Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveyshoitajan kanssa juttelusta paha mieli

Vierailija
10.02.2020 |

Lannistunut olo.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset hyvät menkö millekään mielenterveyshoitajille vaan psykologeille.

Vierailija
2/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla lannistunut? Missä puhuit mielenterveyshoitajan kanssa? Usein mielenterveyshoitajat, nykyisin lähihoitajat, ovat töissä osastoilla tai asumisyksiköissä. Tietenkin heidän työhönsä kuuluu terapeuttinen keskustelu. Voi ottaa kokemasi huonon vasteen puheeksi siellä yksikössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna toisen ihmisen sanomisten lannistaa. Puhu huomenna jonkun kivan kanssa. Mt hoitsulla oli huono päivä tai ei osaa työtään. Tsemiä sulle!

Vierailija
4/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... voin jotenkin samaistua tähän. Tämä uusi tykkää höpistä vain yhdestä aiheesta. Ohjaa keskustelua aina samaan aiheeseen josta ollaan höpistä jo ennenkin jo miljoonalta kertaa. Muiden kanssa pystyi sentään puhumaan kaikenlaista.

Vierailija
5/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi yleensä hoitaa erilaisia asioita.

Vierailija
6/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuunnella niitä. Mulla tutkittiin ADHD:tä ja ennen psykiatrin tapaamista, oli tapaaminen mielenterveyshoitsun kanssa, jonka kanssa selviteltiin, että tarvittavat dokumentit ovat mukana. Mielenterveyshoitsu katsoi papereitani ja sanoi, ettei minulla mitään ole. Psykiatri sitten diagnosoi toisin.

Vierailija
7/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta samasta.

Eivät ole kovin päteviä työhönsä.

Ihme möläytyksiä olen kuullut.

Vierailija
8/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella niitä. Mulla tutkittiin ADHD:tä ja ennen psykiatrin tapaamista, oli tapaaminen mielenterveyshoitsun kanssa, jonka kanssa selviteltiin, että tarvittavat dokumentit ovat mukana. Mielenterveyshoitsu katsoi papereitani ja sanoi, ettei minulla mitään ole. Psykiatri sitten diagnosoi toisin.

En usko, että oli mielenterveyshoitaja. Tiesitkö, että hän on joko vanhan kouluasteen hoitaja tai nykyinen lähihoitaja. Yleensä nuo selvittelyt hoitaa sairaanhoitaja.

Vierailija
9/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niitä on monenlaisia. kaikki ei halua potilaidensa parasta. 

Vierailija
10/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen sairaanhoitaja ja psykiatri ovat ne ihmiset, joita yleensä mt- ongelmainen tapaa avopuolella. Psykologi voi kyllä tehdä testejä. Mielenterveyshoitajia ei taida paljon olla avopuolella, sairaaloissa ja kuntouttavissa yksiköissä enemmän.

Vierailija
11/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi yleensä hoitaa erilaisia asioita.

Psykologeja on paljon tekemässä ihan sitä terapeuttityötä. 

Vierailija
12/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen sairaanhoitaja ja psykiatri ovat ne ihmiset, joita yleensä mt- ongelmainen tapaa avopuolella. Psykologi voi kyllä tehdä testejä. Mielenterveyshoitajia ei taida paljon olla avopuolella, sairaaloissa ja kuntouttavissa yksiköissä enemmän.

Kaikki asiakkaat vaan eivät ole automaattisesti mt-ongelmaisia.

Vierailija
13/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne aina osaa tukea tai edes olla fiksuja. Älä anna lannistaa niin kuin ketjussa muutama sanoi.

Vierailija
14/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hoitaja tapasi kahdesti ja sen jälkeen perui tapaamiset. Avohoitoa ei siis ollut osaston jälkeen. Onneksi paranin itsekseni.

Vierailija
15/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, leikkikö se hoitsu lääkäriä "diagnooseineen"? Huhhuh.

Vierailija
16/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masentunut, niin mulle sanoi, että hoito tulee olemaan kemiallisbiologispsykologista.

Siis, että työnnätte mulle kasan pillereitä vai Sinccis kysyi ?

-Niin, hän vastasi.

Zinc

Vierailija
17/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain 1 ihmisen mielipide tässä maailmassa.

Älä välitä tommosesta.

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja vessanpytystä ulos, vai kuinka se menikään. . .

Vierailija
18/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan tavallista se lannistaminen. Minullekin tuli viimeisimmästä psykologin kohtaamisesta lannistunut olo, koska hän lannisti minut tekemällä ongelmaksi minun peruspositiivisen ja elämänmyönteisen luonteeni ja muistutti että elämässä on paljon uhkia ja vaaroja. Kai minun pitäisi elää elämäni odotellen näitä potentiaalisia uhkia, vedellä ehkä jotain nappeja ja itkeä sykkyrällä lattialla. Ei vaan millään jaksa kun elämässä on paljon hyviäkin asioita ja luovana ja liikkuvana ihmisenä mielenkiintoista tekemistä kyllä löytyy.

Vierailija
19/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on päteviä, jotkut ei. Näin on joka alalla. Thats it.

Vierailija
20/22 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani. työ on tosi haastavaa, kun käsitellään vaikeita asioita koko päivä, ja asiakkaita tulee vastaanotolle liukuhihnalla, ilman taukoa. aina ei vaan osaa valita juuri niitä oikeita sanoja, ja tiedostan liiankin hyvin sen, että pienelläkin vahinko lipsautuksella voi olla suuret vaikutukset asiakkaan itsetuntoon. kaikkien kanssa ei tietysti asiat luista, silloin kannattaa pyytää toinen työntekijä. me hoitajatkin ollaan vaan ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän