Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää?

Tähtönen
10.02.2020 |

Aloin epäillä miestäni n. Vuosi sitten pettämisestä siskoni kanssa, eräiden juhlien jälkeen. Itse menin nukkumaan ja mieheni jäi muutaman juhlavieraan kanssa valvomaan ja yksi mukana olleista oli siskoni. Epäilyni heräsi, kun mies ei enää puhunut siskostani ja jos itse otin siskoni puheeksi muuttui mieheni kiusaantuneeksi. Mieheni ei mielellään sanonut siskoni nimeä tai aloittanut keskustelua hänestä. Kysyin pettämisestä ja mieheni suhtautui hyvin asiaan. Ihmetteli ja vakuutti ettei ole tehnyt mitään.

Mies myös muuttui hermostuneeksi, kun katselimme pettämiseen liittyviä ohjelmia. Joko kanava vaihdetaan tai käytös on silminnähden hermostunutta. Miehelläni vaihtui myös kerran salasana noiden juhlien jälkeen puhelimeen, jonka hän kyllä vaihtoi taas tutuksi vanhaksi, kun asiaa ihmettelin. Mies selitti syyksi, että työpuhelin vaati salasanan vaihtoa jonkun työasian tutkimisen vuoksi.

Miehellä muuttui juhlien jälkeen kännykän käyttö. Hän salasi, etten näe ruudulle ja jos satuin kävellä ohi, hän sulki heti sovellukset. Nykyään kun olen asiasta hänelle puhunut hän on aina iltalehden sivuilla kun kävelen ohi ja sovelluksia ei suljeta. Viimeiset puoli vuotta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että mieheni ja siskoni ovat työpäivän aikaan suhteellisen samoihin aikoihin whatsappissa. Olen tästä miehelle sanonut ja hän raivostuu ja sanoo sen olevan vain sattumaa. Olen toki miestäni pettämisestä syyttänyt useita kertoja, joten suuttuminen on tullut kuvioihin vasta kun olen alkanut useammin asiaa puhumaan. Miehen ollessa myös työmatkalla on yötä myöten oltu whatsapissa ja sisko muutaman minuutin jälkeen hänestä viimeisen kerran. Emme asu siskoni kanssa samalla paikkakunnalla.

Olemme käyneet pariterapiassa, mutta siellä ei selvinnyt mitää uutta. Terapeutti pyytää minua vain uskomaan, ettei mitään ole tapahtunut. Mieheni on kertonut siskolleni, että epäilen heidän tehneen jotain ja siskokin vakuuttelee ettei tekisi niin ja kokee olonsa loukatuksi, kun edes kehtaan epäillä. Mieheni ja siskoni eivät ole pettäjän oloisia ihmisiä. Olen itse herkästi epäilevää ihmistyyppiä ja löydän syitä pettämiselle koko ajan. Aikaisemmin suhteessa en ole epäillyt miestä pettämisestä. Yhdessä ollaan oltu reilut 6 vuotta.

Onko teistä huolissani perää? Itseäni huolestuttaa tuo sattumalta whatsappissa olo työpäivinä ja työmatkoilla, muuten molempien whatsapp on iltaisin hiljainen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirjaamaan ylös päivät ja kellonajat milloin ovat samaan aikaan. Miäåli 90% täyttyy niin keskustelevat. Toki eivät välttämättä perä sinua. Se tapailevatko on hankalampi todistaa etäisyyden takia ja milloin olisi aika kun tapaavat.

Onko vanhempasi elossa? Kysy heiltä voiko asiat olla nåin. Joskus esim. äiti huomaa tuttärestään yhtä ja toista mikäli säännöllisesti näkee lastaan.

Vierailija
22/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen osaa sulkea puhelimen sovelluksia ja onkin monesti saanut syytöksiä siitä että olen whatsapissa mitä ihmeellisimpiin aikoihin. Oon siis oikeasti vaan tosi hölmö puhelimien kanssa ja auton sovelluksia vahingossa enkä muista sulkea.

Tuo nyt ei välttämättä meinaa mitään.

Miehistä ei ikinä tiedä mutta toivon että sisaresi seisoo sun takana ja pitää puolias, perhettä ei uutta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen testannut lapsen ja mun puhelimen kanssa whatsapin toimintoja.

