Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää?

Tähtönen
10.02.2020 |

Aloin epäillä miestäni n. Vuosi sitten pettämisestä siskoni kanssa, eräiden juhlien jälkeen. Itse menin nukkumaan ja mieheni jäi muutaman juhlavieraan kanssa valvomaan ja yksi mukana olleista oli siskoni. Epäilyni heräsi, kun mies ei enää puhunut siskostani ja jos itse otin siskoni puheeksi muuttui mieheni kiusaantuneeksi. Mieheni ei mielellään sanonut siskoni nimeä tai aloittanut keskustelua hänestä. Kysyin pettämisestä ja mieheni suhtautui hyvin asiaan. Ihmetteli ja vakuutti ettei ole tehnyt mitään.

Mies myös muuttui hermostuneeksi, kun katselimme pettämiseen liittyviä ohjelmia. Joko kanava vaihdetaan tai käytös on silminnähden hermostunutta. Miehelläni vaihtui myös kerran salasana noiden juhlien jälkeen puhelimeen, jonka hän kyllä vaihtoi taas tutuksi vanhaksi, kun asiaa ihmettelin. Mies selitti syyksi, että työpuhelin vaati salasanan vaihtoa jonkun työasian tutkimisen vuoksi.

Miehellä muuttui juhlien jälkeen kännykän käyttö. Hän salasi, etten näe ruudulle ja jos satuin kävellä ohi, hän sulki heti sovellukset. Nykyään kun olen asiasta hänelle puhunut hän on aina iltalehden sivuilla kun kävelen ohi ja sovelluksia ei suljeta. Viimeiset puoli vuotta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että mieheni ja siskoni ovat työpäivän aikaan suhteellisen samoihin aikoihin whatsappissa. Olen tästä miehelle sanonut ja hän raivostuu ja sanoo sen olevan vain sattumaa. Olen toki miestäni pettämisestä syyttänyt useita kertoja, joten suuttuminen on tullut kuvioihin vasta kun olen alkanut useammin asiaa puhumaan. Miehen ollessa myös työmatkalla on yötä myöten oltu whatsapissa ja sisko muutaman minuutin jälkeen hänestä viimeisen kerran. Emme asu siskoni kanssa samalla paikkakunnalla.

Olemme käyneet pariterapiassa, mutta siellä ei selvinnyt mitää uutta. Terapeutti pyytää minua vain uskomaan, ettei mitään ole tapahtunut. Mieheni on kertonut siskolleni, että epäilen heidän tehneen jotain ja siskokin vakuuttelee ettei tekisi niin ja kokee olonsa loukatuksi, kun edes kehtaan epäillä. Mieheni ja siskoni eivät ole pettäjän oloisia ihmisiä. Olen itse herkästi epäilevää ihmistyyppiä ja löydän syitä pettämiselle koko ajan. Aikaisemmin suhteessa en ole epäillyt miestä pettämisestä. Yhdessä ollaan oltu reilut 6 vuotta.

Onko teistä huolissani perää? Itseäni huolestuttaa tuo sattumalta whatsappissa olo työpäivinä ja työmatkoilla, muuten molempien whatsapp on iltaisin hiljainen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun miehesi lähtee työmatkalle niin sinä voisit lähteä vierailulle siskosi luokse. Katsos, sisaruksien täytyy pitää yhtä.

Seuraa miehesi ilmettä kun kerrot asiasta. Tai oikeastaan, älä kerro...

Mene vain käymään ja soita ovikelloa 

Vierailija
2/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni asuu meistä tosi kaukana. Useamman tunnin automatkan tai junamatkan päässä. Mieheni on todistetusti ollut aina työmatkalla niin kun on sanonut. Siskoani hänellä ei ole mahdollista tavata kun sukujuhlissa pitkän välimatkan vuoksi ja mieheni ei ole koskaan viikonloppuja pois kotoa, mikä herättäisi epäilyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat kaikki ns. aihetodisteita, eli eivät todista muuta kuin että pettäminen saattaisi olla mahdollista, ja jos sitä tapahtuisi niin sen seurauksena joitain näitä asioita ehkä olisi havaittavissa.

