeekseen jos pääsen vanhaan vauhtiin paasaamisessani. Itse en huomaa miten tylsää sitä on kuunnella...

Vierailija
10/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän muuten on todellinen aarre, niin kannattaahan asiasta puhua ja katsoa, muuttuuko mikään. Veikkaan kuitenkin, että negatiivisuus on niin syvällä hänen persoonassaan, ettei se sieltä mihinkään poistu.

Positiivisesti elämään suhtautuvilla ihmisillä on tapana nähdä muissa ihmisissä mahdollisuuksia ja voimavaroja. On aika moneen ihmiseen tullut tuhlattua aikaa kun on uskonut heihin ja nähnyt mihin he voisi pystyä jos haluaisi, mutta eihän se potentiaali ole ikinä tulostunut mitenkään, koska henkilöä itseään ei kiinnosta muu kuin ruikuttaminen ja oman elämänsä vaikeuttaminen huonoilla valinnoilla. AP tuhlaa aikaansa jos elättelee mitään toivoa.

Vierailija
11/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliseksi mysteeriksi jäi, miksi harkitset suhteen aloittamista kyseisen henkilön kanssa? Koska olette niin samanlaisia?

Lisäksi on outoa, ettet osaa päättää vaan jatkat tapailua, vaikka tiedät hänestä jo melko paljon. Odotatko herra positiivisen saapumista elämääsi sillä välin, kun jatkat tapailuja kyetäksesi päättämään?

Vierailija
12/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lopettaa tapailun. Et ole selityksiä velkaa. Ei ole mitään merkitystä minkään suhteen sillä, jääkö hän vellomaan asiaa. Voithan sinä syyksi sanoa, ettei jaksa jatkuvaa negatiivisuutta. Oppii tai ei -mutta se ei ole enää sun päänsärkysi.

Vierailija
13/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo, oon ite sellane et mul on kausia millon oon positiivinen ja kausia millon oon negatiivinen

Vierailija
14/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä valitat kantsisko ennemmin puhua hänen kanssaan

Vierailija
15/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mies muuten on "Aarre"?Ei kuvaus kuulostanut siltä, joten ehkä kannattaa viheltää peli poikki.

Vierailija
16/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoo, oon ite sellane et mul on kausia millon oon positiivinen ja kausia millon oon negatiivinen

Jokaisella on. Eri asia sitten jos jatkuvasti valittaa joka ikisestä asiasta. Uskon, että ihminen joka tiedostaa itsessään tuon jatkuvan ”uhriutumisen ja sen negatiivisen vaikutuksen voi vielä kehittää itseään

Vierailija
17/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä myötätuntoisesti, että onko sulla paha olla. Sitten sanoisin, että olen sitä miettinyt, koska miehellä tuntuu olevan raskasta, koska negatiivisuus. Jos on esim.lievästi masentunut, ei välttämättä itse tajua sitä. Sitten kehottaisin opettelemaan kaksi elämän tärkeimmistä taidoista: näkökulman vaihtamisen taito ja epämukavuuden sietämisen taito. Tsemppiä.

Vierailija
18/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaaliseksi mysteeriksi jäi, miksi harkitset suhteen aloittamista kyseisen henkilön kanssa? Koska olette niin samanlaisia?

Lisäksi on outoa, ettet osaa päättää vaan jatkat tapailua, vaikka tiedät hänestä jo melko paljon. Odotatko herra positiivisen saapumista elämääsi sillä välin, kun jatkat tapailuja kyetäksesi päättämään?

Samoja mielenkiinnonkohteita, mm musiikki, leffat, taide jne. Hän on huomaavainen, kiltti, rehellisen oloinen jne. Osaa tosiaan siis olla myös mukava ja keskustella, harmillisen usein vain tunkee jotain negatiivista joukkoon. Ollaan pari viikkoa tapailtu vasta ja juuri tässä pähkäilen, että onko kannattavaa nähdä enää. Kiltteys ja huomaavaisuus on todella harvassa, deittailumaailmassa tuntuu nykyään siltä, ja mielenkiinnonkohteitani mm musiikissa ei monikaan jaa. Joten siksi "pähkäilen". Hyviä neuvoja täällä, kiitos. Kyllä tuon tämän asian ainakin esille, jos reagoi ymmärtäväisesti niin saa toisen mahdollisuuden. Ap

Vierailija
19/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua asiasta miehelle. Kertoa että tuo valitus pilaa ilmapiirin, onko se välttämätöntä? Jos hän ilahtuu siitä että onnistuu jakamaan huonon fiiliksen kanssasi niin jätä hänet. Jos hän lupaa yrittää olla valittamatta, anna hänelle mahdollisuus.

Itse olen nuorempana ollut kauhea paasaaja, politiikasta ja maailmanmenosta. En tajunnut sitä ennenkuin silloinen miesystäväni sanoi että olen ihmeen negatiivinen. En halunnut olla sellainen mutta olipa tosi vaikeaa muuttaa tapojaan. Nykyään poikani saa äkkiä tarpeekseen jos pääsen vanhaan vauhtiin paasaamisessani. Itse en huomaa miten tylsää sitä on kuunnella...

Lohdutan sua, että mä hieman tykkään paasauksesta juuri esimerkiksi yhteiskunnallisissa asioissa. Silloin mielestäni on tavallaan kuitenkin oikea aihe ja joihinkin ratkaisuihin ja lopputuloksiin voi päästä, vaikka muodostamaan mielipiteen siitä, että ketä kannattaa äänestää seuraavaksi tai mitä tehdä. Tietysti yleisö ja tilanne kannattaa valita... Mun mielestä negatiivisuus on kaikista normaaleista asioista valittamista. Sille säälle ei oikein mitään voi tehdä niin miksi siitä pitäisi urputtaa?

Vierailija
20/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät onko teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita? Ehkä hän vain heijastaa sinua ja mukautuu mieleiseksesi. On paria narskua tullut deittailtua ja alussahan ne on juuri kuin sinä ja niin samankaltaisia, mutta se niiden luonteen vihamielisyys ja negatiivisuus aina puskee ajoittain läpi. Minkä tietysti alussa ignoraa koska on niin samanlainen kuin itse on, mutta suhteen edetessä ne kaikki samankaltaisuudet häviää eikä sinulla ole muuta kuin kaikkea vihaava ihminen ja juuri sinua hän vihaa eniten.