Kun suljen whatsapin näkymän eli silleen, että se jää sinne taustalle kuitenkin auki, niin hetken ajan näkyy lapseni puhelimessa, että olen paikalla. Mutta jo noin minuutin kuluttua tulee lapsen näyttöön teksti mun kohdalle "paikalla viimeksi 13.00", vaikka sovellukseni olisi kokoajan siellä piilossa auki vaikkapa puoli kahteen.

Vierailija
24/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo asia on sinua niin pitkään jo mietityttänyt niin uhraa nyt muutama ilta ja päivä sille.

Sanot että miehen työmatkailtaisin olet huomannut että mies ja sisko ovat olleet suht samaan aikaan online whatsappissa. Koska asia sinua kovasti vaivaa tutki asiaa enemmän. Ole yksi ilta whatsappissa koko ilta kun miehesi on työmatkalla. Pysy hänen profiilissaan (viestiketjussa joka teillä kahdella on tai olisi, ihan kuin rupeaisit kirjoittamaan hänelle). Kun mies tulee online mene katsomaan onko siskosikin. Ja sitten seuraat sen koko illan ovatko yhtä aikaa kokoajan linjoilla. Selviääpä yhden illan aikana kirjoittavatko toisilleen vaiko ei.

Työmatkat noin muuten. Kannattaa kyllä hieman tsekata myös missä mies menee ja kenen kanssa. Voihan olla että muutenkin pettää. Se että mies menee vaikka Helsinkiin työmatkalle, sinä olet Tampereella ja siskosi asuu Turussa ei ole mitään merkitystä. Turusta pääsee kyllä sinne Helsinkiin päiväksi-pariksi (ja töistä saa vapaata kun vaan tarpeeksi pa*nettaa, kyllä syyt silloin keksii). Tai sitten miehellä on joku paikallinen tuömatkasussu jota tapaa. Kuka tietää. Oudoksi on kuitenkin miehen käytös mennyt. Olet oikeassa.

Mielestäni tässä on sinulla nyt muutama vaihtoehto:

1. Uskot miestä ja siskoa, koitat vaan unohtaa kaiken ja sitten unohdat. En usko että tämä toimii sinulla.

2. Ryhdyt aktiivisesti selvittämään mistä on kyse. Selvität itse niin paljon kuin pystyt (puhelimen käytön seuraaminen, seuraa miestäsi kertaalleen vaivihkaa työmatkalle) ja mitä et pysty palkkaat yksityisetsivän. Järjestä vaikka niin että sinulle tulee joku tyttöjen matka ja mies jää kotiin x päiväksi yksin. Yksityisetsivä seuraamaan miestäsi noiksi päiviksi.

3. Toteat että luottamus on mennyt mutta et halua stalkata. Eroat ihan sen takia ettei luottamusta enää ole.

Voin kertoa että pettämistä voi tapahtua vaikka miehesi ja siskosi tapasivat vain muutaman kerran vuodessa. Saattavat sopia muutaman lisäkerran tapaamisen sinne sun tänne kun sopiva tilanne sattuu kummallekin. Sillä välin kun odottelevat toistensa näkemistä voi sextailu käydä kovana niin whatsappilla (kun mies on työmatkalle) kuin esim messengerillä (kun mies ei ole työmatkalla mutta kirjoittelee töistä tietokoneen kautta). Tätä voi hyvin jatkua vuositolkulla ja se voi olla tarpeeksi tälle salaparille.

Vierailija
25/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!

Vierailija
26/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies syytti minun textailevan erään yhteisen kaverimme kanssa, koska olimme mieheni mukaan aina whatsapissa yhtä aikaa. Sanoin miehelleni, että voisiko hän jotenkin tämän minulle todistaa ja sovimme, että avaan whatsapin siinä mieheni näkösillä ja totta tosiaan tämä kaverimies kirjautui sisään heti.

(Tämä testattiin useamman kerran.)

Mieheni sanoi, että hänellä täytyy olla jokin kyttäyssovellus tms, koska hän toimii jatkuvasti näin.

Tämä kaverimies oli luultavasti kuullut toisen ystävämme kautta mieheni olevan mustasukkainen ja epäilevan meitä salasuhteesta, joten luultavasti teki tahallaan kiusaa.

