Himohamstraaja aivopessyt lapsensa
Riidaksi menee kun asianosaisille asiasta puhun. Anopin asunto kuin suoraan himohamstraaja-dokumentista vaikka neliöpinta-alaa lähemmäs sata. Hänelle tarjottu tavaroiden hävitysapua ja - myyntiapua sekä ihan ammattiapua, ei ota vastaan. Nyt saanut käännettyä puolisoni ottamaan vastaan tuota tavaramäärää asuntoomme vaikka kaappitilasta meilläkin puutetta ennestään ja olen karsinut konmari-hengessä omia tavaroitani. Suuttuu jos sanon että vie anopin lykkäämät takaisin, niitä ei tarvita, en halua tai anna eteenpäin. Ja sen jälkeen anoppi pahoittaa mielensä kun hänen "aarteensa" eivät kelpaa. En voi kyselemättäkään hävittää tänne extempore raahattuja muovikassillisia tavaroita tai huonekaluja. Ahdistaa. Ymmärrän että tavaroilla voi olla tunnearvoa kumppanilleni muodostunut mutta kotimme ei ole muiden varasto. Miten asiallisesti estää enempää tänne turhaketavatoita tuomasta?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis... onko ongelma ap taille valuvat tarvarat vai huoli anopista?
Koko suvulla ja tovereilla huoli anopin hamstrausongelmasta. Talo täysi paloturvallisuusriski. Koti täynnä kaikkea krääsästä ja risaisesta sekä homeisesta lähtien. Hän sanonut ettei itsekään muista mitä kodissaan on. Jos joku on ilmaista se hamstrataan, onkin innostunut jostain fb-roskalavadyykkausyhteisöstä.
En halua mitään hänen asunnostaan kotiamme täyttämään. Olen jo joustanut joissain miehen tuomissa tavaroissa hammasta purren ja osassa pakottanut palauttamaan mistä mies ja äitinsä pahoittaneet mielensä kuten rikkinäisistä permanenrtirussilla sotketusta leluista joissa teräviä muoviosia mikä vaaraksi vauvallemme tai homepatjasta jossa kipitti ötökkä(!) jonka oli löytänyt roskalavalta. Nyt mies myös sillä kannalla ettei ota käytettyjä patjoja enää vastaan. Hetkeksi rauhoittui anopin meno kun ilmoitin että jos taloomme tulee jotain tavaraa niin samansuuruinen määrä lähtee kodistamme koska en halua täyttää taloa
-ap
Varastotilan hankintaa anopille ehdotettu. Ei suostunut. Mies ottanut yhä tavaroita säännöllisin väliajoin vastaan anopin tarjotessa. Mökin on mies täyttänyt myös vastaanotetulla rojulla ja siellä en enää käy kun varastotilassa mökkeily ei minua varten. Mökissä pitää siirrellä tavaroita että mahtuu yksikään nukkumaan
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa sellainen varastotila, jos paikkakunnallasi sellaisia on. Sinne kaikki turhat rojut ja kuukausuvuokran maksaa miehesi. Anopista siihen tuskin olisi? Kun muutama satku on vuokriin mennyt, niin ehkä miehesikin jämäköityy asian suhteen.
Ehdotin miehelle varastotilan hankintaa. Ei suostunut sellaisesta maksamaan. En rupea joustamaan talomme enempää täyttämisessä. Anoppi sanonut jo ettei lapsemme voi tulla hänelle kyläilemään koska tavaramäärät hänen kodissaan vaarallisia. Olen siinä samaa mieltä enkä samaista vaaraa halua tuottaa omaan kotiin
-ap
Tämä!!! Erittäin hyvä ehdotus, ratkaisee kerralla ongelman.