Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anaaliorgasmi

Vierailija
10.02.2020 |

Mua kiinnostaa tosissaan et onko anuksen kautta mahdollista saada orgasmi? Miten? Ootteko ite kokeillut? Mitä ootte kokeillut työntää anukseenne vai ootteko hieronu sitä reikää? Vaikuttaako sukupuoli tässä asiassa? Onko vaarallista työntää sinne jotakin? Netistä en löydä mitään fiksua tietoa joten pliis asiallisia vastauksia

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Origameja

Vierailija
42/46 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen mies kirjoitti:

Minä saan peräkkäisiä orgasmeja jos itse ratsastan dildolla. Tulee spermaa ja joskus on kuiva orkku. Mut parasta on kun vaimoni panee mua dildolla, sormella tai joskus harvoin jopa nyrkillä. Voin saada minuuttien mittaisia orkkuja. Olen myös samalla siveysvyössä jolloin en stimuloi ollenkaan penistäni. Pystyn jatkamaan tuota todella pitkään. Olen kyltymätön.

Homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen mies kirjoitti:

Minä saan peräkkäisiä orgasmeja jos itse ratsastan dildolla. Tulee spermaa ja joskus on kuiva orkku. Mut parasta on kun vaimoni panee mua dildolla, sormella tai joskus harvoin jopa nyrkillä. Voin saada minuuttien mittaisia orkkuja. Olen myös samalla siveysvyössä jolloin en stimuloi ollenkaan penistäni. Pystyn jatkamaan tuota todella pitkään. Olen kyltymätön.

Unelmaa. Haaveilen että oma kumppani innostuisi tästä. Sträppi on jäänyt käyttämättä tässä suhteessa kun ei mies siitä nauti.

Entisten miesystävien kanssa oon tästä päässyt nauttimaan ja voin sanoa että se orgasmi eturauhasen kautta on tosi juttu ja kestää pitkään ja on upeaa seurata

Vierailija
44/46 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sinä mies uusi mies!

Vierailija
45/46 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs autonasentaja kertoi että ford taunuksessa oli napakka vaihdekeppi johon nojaamalla alustarasvan kanssa si kepin pään nuljautettua perssilmään ja vähän aikaa kuun vaihteli vaihteita lensi lasti tuhkakuppiin

Vierailija
46/46 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on mahdollista saada ihan kunnon orgasmi pepun kautta (olen mies). Vaatii kyllä pinetä harjoittelua ja tottumista, että voi rentoutua ja vaan heittäytyä nauttimaan tuntemuksista. Itselläni ainakin anaali ja sen ympäristö ovat todella erogeenistä aluetta ja kun pääsin 'homofobioistani' eroon uskalsin nauttia ja näyttää sen nautintoni vaimolleni kun hän välillä sieltä kosketteli seksin aikana. Vähitellen eteni ja kehtasin sanoa jossain seksikaupassa ollessamme, että mitäs jos mullekin hankittaisiin tosta tollanen. Kyseessä oli eturauhaskiihotin ja hän oli innoissaan myös, kun kehtasin sanoa mikä tuntuu hyvälle. 

Meillä saa ja molemmat rohkaisevat toista sanomaan mikä tuntuu seksissä hyvälle ja mitä haluaisi kokeilla tai mistä haaveilee. Molemmat suhtaudumme asiaan avoimesti oli kyseessä sitten mikä vaan kokeilu tms.

Niinpä sitten viime kesänä ehdotin että jos ei olisi hänelle vastenmielistä, niin jos vaikka kokeilisimme strap-on peggingiä....vaimolla syttyi silmät ja oli yhtä innoissaan vempulaa hankkimassa kuin minäkin. Löysimme sellaisen, joka on todella hyväntuntuinen ja siinä on molemmille oma 'kulli' sisään ja vaimolla klitorikselle osuva vibra myös.... Harvoin käytössä, mutta on kyllä mälli lentänyt ihan ilman kaluun koskemista, etenkin jos on ollut muutaman päivän 'odottelutauko'. Aivan erilaiselta tuntuu orkut, mutta meinaa melkeen taju mennä kun eturauhasen kautta se tulee.... Kannattaa kokeilla!