Vierailija
27/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä on jotain mätää, uskoisin siskoa kuitenkin (ehkä).

Ei se välttämättä seksiä ole mutta jokuhan tuossa nyt mättää, aika usein naisen vaisto osuu kuitenkin oikeaan.

Meilläkään mies ei myöntänyt mitään ennenkuin puhuin salaa sivusuhteen kanssa ja näytettiin toisillemme kaikki viestittely. Exä vedätti kans viimeseen asti.

Tekis mieli mätkiä pesismailalla tommosia 😡

No tulihan ne todisteet sieltä lopulta — "naisen vaisto"!

Unohdetaan tutkinta, aloitetaan välitön hutkinta. Hakkaa sinä pesismailalla sillä aikaan kun minä haen kirveen.

Vierailija
28/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse petät miestäsi? Pakkohan sinunkin pettää kun epäilet miestä pettämiestä.

Vierailija
29/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo muutamaan kertaa sanottukin, mutta sanonpa vielä kertaalleen: jos haluaa käyttää tuota WhatsAppin statusta jonkunlaisena johtolankana saati todisteena, niin kannattaa perehtyä siihen miten se oikeasti toimii. Ei ole nimittäin niin yksiselitteinen juttu, varsinkin kun eri laitteilla toimii eri lailla. Myös se toiminto, josta näkee kun toinen kirjoittaa, ei toimi täysin realiajassa. Ihan vaan vinkkinä.

Vierailija
30/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa pettämiseen, mutta niin kuin moni muukin on aiemmin tässä ketjussa todennut, niin jotain tuolle tilanteelle täytyy nyt tehdä. Et voi ylläpitää suhdetta tuollaisten epäilyjen vallassa, koska se ei niistä vahvistu tai pelastu! Joko tutkit asian perin pohjin ja teet ratkaisun tulevaisuuden suhteen saamiesi tuloksien perusteella, tai päätät vain luottaa mieheesi sekä siskoosi ja joudut täten luopumaan epäilyistäsi, tai eroat suorilta käsin, koska luottamus ei enää ole jäljellä. Vellomaan on turha jäädä - on toiminnan aika.

Vierailija
31/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa luettavaa ollut tämä ketju. AP itse myöntää olevansa epäilevää tyyppiä, eikä tasan mitään todisteita ole, pelkkiä epäilyjä vain. Ja sikäli kun oikein ymmärrän, edes nuo työmatkat ym. ei oikein kuulosta siltä että kävisi siskoa katsomassa. Ja tietenkään kenenkään muiden versioitahan tästä keissistä ei ole kuultu kuin AP:n; miltähän tämä kuulostaisi ko. miehen kertomana? Ja kaikesta tästä huolimatta AV-mammelit ovat liikuttavan yksimielisiä siitä että kyllä se AP:n sikamies varmasti pettää, jos ei pane siskoa niin jotain muuta.

VOI V|TTU SENTÄÄN TEIDÄN KAIKKIEN KANSSA!!

PS, noinkohan olisi ollut yhtä vahva konsensus jos joku mies olisi kertonut vastaavan tarinan 'pettävästä' naisestaan?

32/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kaikki ns. aihetodisteita, eli eivät todista muuta kuin että pettäminen saattaisi olla mahdollista, ja jos sitä tapahtuisi niin sen seurauksena joitain näitä asioita ehkä olisi havaittavissa.

Jos haluat eroon miehestäsi, jatka tuota mustasukkaista syyttämistä ja epäilemistä, kyllä se kohtapuoliin saa tarpeekseen ja lähtee...

Täysin samaa mieltä, jos ei ole muuta kuin omat kuvitelmat niin  silloin ei ole mielestäni mitään ......

Parisuhteeseen kuuluu myös luottamus toiseen, jos sitä ei ole niin kyllä se on vain ajan kysymys ......

Vierailija
33/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaako se sitten?

Jos seksiä on ollut niin eihän se mitään muuta.

Tuollaisia ne miehet on.

Vierailija
34/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa luettavaa ollut tämä ketju. AP itse myöntää olevansa epäilevää tyyppiä, eikä tasan mitään todisteita ole, pelkkiä epäilyjä vain. Ja sikäli kun oikein ymmärrän, edes nuo työmatkat ym. ei oikein kuulosta siltä että kävisi siskoa katsomassa. Ja tietenkään kenenkään muiden versioitahan tästä keissistä ei ole kuultu kuin AP:n; miltähän tämä kuulostaisi ko. miehen kertomana? Ja kaikesta tästä huolimatta AV-mammelit ovat liikuttavan yksimielisiä siitä että kyllä se AP:n sikamies varmasti pettää, jos ei pane siskoa niin jotain muuta.

VOI V|TTU SENTÄÄN TEIDÄN KAIKKIEN KANSSA!!

PS, noinkohan olisi ollut yhtä vahva konsensus jos joku mies olisi kertonut vastaavan tarinan 'pettävästä' naisestaan?

Hei uli*mies. Huomaan että v*ituttaa. Valitettavasti moni mies kuitenkin pettää. Jos ei pettäisi naiset eivät olisi niin epäileväisiä alunalkaen.

Kuten ap:lle on jo useampi sanonut niin sen sijaan että miettii on nyt parempi selvittää asia kunnolla. Jos mies ei petä niin ei petä. Se on sitten siinä ja toki suhdekin voi olla siinä koska miehellä on oikeus päättää että haluaa eron. Tilanne ei liene kuitenkaan mitenkään kiva miehelle nytkään kun ap epäilee epäilemistään. Parempi jos ap nyt selvittää asian kertarysäyksellä.

Vierailija
35/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että joskus se "vaisto" voi myös olla väärässä!

Olen itse ollut harhaisesti mustasukkaisen miehen kanssa parisuhteessa, ja oli kyllä tosi ikävää olla jatkuvasti syytettynä siksi, että miehellä oli vain "sellainen tunne" että petän :( Samalla tavalla kuin ap:n tapauksessa mies saattoi syytellä minua vaikka siitä, että suljin puhelimen/tietokoneen epäilyttävästi hänen saapuessaan huoneeseen tms, asioita joita en tehnyt tarkoituksella tai edes huomannut tekeväni. Ehkä ainoa asia jota yritin suhteen loppupuolella salailla oli se, että valitin ystävilleni tästä mustasukkaisesta miehestä (siitäkös olisi suuttunut vieläkin enemmän jos olisi selvinnyt)

Vierailija
36/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa että joskus se "vaisto" voi myös olla väärässä!

Olen itse ollut harhaisesti mustasukkaisen miehen kanssa parisuhteessa, ja oli kyllä tosi ikävää olla jatkuvasti syytettynä siksi, että miehellä oli vain "sellainen tunne" että petän :( Samalla tavalla kuin ap:n tapauksessa mies saattoi syytellä minua vaikka siitä, että suljin puhelimen/tietokoneen epäilyttävästi hänen saapuessaan huoneeseen tms, asioita joita en tehnyt tarkoituksella tai edes huomannut tekeväni. Ehkä ainoa asia jota yritin suhteen loppupuolella salailla oli se, että valitin ystävilleni tästä mustasukkaisesta miehestä (siitäkös olisi suuttunut vieläkin enemmän jos olisi selvinnyt)

No ei se vaisto miehillä toimikaan vaan naisilla!

Vierailija
37/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tauteja ei ole niin eihän siitä ole käytännössä mitään haittaa.

Ainoastan se että miestäsi haluaa jotkut muutkin, koska hän on niin hyvä ja täydellinen.

Sitähän se vain todistaa. Sinuna pitäisi kiinni tuosta miehestä.

Vierailija
38/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastan se että miestäsi haluaa jotkut muutkin, koska hän on niin hyvä ja täydellinen.

Suurin osa ottaa pettäneen takaisin, koska juurikin perustelit ne asiat miksi.

Olisi hölmöä heittää hyvä ja suosittu mies pois. Suosio tarkoittaa menestystä.

Vierailija
39/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ottaa pettäneen takaisin, koska juurikin perustelit ne asiat miksi.

Olisi hölmöä heittää hyvä ja suosittu mies pois. Suosio tarkoittaa menestystä.

Tuskin. Tautinen valehtelija ja perheenrikkoja lähtisi saman tien kiertoon. Tosin ensin jättäisi iiiisssoooon rahatukon minulle.

Vierailija
40/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneks mulla ei ole siskoa