Onko sinulla ollut tai on salasuhde
Miten se onnistuu noin käytännössä. Vaikeaa varmaan elää valheessa koko ajan. Miksei vaan jättäisi ensiksi kumppaniaan. Kauanko salasuhdetta on pystynyt pitämään salassa ennen kuin on jäänyt kiinni. Jatkuiko salasuhde vielä kiinnijäämisen jälkeenkin. Tänne ei ole tarkoitus tulla haukkumaan ketään, vaan haluan kuulla totuuden kaikkien kaksoiselämää viettävien suusta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Olen itse sinkku, mutta mies varattu. En vaadi miestä tekemään mitään ratkaisua, koska olemme tunteneet melko vähän aikaa. Aiemmin moraalini ei olisi tällaista suvainnut, mutta näin kävi. Hän on sielunkumppanini, jonka tavattuani tuntui kuin olisin tullut kotiin. Ristiriitaista, mutta elämä tarjoaa näitä yllätyksiä juuri silloin kuin vähiten odottaa. Kivittäkää ja alapeukuttakaa vaan...
Koska oot tavannu tän ukkomiehen?
En halua kertoa. Salasuhde pysyköön salaisena.
Kysyin vaan, kun itse jätin yhden ukkomiehen joku aika sitten, että ootko ehkä samaisen kakkiaisen seuraava vallotus.... ei et tietenkään ole, petollisia ukkomiehiähän riittää. Mutta usko mua, kun mä sanon. Tää ei pääty hyvin. Ja kun tää päättyy huonosti, ottaa ihan saa**nan kipeää. Että nauti nyt, toivottavasti se on sen arvosta.
Mulla oli 4,5v suhde varattuun mieheen. Päätin suhteen jokin aika sitten. Tapasimme milloin missäkin, mutta emme koskaan toistemme kotona. En olisi ikinä suostunut hänen kotiinsa menemään enkä häntä olisi päästänyt omaan kotiini.
Se, miten kaikki lopulta meni, opetti minulle paljon... loppujen lopuksi voi sanoa, et päällimäisenä on aika paska fiilis, mutta se mitä tuo mulle opetti, oli sen arvoista.
Oli teininä parikin sutinasuhdetta äitiltä salaa. Hahahah!
Ei ole vielä ollut, mutta sellaista olen kehittämässä työkaverin kanssa. Kaivataan molemmat hieman piristystä arkeen. Rakastetaan kylllä kumpikin puolisoitamme, joten mitään turhan vakavaa ei aateltu tästä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Olen itse sinkku, mutta mies varattu. En vaadi miestä tekemään mitään ratkaisua, koska olemme tunteneet melko vähän aikaa. Aiemmin moraalini ei olisi tällaista suvainnut, mutta näin kävi. Hän on sielunkumppanini, jonka tavattuani tuntui kuin olisin tullut kotiin. Ristiriitaista, mutta elämä tarjoaa näitä yllätyksiä juuri silloin kuin vähiten odottaa. Kivittäkää ja alapeukuttakaa vaan...
Kysyin vaan, kun itse jätin yhden ukkomiehen joku aika sitten, että ootko ehkä samaisen kakkiaisen seuraava vallotus.... ei et tietenkään ole, petollisia ukkomiehiähän riittää. Mutta usko mua, kun mä sanon. Tää ei pääty hyvin. Ja kun tää päättyy huonosti, ottaa ihan saa**nan kipeää. Että nauti nyt, toivottavasti se on sen arvosta.
Ei ole sama henkilö. Olen hänen ensimmäinen "hairahduksensa". Enempää en kerro.
Itse olen vapaa, mutta olen suhteessa varatun miehen kanssa. Mies alkaa kuvitella tästä jotain enemmän kuin pelkkää seksiä, joten mietin miten jätän hänet =(
Tapaamme miehen mökillä. Mies tekee reissuhommia, joten työreissu voi helposti kestää sen 2h kauemmin. Kotona hänellä on vaimo ja 2 lasta.
Itse erosin joku aika sitten, enkä halua lasten nähden vielä mitään suhdetta. Tää on mulle muutenkin vain laastarisuhde, jonka lopetan kesään mennessä, koska emme voi käydä missään tapahtumissa jne avoimesti.
Ei ole ollut. En pystyisi valehtelemaan puolisolle niin paljon. Enkä kestäisi miestä, joka valehtelee vaimolleen ja lapsilleen, joten ei musta salarakkaaksikaan olisi. Mutta ehkä tää johtuu siitä, on paljon miespuolisia ystäviä, saan tyydytettyä sillä varmaan miehisen ihailun kaipuuta. Ja seksi on hyvää oman miehen kanssa, ei puutetta siitäkään.
Kun tulin petetyksi eniten satutti se, että mies päätti puolestani haluanko olla parisuhteessa jossa mies pitää toista naista. En tiennyt, en voinut valita itse. Koko suhde perustui vuosia miehen valehtelulle. Sekosin, kun se tuli ilmi. Niin että kyllä kärsii, jos ei tiedä, juuri siksi että ei tiedä ja koska luottaa pettäjään kuin läheisimpään ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai näin hän haluaa sun uskovan. Nää pettäjämiehet on katsos pelureita viimesen päälle. Ne osaa valita sanansa oikein. Ja ihastunut nainen kuulee ja uskoo sen, minkä haluaa....
Ei oo koskaan ollu. Eikä tule koskaan olemaankaan. Olen aina saanut hyvin vapaita miehiä.
On ollut.
Perimmäisenä tarkoituksena sen oli rohkaista minua lähtemään paskasta suhteestani, kun en muuten "uskaltanut" ja saanut aikaiseksi.
Onnistuihan se, pääsin eroon paskasta suhteestani.
Siinä sivussa tosin satutin oman sydämeni ja aiheutin surua monelle muulle.
Pro tip: Jos olet paskassa suhteessa, lähde siitä pois!
Sen jälkeen on sitten aikaa ja mahdollisuuksia sekoilla ja säätää.
Vierailija kirjoitti:
Kun se olisikin niin helppoa. Alapeukkuja sataa mutta ei ole yksinkertaista vain jättää puolisoa ja panna lapsia kestämään avioeroa. Ihminen valitettavasti voi haluta keskenään ristiriidassa olevia asioita ja lopullisen päätöksen tekeminen vie aikaa.
Heikon ja selkärangattoman selittelyä. Lapset kyllä selviävät erosta, vaikkei se helppoa olekaan. Kyllä ne lapset huomaavat muutokset vanhempien väleissä, vaikket sitä tajuaisi. Jäät salailusta väkisinkin jossain vaiheessa kiinni ja mahdollisesti lapsesikin saavat siitä jossain vaiheessa kuulla. On varmasti lapsille mukavaa saada tietää tuollainen totuus vanhemmastaan, mutta olisihan se ero niin paljon huonompi vaihtoehto.
Mä en ymmärrä sitä, miten pystyy itse elämään tuollaista. Se salailuhan vie hirveästi energiaa.. koko ajan pitää jotain kulissit yllä ja esittää.. voiko ihminen oikeasti voida hyvin tuollaisessa asetelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä, miten pystyy itse elämään tuollaista. Se salailuhan vie hirveästi energiaa.. koko ajan pitää jotain kulissit yllä ja esittää.. voiko ihminen oikeasti voida hyvin tuollaisessa asetelmassa?
Ei voi, mutta ei sitä siinä tilanteessa tajua. Suhde myös antaa niin paljon, että kaikkea siihen liittyvää negatiivista on valmis kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yhäkö styylaatte?
On ollu useita koska mies ei anna tarpeeksi munaa.
Onneks naisena sitä saa helposti tinderistä eikä tarvii olla edes kuva kun tisseistä rintsikat päällä ja tekstinä pelkkä salasuhde.
Itselleni ei riitä pari kertaa viikossa niin siksi on pakko hakea muualta. Nytki kolme miestä joiden luona voi käydä.
Onneksi tämän voi kertoa täällä anonyymisti :D
Yksi salasuhde takana. Itse olin vapaa, mies kihloissa. Olimme alle kolmikymppisiä ja elämä tuolloin aika "liikkuvaa", joten helposti niitä hetkiä tapaamisille järjestyi. Mies kuitenkin jäi pettämisestä kiinni ja kihlauksensa purkaantui. Melko pian pian sen jälkeen loppui myös meidän suhteemme.
Tämä on ainoa kerta elämässäni jolloin olen ollut pettämiskuviossa mukana mutta en tunne siitä suurempaa syyllisyyttä. Suhteen taustalla oli vahva fyysinen veto, muutoin mies ei ollut kummoinen saalis. Ajattelen ettei exänsäkään paljoa menettänyt. Myöhemmin myös selvisi että miehellä oli ollut joku kuvio meneillään jo ennen kuin meidän tapailumme oli loppunut, ei yllättänyt eikä haitannut.
Vaimo masentuu. Vaimon itseluottamus menee. Vaimoa haukutaan. Pettäjän työkaverit usein tietää ja kiusaa vaimoa. Miehen tyäkaverit käräyttää pettäjän vaimolle. Vaimo voi vaikka kirjoittaa tänne palstalle. Salasuhde tuhoaa perheen.
Ei oo ollut, eikä koskaan tule salasuhdetta.
Aloitin työt viime vuonna uudessa paikassa ja tapasin varatun (komean) miehen, joka iski silmänsä minuun. Kahvitauoilla juteltiin ja tutustuttiin, pikkujouluissa vaihdettiin suudelmat ja päädyttiin samaan hotellihuoneeseen. Nyt olemme seksisuhteessa, mutta toivon tämän johtavan oikeaan parisuhteeseen.