Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää?

Tähtönen
10.02.2020 |

Aloin epäillä miestäni n. Vuosi sitten pettämisestä siskoni kanssa, eräiden juhlien jälkeen. Itse menin nukkumaan ja mieheni jäi muutaman juhlavieraan kanssa valvomaan ja yksi mukana olleista oli siskoni. Epäilyni heräsi, kun mies ei enää puhunut siskostani ja jos itse otin siskoni puheeksi muuttui mieheni kiusaantuneeksi. Mieheni ei mielellään sanonut siskoni nimeä tai aloittanut keskustelua hänestä. Kysyin pettämisestä ja mieheni suhtautui hyvin asiaan. Ihmetteli ja vakuutti ettei ole tehnyt mitään.

Mies myös muuttui hermostuneeksi, kun katselimme pettämiseen liittyviä ohjelmia. Joko kanava vaihdetaan tai käytös on silminnähden hermostunutta. Miehelläni vaihtui myös kerran salasana noiden juhlien jälkeen puhelimeen, jonka hän kyllä vaihtoi taas tutuksi vanhaksi, kun asiaa ihmettelin. Mies selitti syyksi, että työpuhelin vaati salasanan vaihtoa jonkun työasian tutkimisen vuoksi.

Miehellä muuttui juhlien jälkeen kännykän käyttö. Hän salasi, etten näe ruudulle ja jos satuin kävellä ohi, hän sulki heti sovellukset. Nykyään kun olen asiasta hänelle puhunut hän on aina iltalehden sivuilla kun kävelen ohi ja sovelluksia ei suljeta. Viimeiset puoli vuotta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että mieheni ja siskoni ovat työpäivän aikaan suhteellisen samoihin aikoihin whatsappissa. Olen tästä miehelle sanonut ja hän raivostuu ja sanoo sen olevan vain sattumaa. Olen toki miestäni pettämisestä syyttänyt useita kertoja, joten suuttuminen on tullut kuvioihin vasta kun olen alkanut useammin asiaa puhumaan. Miehen ollessa myös työmatkalla on yötä myöten oltu whatsapissa ja sisko muutaman minuutin jälkeen hänestä viimeisen kerran. Emme asu siskoni kanssa samalla paikkakunnalla.

Olemme käyneet pariterapiassa, mutta siellä ei selvinnyt mitää uutta. Terapeutti pyytää minua vain uskomaan, ettei mitään ole tapahtunut. Mieheni on kertonut siskolleni, että epäilen heidän tehneen jotain ja siskokin vakuuttelee ettei tekisi niin ja kokee olonsa loukatuksi, kun edes kehtaan epäillä. Mieheni ja siskoni eivät ole pettäjän oloisia ihmisiä. Olen itse herkästi epäilevää ihmistyyppiä ja löydän syitä pettämiselle koko ajan. Aikaisemmin suhteessa en ole epäillyt miestä pettämisestä. Yhdessä ollaan oltu reilut 6 vuotta.

Onko teistä huolissani perää? Itseäni huolestuttaa tuo sattumalta whatsappissa olo työpäivinä ja työmatkoilla, muuten molempien whatsapp on iltaisin hiljainen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh onneks mulla ei ole siskoa

Ole onnellinen! Sisarkateus on kauheaa.

Vierailija
42/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono luottamus sinulla miestäsi kohtaan. Mutta ymmärrettävää, jos epäilys on vahva niin haluat tietää totuuden. Voisitko päästä lukemaan miehesi kännykkän viestejä, jos kerran on hän sanoo, ettei ole salattavaa? Sinuna järjestäisin jonkun hyvän tekosyyn varjolla juhlat ja kutsuisin vieraita mm.siskosi. Tarjoilisin kunnon boolit ja pysyisin itse melko selvänä. Salapari tuskin humalassa pystyisi pitämään kontrollia niin hyvin. Ehkä parit salakamerat vielä kuvaamaan illan kulkua.  En tiedä onko laillista, mutta kait kotonaan saa tehdä mitä haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tauteja ei ole niin eihän siitä ole käytännössä mitään haittaa.

Ainoastan se että miestäsi haluaa jotkut muutkin, koska hän on niin hyvä ja täydellinen.

Sitähän se vain todistaa. Sinuna pitäisi kiinni tuosta miehestä.

Suurin osa ottaa pettäneen takaisin, koska juurikin perustelit ne asiat miksi.

Olisi hölmöä heittää hyvä ja suosittu mies pois. Suosio tarkoittaa menestystä.

Tuskin. Tautinen valehtelija ja perheenrikkoja lähtisi saman tien kiertoon. Tosin ensin jättäisi iiiisssoooon rahatukon minulle.

Niin no silloin olit jo ajatellut eroa jo aikaisemmin. Eli mies ei ole silloin täydellinen.

Ei kukaan nainen päästä supermodelia käsistään vaikka tekisi mitä.

Käsitätkö tän kuvion pikkuinen?

On rahaa ja on ulkonäköä. Ei sellaisesta kukaan päästä irti taistelutta.

Kun naiset tappelee miehestä, niin mies on silloin cäts.

Vierailija
44/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on huono. Mieheni on aina päästänyt minut halutessani katsomaan puhelimen viestit ja puhelut. Olen saanut jopa viikon pitää hänen puhelintaan itselläni niin ettei hän päässyt puhelimelle ja mitään epäilyttävää ei tullut eikä löytynyt. Mies ei käy missään iltaisin tai viikonloppuisin. Ei ole ollut mitään salapuheluita mistä olisi jäänyt kiinni. Siskoni on käynyt meillä kylässä ja mitään epäilyttävää en huomannut heidän välillä. He tulevat hyvin juttuun keskenään niin kun mieheni tulee hyvin juttuun perheeni kanssa muutenkin. Hän on parhaansa mukaan yrittänyt todistaa ettei ole mitään syytä epäillä. Lähti mukaan pariterapiaankin. Hän sanoo aina että tietää totuuden vaikka väitän mitä. Mies ei halua jättää koska sanoo ettei suhteen päättymiselle ole mitään syytä, koska ei ole tehnyt mitään. Silti löydän epäilyttäviä juttuja ja whatsapp läsnäolo epäilyttää...

Vierailija
45/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tauteja ei ole niin eihän siitä ole käytännössä mitään haittaa.

Ainoastan se että miestäsi haluaa jotkut muutkin, koska hän on niin hyvä ja täydellinen.

Sitähän se vain todistaa. Sinuna pitäisi kiinni tuosta miehestä.

Suurin osa ottaa pettäneen takaisin, koska juurikin perustelit ne asiat miksi.

Olisi hölmöä heittää hyvä ja suosittu mies pois. Suosio tarkoittaa menestystä.

Tilastollisesti mies voi käyttää yhden kerran pettämiskortin ja jäädä kiinni. Nainen ottaa aina takaisin ja sivusuhde nostaa miehen arvoa ja tekee naisen mustasukkaiseksi.

Tämä tietää jatkossa hemmotteluja ja hyvää seksiä miehelle.

Nainen korjaa kaikki ne vääryydet mitä pääsi tapahtumaan. Eli huomioi miestään paremmin.

Vierailija
46/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on huono. Mieheni on aina päästänyt minut halutessani katsomaan puhelimen viestit ja puhelut. Olen saanut jopa viikon pitää hänen puhelintaan itselläni niin ettei hän päässyt puhelimelle ja mitään epäilyttävää ei tullut eikä löytynyt. Mies ei käy missään iltaisin tai viikonloppuisin. Ei ole ollut mitään salapuheluita mistä olisi jäänyt kiinni. Siskoni on käynyt meillä kylässä ja mitään epäilyttävää en huomannut heidän välillä. He tulevat hyvin juttuun keskenään niin kun mieheni tulee hyvin juttuun perheeni kanssa muutenkin. Hän on parhaansa mukaan yrittänyt todistaa ettei ole mitään syytä epäillä. Lähti mukaan pariterapiaankin. Hän sanoo aina että tietää totuuden vaikka väitän mitä. Mies ei halua jättää koska sanoo ettei suhteen päättymiselle ole mitään syytä, koska ei ole tehnyt mitään. Silti löydän epäilyttäviä juttuja ja whatsapp läsnäolo epäilyttää...

Näiden kertomiesi juttujen perusteella sanoisin, että ainoa mahdollisuus pysyä järjissäsi ja pitää liitto kasassa on, että luotat mieheesi. Voihan olla, että hän pettää, mutta peittää jälkensä vaan tosi hyvin.  Luulen kuitenkin, että ainoa ongelma taitaa olla oma epäluuloisuutesi ja mustasukkaisuutesi. 

Tietoisesti lopetat WA stalkkaamisen ja epäilemisen. Älä ruoki mustasukkaisuutta.

Jos et kertakaikkiaan pysty luottamaan niin ainoa vaihtoehto on ero. Hyvään parisuhteeseen kuuluu luottamus, jos et luota - suhteenne ei ole hyvä. Jatkuvalla epäilemisellä ja vahtimisella myrkytät liittonne lopulta siihen jamaan mitä eniten pelkäät.

Vierailija
47/50 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran kun mies on lähdössä reissuun avaa wu web tietokoneelle ja siitä on hyvä seurata milloin tulevat aktiiviseksi jos miehesi aukaisee sovelluksen ja kohta myös siskosi ja tämä toistuu niin ovat tekemisissä keskenään. Kannattaa myös laittaa miehen facesta paikannustiedonjako päälle niin näet onko Turussa vaikka sanoo olevansa Lahdessa

Vierailija
48/50 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäpä kerron täältä Keski Suomesta,että aika monet miehet pettää,mutta eivät jää kiinni. Itse olen tavallista villimpi sinkkumamma ja lapsivapailla näitä varattuja miehiä pyörittänyt. Yksi on ollut kuviossa jo vuodesta 2018. Hän käyttää ilmeisesti työpuhelintaan kanssani viestittelyyn. Laittaa myös iltaisin kotoa,kuinka tylsää ,vaimo on todella justiina... Äreä ja pelottava. Sitä en tiedä miksi pitää sitten olla vaan saman katon alla,vaikka on synkkä ilmapiiri. Yhdellä miehellä on nuorin lapsi 4kk,vaimo vaan lapsiin keskittyy,mies ei saa sitä yhtä paikkaa jne.

Vierailija
49/50 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusts olis rankkaa miettiä tollasia tai pitää toisen puhelinta, huh huh... Onneksi olenkin sinkku. Pitkässä avioliitossa mies syytti kaikesta ja olin kuin vanki,en enää🌺💥

Vierailija
50/50 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni nytkin salarakkaani luo. Ei haittaa. Saan olla rauhassa.en ite suihin nii tuo salarakas hoitaa sen.