Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Negatiivinen tapailukumppani, mitä tehdä?

Vierailija
11.02.2020 |

Toista ei voi muuttaa enkä haluaisikaan. Mies on muuten oikein kiva ja potentiaalia on seurustelusuhteelle muiden asioiden osalta, mutta yltiönegatiivisuus.

Mulle on itelleni tapahtunut elämäni aikana paljon pahaa, mutta en vello siinä. En etsi jokaisesta asiasta sitä puolta, mikä on huono tai voisi mennä pieleen.

Tapailukumppani on maailman uhri, valittaa huonosta säästä joka ikinen kerta kun on huono sää, kun nyt työkaveri kusi ja päivä pilalla, kun ei ole mitään tekemistä vapaa-ajalla (no mene tekemään), ostaa lempikarkkejaan kaupasta ja samalla luettelee mitkä karkit maistuu pskalta, menneisyys oli niin kamalaa että sitä pitää vieläkin muistella, kertoo millasia ihmisiä hän ei ymmärrä, nappi putosi paidasta ja "tämäkin menee varmaan päin persettä" jne jne. En jaksa kuunnella!

Voiko toiselle sanoa suoraan, että hei, jos olet aina noin negatiivinen, niin tästä jutusta ei voi tulla yhtään mitään? Miten sanoa tuo negatiiviselle ihmisille, kun hän varmaan toteaa "arvasin että tässä käy näin" tmv. Ja voiko noin negatiivinen ihminen edes muuttua?

En ole itse maailman positiivisin ihminen, mutta miksi vaikeuttaa omaa elämäänsä. Keskittyy niihin asioihin jotka on hyvin, ja antaa niiden asioiden olla joille ei voi mitään

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin mieheltä myötätuntoisesti, että onko sulla paha olla. Sitten sanoisin, että olen sitä miettinyt, koska miehellä tuntuu olevan raskasta, koska negatiivisuus. Jos on esim.lievästi masentunut, ei välttämättä itse tajua sitä. Sitten kehottaisin opettelemaan kaksi elämän tärkeimmistä taidoista: näkökulman vaihtamisen taito ja epämukavuuden sietämisen taito. Tsemppiä.

Onpa sulla alentuva asenne toisiin. Tällaista piilovittuilua ei ainakaan kukaan kestä.

Vierailija
22/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin seurustella tuollaisen negan kanssa, mutta lopultahan kaikki valituksen aihe löytyi MINUSTA. Säästä itsekunnioituksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olet päätynyt tilanteeseen, että tapailet itsellesi vastenmielistä tyyppiä? Pakko vaan olla joku, että voit sanoa seurustelevasi, kiire saada lapsia? Mikä?! Yleensä ihminen näyttää itsestään hyviä puolia, kun tutustuu uusiin ihmisiin. Jos mies on jo alussa tuollainen niin miksi sä häntä tapailet? Noi tyypit tunnistaa jo muutamien viestien jälkeen Tinderissä, en lähtis edes ekoille treffeille, saati että tapailisin, jatkaisin tuota!

Vierailija
24/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät onko teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita? Ehkä hän vain heijastaa sinua ja mukautuu mieleiseksesi. On paria narskua tullut deittailtua ja alussahan ne on juuri kuin sinä ja niin samankaltaisia, mutta se niiden luonteen vihamielisyys ja negatiivisuus aina puskee ajoittain läpi. Minkä tietysti alussa ignoraa koska on niin samanlainen kuin itse on, mutta suhteen edetessä ne kaikki samankaltaisuudet häviää eikä sinulla ole muuta kuin kaikkea vihaava ihminen ja juuri sinua hän vihaa eniten.

Mistä tiedän onko meillä yhteisiä mielenkiinnonkohteita? No, jos hän niistä valehtelisi, niin en häntä haluaisikaan. Ei kyllä vaikuta siltä, että niistä valehtelisi, kun aiheista tietääkin. Mutta katsotaan miten tilanne etenee! Ap

Vierailija
25/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä olet päätynyt tilanteeseen, että tapailet itsellesi vastenmielistä tyyppiä? Pakko vaan olla joku, että voit sanoa seurustelevasi, kiire saada lapsia? Mikä?! Yleensä ihminen näyttää itsestään hyviä puolia, kun tutustuu uusiin ihmisiin. Jos mies on jo alussa tuollainen niin miksi sä häntä tapailet? Noi tyypit tunnistaa jo muutamien viestien jälkeen Tinderissä, en lähtis edes ekoille treffeille, saati että tapailisin, jatkaisin tuota!

