Anaaliorgasmi
Mua kiinnostaa tosissaan et onko anuksen kautta mahdollista saada orgasmi? Miten? Ootteko ite kokeillut? Mitä ootte kokeillut työntää anukseenne vai ootteko hieronu sitä reikää? Vaikuttaako sukupuoli tässä asiassa? Onko vaarallista työntää sinne jotakin? Netistä en löydä mitään fiksua tietoa joten pliis asiallisia vastauksia
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, tavallistakin.
Kokeile itse niin tiedät mistä tykkäät.No millä pääsisin ees alkuu nii oppisin "tutustuu omaan anaaliin"
Jollain ohuella dildolla, ei millään hehtaari halolla nyt ainakaan, ennen kuin peppu tottuu.
No en omista seksileluja. Jotai sellasta mikä löytyy lähestulkoon kaikkien kotoa
No mikset tilaa dildoa tms.?
Tekis mieli jo nyt kokeilla ku oin aika kiihottunut ja huomenna vapaapäivä itselläni töistä nii ei tarttis herätä aikais eikä mennä aikaisin nukkumaan
Banaani, tuorekurkku. Sujauta ne kondomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse niin tiedät mistä tykkäät.No millä pääsisin ees alkuu nii oppisin "tutustuu omaan anaaliin"
Jollain ohuella dildolla, ei millään hehtaari halolla nyt ainakaan, ennen kuin peppu tottuu.
No en omista seksileluja. Jotai sellasta mikä löytyy lähestulkoon kaikkien kotoa
Tekis mieli jo nyt kokeilla ku oin aika kiihottunut ja huomenna vapaapäivä itselläni töistä nii ei tarttis herätä aikais eikä mennä aikaisin nukkumaan
No onko sulla kondomeja? Älä ainakaan laita sinne peppuus mitään mikä voi särkyä ja aiheuttaa haavan. Joku suolakurkku jos oot aloittelija.
Ei oo kondomeja mut on sellasia läpinäkyviä kertakäyttöhanskoja jos ajavat tässä tapauksessa saman asian? Mua vaa pelottaa et se sattuu jos sinne työntää mitään mut silti kiinnostaa ihan liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sulla kondomeja? Älä ainakaan laita sinne peppuus mitään mikä voi särkyä ja aiheuttaa haavan. Joku suolakurkku jos oot aloittelija.
Ei oo kondomeja mut on sellasia läpinäkyviä kertakäyttöhanskoja jos ajavat tässä tapauksessa saman asian? Mua vaa pelottaa et se sattuu jos sinne työntää mitään mut silti kiinnostaa ihan liikaa
Tai jos se tuntuu muuten vaan tosi epämukavalta?
Vaimoni ainakin saa pepusta orkkuja. Ekan kerran kun näin kävi, tämä tuli minullekin hieman yllätyksenä, mutta sitten luin jonkun tutkimuksen jonka mukaan 30-50% naisista saa peppuorkkuja. Samat hermoradat on kyseessä kuin etupuolellakin, ne vaan kaikilla ei kulje ja toimi ihan samalla lailla.
Pelkästään anusta hyväilemällä on haastavaa saada orgasmi, oli mies tai nainen. Se on kuitenkin mahdollista vahvalla itsetuntemuksella ja tilanteeseen heittäytymisellä.
Helpompaa, mutta yhtä hyödyllistä on stimuloida myös pyllyä, kokemukseni mukaan tämä vahvistaa orgasmia merkittävästi.
Orgasmisupistelut ulottuvat myös pyllyreikään, sekä miehillä että naisilla. Jos tätä supistelua "vaikeuttaa", eli on jotain mikä estää peräaukkoa menemästä kokonaan kiinni, on tuntemus merkittävästi voimakkaampi.
Harrastamme naisystäväni kanssa anaaliseksiä melko harvoin, eikä siihen ole ns. rutiinia. Olemme kuitenkin onnistuneet muutaman kerran luomaan olosuhteet ja tunnelman jossa hän on pystynyt rentoutumaan niin paljon minun ollessa hänen pyllyssä että lisäksi klitorista stimuloimalla hän on saanut sellaisen orgasmin joka suoristaa hänen luonnonkiharat hiuksensa. Hän itse kuvailee oloaan "täydeksi" ja orgasmia isoksi, jossa alun pakottava paineen tuntu lähes repeää helpotukseksi ja euforiaksi.
Tämä ei onnistu läheskään aina, eikä pyllyseksiä todellakaan kannata suorittaa, mutta tapahtuessaan on kyllä mieleen painuvaa.
Pyllyn seutu on erogeenistä aluetta ja täynnä ärsytyksestä nauttivia hermopäätteitä, vain estot estävät nauttimasta!
Kysymys on laaja
Kumpaa sukupuolta tarkoitat?
Tarkoitatko itsetyydytystä vai anaaliyhdyntää?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on laaja
Kumpaa sukupuolta tarkoitat?
Tarkoitatko itsetyydytystä vai anaaliyhdyntää?
Miessukupuolta ja itsetyydytystä
Voi saada orgasmin anaaliseksillä. Mies voi saada miehelle orgasmin tai sitten nainen miehelle esim. straponilla.
Jos mies antaa miehelle anaaliorgasmin niin on hyvä käyttää kondomia myös.
En ole ikinä kokeillut mutta voisin olla Top. Täytyy osata löytää g-piste orgasmin saamiseksi, jotkut ovat todella hyviä tässä.
Naisilla ainakin on mahdollista saada orgasmi pelkästään anaalia stimuloimalla, monia kertoja olen saanut puolison tulemaan pyllystä ilman klitoriksen tai pimpsan hieromista samalla. Miehillä eturauhasen hieronta saattaa aiheuttaa siemensuihkun ilman orgasmia, mutta harva mies varmaan pelkästään anaalistimulaatiolla tulee.
Voin vahvistaa että on mahdollista siis niin että minä miehenä olen takaapäin naisen kanssa anaalíyhdynnässä ja en käsillä edes koske pimppíin. Tokihan siinä kivekset hakkaavat pimppíä samalla mutta ei mitään muuta.
No jos on kertishanskoja, niin semmonen käteen ja sormi sinne peppuun. Sillä voi alkuun kokeilla. En tiedä onnistuuko miehillä kuin helposti pelkällä anaalilla saada, oma kumppani tarvii myös runkkaamista samalla. Mut saa voimakkaamman orkun, jos samalla on pepussakin jotain. Itse naisena en juuri nauti kakkosesta, ei vaan tunnu juuri miltään.
Pyöreä vartisella kauhan varrella olen runkannut anusta,
Hetken kuluttua keppi kovettuu ja kostuu.
Ei tarvitse koskea keppiin kun.hetken päästä lentää sperma
Vähä kokeilin työntää sormee kertishanskan kanssa pyllyyn mut en sen enempää koska se tuntu hiton inhottavalta. Onks tää normaalia? Eiks sen pitäs tuntuu hyvältä jos kerran orgasmin voi saada? Teinks jotai väärin? Käytin kylläkin rasvaa. Pitäskö koettaa uusiks?
Itse teen paskalla käydessäni niin, että annan pökäleen tulla hieman ulos, jonka jälkeen "imaisen" sen takaisin sisään supistamalla lantionpohjan lihaksia ja peräaukkoa. Toistettuani tätä 5-10 kertaa saan yleensä voimakkaan orgasmin.
Sepi
Minä - mies - saan orgasmin supistelun ja hyvänolontunteen anaalista sormettamalla tai lelulla erittäin helposti ja useita kertoja.
Siemensyöksyä en vaan ole koskaan sillä tavalla saanut. Monet kuulemma saa.
Miespuolisena Itse ainakin saan todella kovan orgasmin kun stimulaatio osuu oikeaan kohtaan. Sen jälkeen on jalat ihan vetämät. On todella nautinnollista.
Ei oo kondomeja mut on sellasia läpinäkyviä kertakäyttöhanskoja jos ajavat tässä tapauksessa saman asian? Mua vaa pelottaa et se sattuu jos sinne työntää mitään mut silti kiinnostaa ihan liikaa[/quote]
Rasvaat ensin peppu vaon hyvin sitten sormea reikään jonka jälkeen paksumpaa.
Hanska käy hyvin laita sen päälle rinsaasti rasvaa .ibei satu ja luistaa paremmin
Lenkkimakkara jääkaapista, rasvaa kans ja ei muutaku tuuppaat pöllönsilmääs. Kerro miten kävi