Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut tai on salasuhde

10.02.2020 |

Miten se onnistuu noin käytännössä. Vaikeaa varmaan elää valheessa koko ajan. Miksei vaan jättäisi ensiksi kumppaniaan. Kauanko salasuhdetta on pystynyt pitämään salassa ennen kuin on jäänyt kiinni. Jatkuiko salasuhde vielä kiinnijäämisen jälkeenkin. Tänne ei ole tarkoitus tulla haukkumaan ketään, vaan haluan kuulla totuuden kaikkien kaksoiselämää viettävien suusta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä sitä, miten pystyy itse elämään tuollaista. Se salailuhan vie hirveästi energiaa.. koko ajan pitää jotain kulissit yllä ja esittää.. voiko ihminen oikeasti voida hyvin tuollaisessa asetelmassa?

Ei voi, mutta ei sitä siinä tilanteessa tajua. Suhde myös antaa niin paljon, että kaikkea siihen liittyvää negatiivista on valmis kestämään.

Kyllä voi. Ensimmäinen puoli vuotta meni syyllisyyden tunnossa piehtaroiden ja moraalisista ahdistuspuuskista kärsien. Sen jälkeen, pikku hiljaa, salasuhteesta tuli osa joka päiväistä, normaalia elämää. Lopulta siitä tuli elämään tyyneyttä ja rauhaa antava voima. Tietysti myöskin piriste. Nyt hyvin mennyt jo 11 vuotta.

Vierailija
42/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut.

Perimmäisenä tarkoituksena sen oli rohkaista minua lähtemään paskasta suhteestani, kun en muuten "uskaltanut" ja saanut aikaiseksi.

Onnistuihan se, pääsin eroon paskasta suhteestani.

Siinä sivussa tosin satutin oman sydämeni ja aiheutin surua monelle muulle.

Pro tip: Jos olet paskassa suhteessa, lähde siitä pois!

Sen jälkeen on sitten aikaa ja mahdollisuuksia sekoilla ja säätää.

Se olisikin helpompaa jos olisi paskassa suhteessa, mutta kun on aika hyvässä suhteessa ja ihan solmussa sen kanssa mitä haluaa. Ilman tuota toista en varmaan edes miettisi eroa, mutta hänenkään takia on turha erota, kun ei hän mitään oikeaa halua. Kai tästä ero tulee jossain vaiheessa. Saisi vaan mielensä selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollu useita koska mies ei anna tarpeeksi munaa.

Onneks naisena sitä saa helposti tinderistä eikä tarvii olla edes kuva kun tisseistä rintsikat päällä ja tekstinä pelkkä salasuhde.

Itselleni ei riitä pari kertaa viikossa niin siksi on pakko hakea muualta. Nytki kolme miestä joiden luona voi käydä.

Onneksi tämän voi kertoa täällä anonyymisti :D

Oletko minä? Mulla ihan samanlailla mutta kahden eri miehen kanssa salasuhde ja tinderissä perseen kuva stringeissä eikä mitään tekstiä.

Mathcejä tulee senku poimii vaan.

Eikä ole yhtään huono omatunto.

Mitäs on niin tyhmä mies ettei anna tarpeeks.

Vierailija
44/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä "salasuhde". Luulee, etten tiedä siitä. No, olen nähnyt heidät kiihkeissä tunnelmissa. Jätän miehen, kun molemmat lapset muuttaneet kotoa ja laitetaan sitten omaisuus puoliksi.

Vierailija
45/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole ollut.

Vierailija
46/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää naisilla olevan yleisempää nää salasuhteet.

No eipä yllättäny.

Silti kovaan ääneen huudetaan että "kaikki miehet pettää"

Vierailija
47/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä yllättäny.

Tai sitten VAUVA.fi aihe vapaalle kirjoittelevat enemmän naiset (+ ne muutamat u l i joita vauvat kiinnostaa)

Vierailija
48/62 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää silti olevan aikamoinen ylpeyden aihe.

No mikäs siinä.

Vierailija
49/62 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut salasuhde yhden ystäväni kanssa jo kohta 20 vuotta. Olemme kumpikin tahoillamme naimisissa, emmekä aio erota emmekä halua seurustella toistemme kanssa. Olemme hyviä ystäviä, joiden välillä on vahva seksuaalinen kemia, ja haluamme silloin tällöin viettää laatuaikaa yhdessä. Kukaan ei tiedä, kukaan ei kärsi.

Olen samassa tilanteessa, tosin vuosia takana vasta 8. Emme ole harrastaneet seksiä, mutta koskettelua, suutelua ja toisinaan viestittelyä kyllä. Mekään emme halua toisistamme puolisoita, mutta aidon ystävyyden ohella seksuaalinen vetovoima välillämme on ihan mieletön. Osaamme myös tarvittaessa laittaa sen taka-alalle, mutta sopivan tilaisuuden tullen himo ja halu herää taas.