Ei vaan kuten aiemmissa viesteissä sanoin, on yhteisiä asioita ja mies kiltin oloinen. Ainoa vastenmielisyys on toi negailu, jonka mä tuon esille. Katsoo sitten mitä tapahtuu. Ap

Vierailija
26/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa joskus sanottua uhriutujalle että mikset keskity niihin asioihin mitkä on hyvin. Olin kuulemma ilkeä.

Vierailija
27/31 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin mieheltä myötätuntoisesti, että onko sulla paha olla. Sitten sanoisin, että olen sitä miettinyt, koska miehellä tuntuu olevan raskasta, koska negatiivisuus. Jos on esim.lievästi masentunut, ei välttämättä itse tajua sitä. Sitten kehottaisin opettelemaan kaksi elämän tärkeimmistä taidoista: näkökulman vaihtamisen taito ja epämukavuuden sietämisen taito. Tsemppiä.

Onpa sulla alentuva asenne toisiin. Tällaista piilovittuilua ei ainakaan kukaan kestä.

Wou mikä projisointi. Oletko SINÄ masentunut?

Vierailija
28/31 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin asian esille suoraan kun alkoi taas valittamaan ja sanoin, ettei tämä voi toimia negatiivisuutensa vuoksi. Sovittiin toissapäivänä että ollaan yhteyksissä EHKÄ myöhemmin ja katsotaan millainen tilanne sillon. Nyt sitten saan liudan viestejä joissa saan kuulla, että häntä harmittaa, itkuhymiöitä, sanoi olevansa ihastunut ja harmittaa kun ostamansa lahja meni hukkaan jne jne. En ole vastannut viesteihin mitään kun sovittiin, ettei olla nyt yhteyksissä ja siltikin lähettelee minulle ystävänpäivätoivotteluja.. olenko kamalan tyly, jos vaan estän? Aika kohtuutonta käytöstä ettei anna jutun olla ohi ja jätä rauhaan, vaikka olisi kuinka surullinen... olen itsekin saanut pakit eikä olisi tullut mieleenkään pommittaa viesteillä.

Vierailija
29/31 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanlainen kuin miehesoäi ja mun neuvo on että jätä se. Jos on negatiivinen asenne sitä on hirvittävän vaikea muuttaa. Nimimerkillä olen itse nuorena paasannut positiivisen ajattelun puolesta mutta näin keski-iässä ymmärtänyt että hitto en pääse siitä millään eroon. Toki nyt osaan paremmin peittää sen enkä enää estoitta valita, ja teeskentelen muille positiivista niin hyvin kuin pystyn.

Vierailija
30/31 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin asian esille suoraan kun alkoi taas valittamaan ja sanoin, ettei tämä voi toimia negatiivisuutensa vuoksi. Sovittiin toissapäivänä että ollaan yhteyksissä EHKÄ myöhemmin ja katsotaan millainen tilanne sillon. Nyt sitten saan liudan viestejä joissa saan kuulla, että häntä harmittaa, itkuhymiöitä, sanoi olevansa ihastunut ja harmittaa kun ostamansa lahja meni hukkaan jne jne. En ole vastannut viesteihin mitään kun sovittiin, ettei olla nyt yhteyksissä ja siltikin lähettelee minulle ystävänpäivätoivotteluja.. olenko kamalan tyly, jos vaan estän? Aika kohtuutonta käytöstä ettei anna jutun olla ohi ja jätä rauhaan, vaikka olisi kuinka surullinen... olen itsekin saanut pakit eikä olisi tullut mieleenkään pommittaa viesteillä.

Estä. Olen huomannut deittipalveluissa että tuon kaltaiset miehet eivät jätä rauhaan. Mukavana ihmisenä ennen vastailin koska koin että ghostaaminen on hanurista, mutta mitä enemmän olen deittaillut olen todennut että tuon kaltaiset miehet eivät jätä rauhaan ennen kuin he eivät yksinkertaisesti saa sinuun yhteyttä.

Vierailija
31/31 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.

Mun kaveri on tollainen, siksi näen häntä harvoin, koska vie niin paljon energiaa minulta, mutta hän on muuten superkiva.

Hänen mielestään kaikki on yhteiskunnan vika, kaikkensa yrittää tehdä, että saisi rahaa esim kelalta, mutta kun ei saa ihan tyhmien syiden takia niin sen syy on se kun köyhiä sorretaan.

Olen koittanut sanoa, kun kysyy eikö minua vtuta tuo, niin sanon etten halua käyttää omaa energiaani asioihin joille en mahda mitään, pilaa vain päivän jos teen niin.