Anaaliorgasmi
Mua kiinnostaa tosissaan et onko anuksen kautta mahdollista saada orgasmi? Miten? Ootteko ite kokeillut? Mitä ootte kokeillut työntää anukseenne vai ootteko hieronu sitä reikää? Vaikuttaako sukupuoli tässä asiassa? Onko vaarallista työntää sinne jotakin? Netistä en löydä mitään fiksua tietoa joten pliis asiallisia vastauksia
Kommentit (46)
Voi saada, vaati vaan antautumista todella kiihottonutta tilaa.
On mahdollista, tavallistakin.
Kokeile itse niin tiedät mistä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse niin tiedät mistä tykkäät.
No millä pääsisin ees alkuu nii oppisin "tutustuu omaan anaaliin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse niin tiedät mistä tykkäät.No millä pääsisin ees alkuu nii oppisin "tutustuu omaan anaaliin"
Jollain ohuella dildolla, ei millään hehtaari halolla nyt ainakaan, ennen kuin peppu tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mahollista
Jos sä et oo saanu niin kukaan muukaan ei saa?
Kyllä,
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse niin tiedät mistä tykkäät.No millä pääsisin ees alkuu nii oppisin "tutustuu omaan anaaliin"
Kakkapökäleelläsi ;)
Olen kokeillut mutta ei aiheuta kummempia tuntemuksia :o Olen mies jos sillä on mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli taas vaihteeksi degeneroitunut lanka
Ai sinulla anuksessa? No saitko sillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain ohuella dildolla, ei millään hehtaari halolla nyt ainakaan, ennen kuin peppu tottuu.
No en omista seksileluja. Jotai sellasta mikä löytyy lähestulkoon kaikkien kotoa
Minäkään en ole onnistunut. Olen myös mies.
Oon saanut ns. hands free orgasmin kun peppua on "nytkytetty". Mälli lenti ja lujaa tatin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en omista seksileluja. Jotai sellasta mikä löytyy lähestulkoon kaikkien kotoa
No mikset tilaa dildoa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli jo nyt kokeilla ku oin aika kiihottunut ja huomenna vapaapäivä itselläni töistä nii ei tarttis herätä aikais eikä mennä aikaisin nukkumaan
On totta. Tosin olen mies. Naisista en tiedä, kun niillä ei eturauhasta.
Vatkaimen molemmat koukut kahvaa myöten sisälle ja täydet kierrokset. Ai että tekee nannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli jo nyt kokeilla ku oin aika kiihottunut ja huomenna vapaapäivä itselläni töistä nii ei tarttis herätä aikais eikä mennä aikaisin nukkumaan
No onko sulla kondomeja? Älä ainakaan laita sinne peppuus mitään mikä voi särkyä ja aiheuttaa haavan. Joku suolakurkku jos oot aloittelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko yönkö meinasit paukuttaa jos vapaapäivääkin vaatii :D
Nyt oli taas vaihteeksi degeneroitunut lanka