Olen pyristellyt tästä irti heti alusta asti, mutta jokin imu meitä toisiimme vetää. Ehkä mekin jatkamme näin 20 vuotta.

Vierailija
50/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salasuhteessa rikkaan miehen kanssa

Vierailija
51/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen itse sinkku, mutta mies varattu. En vaadi miestä tekemään mitään ratkaisua, koska olemme tunteneet melko vähän aikaa. Aiemmin moraalini ei olisi tällaista suvainnut, mutta näin kävi. Hän on sielunkumppanini, jonka tavattuani tuntui kuin olisin tullut kotiin. Ristiriitaista, mutta elämä tarjoaa näitä yllätyksiä juuri silloin kuin vähiten odottaa. Kivittäkää ja alapeukuttakaa vaan...

Koska oot tavannu tän ukkomiehen?

En halua kertoa. Salasuhde pysyköön salaisena.

Kysyin vaan, kun itse jätin yhden ukkomiehen joku aika sitten, että ootko ehkä samaisen kakkiaisen seuraava vallotus.... ei et tietenkään ole, petollisia ukkomiehiähän riittää. Mutta usko mua, kun mä sanon. T

Nyt täytyy olla Sofia linjoilla... Ja vaikka vanha ketju onkin niin hyvinkin ajankohtaista. Et ollut eka etkä vika, pimpin takia mies kun mies valehtelee... 

Vierailija
52/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, ei ole eikä tule. Kunnioitan kumppaniani ja jos rakkautemme ei enää riittäisi, eroaisimme. Vihaan muutenkin pettureita. Olivatpa kavereita, ystäviä tai kumppaneita - eivät ole kauaa.

Vierailija
53/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
54/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä yllättäny.

Miehet pettävät koska ovat sikoja, mutta naisilla on aina hyvä syy pettämiseen.

Vierailija
55/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä sitä, miten pystyy itse elämään tuollaista. Se salailuhan vie hirveästi energiaa.. koko ajan pitää jotain kulissit yllä ja esittää.. voiko ihminen oikeasti voida hyvin tuollaisessa asetelmassa?

Ei voi, mutta ei sitä siinä tilanteessa tajua. Suhde myös antaa niin paljon, että kaikkea siihen liittyvää negatiivista on valmis kestämään.

Kyllä voi. Ensimmäinen puoli vuotta meni syyllisyyden tunnossa piehtaroiden ja moraalisista ahdistuspuuskista kärsien. Sen jälkeen, pikku hiljaa, salasuhteesta tuli osa joka päiväistä, normaalia elämää. Lopulta siitä tuli elämään tyyneyttä ja rauhaa antava voima. Tietysti myöskin piriste. Nyt hyvin mennyt jo 11 vuotta.

Annahan kuule kumppanillesi tieto asiasta, että hän saa myös valita haluaako elää kaltaisesi petturin kanssa! Eri juttu, jos olette tällaisesta "järjestelystä" sopineet.

Vierailija
56/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa olevan miehen nuori salarakas. Vaimo sairaanhoitaja ja teki paljon töitä. Silloin kun vaimo töissä, mies kutsui minut kotiinsa. Hän toivoi minun pukeutuvan tietyn tyylisesti vierailujen ajaksi. Hänen suosikkinsa oli, että mulla oli hiukset söpöillä saparoilla ja pukeuduin koulutyttöasuun. Hän tykkäsi alistamisleikeistä. Juttumme päättyi, kun sain opiskelupaikan yliopistosta toisesta kaupungista.

Ällöttävää. Etenkin mieheltä. Mutta en myöskään tajua ketään, joka menee paskaamaan toisen pesän. Pesänpaskojat on jopa pettäjistäkin alempi kasti.

Vierailija
57/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tolkuttoman ihastunut varattuun mieheen. En olisi tehnyt mitään, ellei hän olisi tehnyt aloitetta. Oltiin samassa työpaikassa ja firman juhlissa pussailtiin ym. Vuosien ajan...

En tiedä olinko ainoa, ei oikeastaan väliäkään. Sanoi usein tykkäävänsä. Paljon.

Joskus myöhemminkin sattumalta tavattiin, hymyiltiin, halattiin...

Vierailija
58/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ei. Per seestä ootte kaikki pettäjät. TV. Veijo

No jaa. Yksi on ollut elämäni aikana. Eukko harrasti Tinderiä jne. parisuhteessa, joten annoin takaisin. Edelleenkin sivusäädön kanssa yhdessä.

Vierailija
59/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut

Vierailija
60/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen useita vuosia. Enää en ole enkä aio enää kajota varattuihin. Kävin heidän kotonaankin mutta yleensä tapasimme autossa. Ja olin itse ennen tätä hairahdusta pahin moraalisaarnaaja:D

Autossa? Yök. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä