Mökillä alasti oleminen?
Meille oli tullut mökin postilaatikkoon (siis jo viime kesän lopulla, mutta huomattiin vasta nyt tarkastuskäynnillä) nimetön lappu, jossa pyydettiin ettemme oleskelisi alasti mökkimme laiturilla. Olemme nuoripari ja tykkäämme olla alasti etenkin kesäkuumalla. Mökkimme laiturilta ei näy suoraan kenenkään rantaan, mutta järvelle toki, jos sattuu ajamaan veneellä ohitse. Mitä mieltä olette, voiko naapuri puuttua siihen, miten pukeudumme tai jätämme pukeutumatta omalla tontillamme?
Kommentit (16)
Minun puolestani voitte olla alasti mutta voisitko hiukan trimmata sitä pehkoasi. Näillä Neuvostoliittolaisilla kiikareilla näkee suht hyvin.
M61
Vierailija kirjoitti:
Nuoripari kesäkuumalla. Ei jatkoon.
No tarkemmin sanottuna 29v. ja 35v. ja kesällä kun lämpötila kipuaa yli hellerajan.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani voitte olla alasti mutta voisitko hiukan trimmata sitä pehkoasi. Näillä Neuvostoliittolaisilla kiikareilla näkee suht hyvin.
M61
Minä sen lapun laitoin.
M61:n vaimo
En minä kyllä ihan noin kirjoittanut. Kirjoitin että "voisiko vain nainen olla alasti ja mies pitää vaatteet päällään tai mennä jopa pois näkyvistä".
T: Naapuri
Vierailija kirjoitti:
M61
Tirkistely neuvostoliittolaisilla (pieni alkukirjain) kiikareilla on rangaistavaa.
Käsittääkseni se on lain mukaista, eli jatkakaa samaan malliin. Kunhan ette masturboi tai harrasta seksiä näkyvästi, niin ei siinä ole mitään väärää. Alastomuus ei itsessään ole paha asia. Lapsetkin pitäisi opettaa suhtautumaan siihen normaalisti.
Mika ihmeen hinku suomalaisilla on olla alasti joka paikassa? Onko niin vahan aikaa siita kun tultiin puista alas?
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni se on lain mukaista, eli jatkakaa samaan malliin. Kunhan ette masturboi tai harrasta seksiä näkyvästi, niin ei siinä ole mitään väärää. Alastomuus ei itsessään ole paha asia. Lapsetkin pitäisi opettaa suhtautumaan siihen normaalisti.
Emme siis todellakaan sekstaile, pussata nyt saatamme, muttei mitään kiimaista liimailua vaan ihan semmoinen normaali pusu, jonka voisi yhtä hyvin antaa vaikka sukulaiselle. En ollut koskaan ajatellut, että joku voisi häiriintyä näin paljon alastomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mika ihmeen hinku suomalaisilla on olla alasti joka paikassa? Onko niin vahan aikaa siita kun tultiin puista alas?
Mika ihmeen hinku suomalaisilla on pukeutua saunaankin?
Varmaan vähän riippuu siitäkin, miten laiturinne sijoituu venereittejä ajatellen? Onko mökki niemen nenässä ja näkymä laiturillenne estoton. Tuotiin ei voi olla huomaamatta teitä jos ohi veneilee.
Vai oletteko syrjäisessä notkossa jonne on varta vasten soudettava tiirailemaan, että näkisi jotain.
Teillä on kyllä oikeus olla alasti.
Jos lähin mökkinaapuri olisi heti aidan takana, niin veikkaan alastomuuden herättävän virkavallan kiinnostuksen. Avauksen perusteella näin ei ymmärtääkseni ole, joten alastomuudelle ei luulisi olevan estettä.
No ei kai kukaan tuollaista tekis?!? Kyllä on mielensäpahoittaja liikenteessä. Varmaan joku mustasukkainen nainen 😁 Kyllä me uidaan nakuina mökillämme vaikka heti naapurissa harvan metsikön takana on mökkiläisiä. Siinäpähän näkevät. ☺️
Vierailija kirjoitti:
M61
Hopis servaa!
Lain mukaan saa olla, kun ei häiritse muita. Miten tuokin nyt sitten lasketaan. varsinkaan tässä maassa jossa esim. kuitenkin on ok mennä saunomaan alasti ihan ventovieraiden kanssa ( uimahalli, kylpylä jne) miksei omalla laiturillakin siis.
Nuoripari kesäkuumalla. Ei jatkoon.