Huvittavimmat/ ärsyttävimmät/noloimmat bonus pisteiden keräilijät
Kertokaa kokemuksenne.
Osa ihan uskomattomia juostessaan kaikenmaailman s-bonusten ym perässä.
Esimerkiksi yksi nainen ruuhka aikaan kaupassa tuli kassalle takaisin ja tietenkin ensimmäiseki jonoon, kun oli 2€ tuotteesta unohtanut ottaa bonukset. Siinä sitten muut odotteli pitkän aikaa kun uusi työntekijä/harjottelija opetteli miten asiassa pitää toimia.
Kommentit (20)
Mitä kyyläät muita. Miten voit ees kuulla tai nähdä millä toinen maksaa ja mitä kortteja näyttää, et varmaan kuullut summaa.
Olen nähnyt vastaavan tapauksen, jossa edellä oleva halusi palauttaa suklaapatukan ja maksaa sen uudestaan koska oli unohtanut näyttää etukorttia. Hintaa ei ollut edes euroa ja pitkä jono kun ruuhka-aika.
Anoppi suostuu matkustamaan esim. Tallinnaan vain eckerö linella koska siitä saa s-bonusta. Samoin ihan kaikki muukin tehdään sen mukaan mistä saa parhaiten bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kyyläät muita. Miten voit ees kuulla tai nähdä millä toinen maksaa ja mitä kortteja näyttää, et varmaan kuullut summaa.
Mitä väliä millä ihminen maksaa..mutta kyllä olen joskus itsekin kassajonossa kuullut näitä bonus marisijoita kun unohtunut. Eikä välttämättä ole mitään pieni äänisiä ihmisiä kun isoon ääneen asiaa selitetään ja kassa työntekijää syyllistetään.
Ja jos olisin jonossa seuraavana tod näköisesti näkisin edellisen ostokset ja kyllä normaali ihminen normaali tuotteiden hinnat suunnilleen tietää.En minä ainakaan kulje silmälaput ja korvatulpat päässä.
Eri
Tuttava asuu ihan k-marketin vieressä. Silti kaikki pikkuostoksetkin pitää käydä parin kilometrin päässä s-marketissa. Mistäkö tiedän? Kehuskelee asialla. Viimeksi unohti ostaa maitoa niin lähti takaisin sinne kauemmas, jotta saa boonukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä millä ihminen maksaa..mutta kyllä olen joskus itsekin kassajonossa kuullut näitä bonus marisijoita kun unohtunut. Eikä välttämättä ole mitään pieni äänisiä ihmisiä kun isoon ääneen asiaa selitetään ja kassa työntekijää syyllistetään.
Ja jos olisin jonossa seuraavana tod näköisesti näkisin edellisen ostokset ja kyllä normaali ihminen normaali tuotteiden hinnat suunnilleen tietää.En minä ainakaan kulje silmälaput ja korvatulpat päässä.
Eri
Tarkoitat kai silmä laput ja korva tulpat?
Kaveri oli/on s-bonus hullu, kaikki ostokset pitää tehdä tyyliin prismassa tai smarketissa koska siten saa rahaa!! :D yritti yhteen aikaan sitkeästi minunkin ostoksista bonukset höylätä itselleen mutta hahaa hankin oman kortin!
Minulle yks ja sama missä kaupassa käyn, jos tarviin maitoa niin käyn vaikka m marketista (mikä on aika tyyris kauppa mutta henkilökunta kivaa ja kohteliasta) :D
Nuo esimerkit on aika övereitä ja ihmisiä on kovin erilaisia. Itselle kyllä yli 500 euron bonus vuositasolla on ihan jees summa kun ruoka on muutenkin ässässä halvempaa kun k:ssa. Ja ostaisin samat tarvikkeet joka tapauksessa jostain.
Niitä "övereitä" tässä kysyttiinki. Jokainen saa asioida missä haluaa, mutta elä tule sen euron karkkipussin kanssa takaisin ruuhka aikana itkemään bonusten perään. Vinkki, jätä ensi kerralla turhke ostamatta niin säästät enemmän kuin ne bonukset.
Katsotaan kuka nauraa bonuspäivänä. Pitäkää kajahtaneena.
Hehee aivopestyt alamaiset jahtaa säälittävä poonuksia. Kyllä ei typerämpää touhua ole keksitty.
Kassalla naristaan usein näistä;
Miksei saa bonusta tuotteen normaalihinnasta vaikka tuote alennettu esim - 30%.
Miksei saa bonusta pullonpalautuksesta?
Miksi en voi antaa omaa korttiani seuraaville kolmelle kassajonossa kun ovat kavereita?
Prisma-uskovaisuus on hämmentävää. Tiedän pariskunnan joka ei koskaan näy missään muissa kaupoissa. Jos sanoo vaikka että Lidlissä on hyvä paistopiste, niin vastaus on että "no mutta eihän me kun me käydään Prismassa". Lomilla yöpyvät aina Sokos-hotellissa siinä yhdessä ja samassa kaupungissa jossa lomailevat.
Te ette oo nähneet mitään, ennen kuin olette tavanneet hollantilaisia...
Paras on ehkä yhden kaupan "bonusjärjestelmää. Tai bonuskortti on kiva. Sillä saa alennusta yleisesti bonuksessa olevista tuotteista, ja usein myös tuotteista, joita itse ostaa.
MUTTA. Siinä kaupassa on systeemi, että jokaista maksamaasi euroa kohti voit OSTAA 10 snt maksavan tarran, jonka voit liimata vihkoon, ja kun vihko on täynnä (490 tarraa), saat siitä 52 euroa. Siis voittoa tulee 3 euroa, ja porukka kerää näitä massapsykoosissa.
Melkeempä samaa se on "säästö" bonuksillakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voi antaa omaa korttiani seuraaville kolmelle kassajonossa kun ovat kavereita?
Pullopalautuskuitti kannattaakin aina antaa kassalle vasta sen jälkeen, kun on ostokset maksanut. Pullopantista siis saa bonusta, mutta vastaavasti pullopalutuskuitilla maksaessa se vähennetään loppusummasta ja vasta sen jälkeen lasketaan bonus.
Tunnustan, olen bonustelija. Viime vuonna bonuksilla kertyi yli 800 euroa. Ne olen sijoittanut rahastoon, jossa tuotto tän päivän kurssilla on 16 prosenttia. Ruokaostot, jotka tekisin muutenkin, kerryttävät siis ylimääräistä extraeläkettä, jotka otan käyttöön ~20 vuoden päästä. :)
Joulun alla nostin bonukset s-korlta 250 ekee, ihan kiva raha. Asuin prisman lähellä, nyt muuttanut pois ja lähin kauppa on k-market. Ei helvetti, että on kallis kauppa.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi en voi antaa omaa korttiani seuraaville kolmelle kassajonossa kun ovat kavereita?"
Toki voi ottaa bonukset myös jonkun toisen ostamista tuotteista, jos tämä on hänelle OK. Ei kassa sitä voi estää. Korttia ei pidä luovuttaa, vaan itse käyttää se kortinlukijassa.
Kaikki kalliimman ruuan ym perässä juoksijat koska booooooonukset.