Mikä on sun teiniajan ykkösbiisi?
Minkä ikäinen olet ?
Tuleekohan tämän ajan teineille vanhempana enää yhtä vahvoja mielikuvia musiikista, kun maailmassa on niin paljon enemmän mahdollisuutta kuunnella eri musiikkia, kuin esim. omina teiniaikoina n. 25 vuotta sitten.
Ehkä :)
Kommentit (90)
Kasari ja Europe final countdown, kotimaisesta Popeda kaasua komissaario pepponen
N50
Vierailija kirjoitti:
Eminem - Stan
Eminem oli lapseni suuri suosikki. Onneksi ei tajunnut laulujen sanoja pikkupoikana..
Kuuntelee kyllä edelleen Eminemiä nyt kaksikymppisenä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ecuador N38
Tätä kuuntelin itsekin paljon teininä :)
ap.
Kaikki Whamin biisit + Careless Whisper.
Että voikin tykätä jostain noin nolosta. Ja silti, George Michael oli hyvä laulaja oikeasti.
Terveet Kädet: Pissaa ja paskaa ja toinen kova niiltä oli Tornion kevät.
Madonna
Holiday
Eikä pelkästään biisi, vaan myös tanssi ja Madonnan look!
Oli aika ravisuttava kokemus teinitytölle.
Ai hitsi täällä on paljon mun lemppareita mainittu :D
Kaikkein eniten tilannemuistoja tulee Europen Final Countdownista, Laura Braniganin Self Controlista, Bon Jovin Runawaysta ja Scorpionsin siitä Hurricane -biisistä. Jännä miten joitakin biisejä oikeasti yhdistää tunteisiin ja tilanteisiin! Noilla kappaleilla tulee olemaan aina vahva sija mun elämässä, vaikken oikeastaan niitä varsinaisesti enää kuuntele - no kahta viimeistä ehkä toisinaan.
Oon syntynyt loppuvuodesta 1973 eli 80-luvun loppu oli sitä kaikkein kuuminta teiniaikaa <3
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi täällä on paljon mun lemppareita mainittu :D
Kaikkein eniten tilannemuistoja tulee Europen Final Countdownista, Laura Braniganin Self Controlista, Bon Jovin Runawaysta ja Scorpionsin siitä Hurricane -biisistä. Jännä miten joitakin biisejä oikeasti yhdistää tunteisiin ja tilanteisiin! Noilla kappaleilla tulee olemaan aina vahva sija mun elämässä, vaikken oikeastaan niitä varsinaisesti enää kuuntele - no kahta viimeistä ehkä toisinaan.
Oon syntynyt loppuvuodesta 1973 eli 80-luvun loppu oli sitä kaikkein kuuminta teiniaikaa <3
Äh kun meni jaaritteluksi, mutta ihan sitä kaikkein eniten ykkösbiisiä ei voi sanoa. Final Countdown on tavallaan sellainen, ehkä.
-sama-
41 kirjoitti:
Helloween I Want Out
Olipas kiva, kun mainitsit tämän. Olin itse ihan unohtanut kuinka pidin tästä Helloweenin Forever and One -biisistä.
ap
Alphaville: Forever young...vieläkin lempibiisejäni, terv. nainen 54v.
Ja minä Tyrävyön versiosta 😅