Jos haluat eroon miehestäsi, jatka tuota mustasukkaista syyttämistä ja epäilemistä, kyllä se kohtapuoliin saa tarpeekseen ja lähtee...

Vierailija
4/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulle riittäisi todisteeksi, että mitään ei ole tapahtunut?

Vierailija
5/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni asuu meistä tosi kaukana. Useamman tunnin automatkan tai junamatkan päässä. Mieheni on todistetusti ollut aina työmatkalla niin kun on sanonut. Siskoani hänellä ei ole mahdollista tavata kun sukujuhlissa pitkän välimatkan vuoksi ja mieheni ei ole koskaan viikonloppuja pois kotoa, mikä herättäisi epäilyä.

Ap

Lähde sinä sitten miehen mukana työmatkalle. "katsos kun siellä Jyväskylässä/Kuopiossa/Turussa on se lankakauppa/historiallinen kirkko/näkötorni jossa olen aina halunnut käydä. Sinun kyydissä pääsen näppärästi reissuun. 

Vierailija
6/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei.... Porvoosta on tunnetusti pitkä matka vähän kaikkialle...

Vierailija
7/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Vierailija
8/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä fyysistä yhteyttä tarvitsekaan olla, kun puhutaan pettämisestä. Ihan hyvin jotain sovelluksessa viestittelyä voidaan pitää pettämisenä, jos niiden sisältö on häiritsevää. Pettäminen on tehty nykyään vieläpä niin helpoksi netin ja muiden viestinten johdosta etten yhtään ihmettele, jos tilaisuus tekee aiempaa herkemmin varkaan.

Olet kieltämättä hankalassa tilanteessa. Itse luottaisin todennäköisemmin siskoni sanaan, jos olisi vastaavanlainen vaihe käynnissä. Millaiset välit teillä on siskosi kanssa? Onko hän ollut aina aiemmin luotettava? Oletko huomannut hänen käytöksessään jotain poikkeavaa niiden juhlien jälkeen?

Vierailija
9/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työmatka ole se ongelma, vaan se että silloin whatsapp käy kuumana ja siskoni on samaan aikaan paikalla. Eikä mieheni käytä whatsappia iltaisin tai silloin kun olen paikalla ja se herättää kysymyksiä.

Vierailija
10/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa kuin poliisi: "sattumia ei ole".

Vierailija
11/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa kuin poliisi: "sattumia ei ole".

Niin... tai ajattele asiaan kuin tuomioistuin: jos mitään varsinaista näyttöä ei ole, pelkkiä epäilyjä vain, niin syytetty on syytön.

Vierailija
12/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kovin läheisiä, mutta luotettavaksi kuvaisin häntä ihmisenä. Ei ole mikään säätäjä miesten kanssa. Siskon käytöksessä en ole huomannut mitään, mutta näemme vain 2 x vuodessa. Hän on ihan normaalisti ollut seurassamme myös sen jälkeen kun sai tietää epäilyksestäni.

Vierailija
13/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytöksen perusteella sanoisin: pettänyt on sinua. Ja / tai melkoisesti ihasunut sisareesi tai johokin toiseen naiseen.

Kaikki nuo kertomasti esimerkit miehen käytöksestä viittaavat siihen.

Kuten tuo että ahdistuu kun telkussa on ohjelmia pettämisestä jne.

Toivottavasti saatte välinne kuntoon ja jos ette saa, niin eipä siinä muuta voi kuin lähteä kulkemaan eri suuntiin elämässä,

Vierailija
14/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suhteessanne pahasti vialla kun täytyy jo perheterpapeutilla käydä.

Usein ja melkein aina on niin, että mies ei koskaan myönnä pettämistään, ei koskaan.

Mies täytyy saada ns. rysänpäältä kiinni, vasta sitten ei pysty kieltämään pettämistään.

Vierailija
15/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulle riittäisi todisteeksi, että mitään ei ole tapahtunut?

No mahdoton kai se on todistaa, että jotain ei ole tapahtunut. Mutta vastaavasti, missä on todisteet, että jotain on tapahtunut? Se, että mies ja sisko sattuvat olemaan silloin tällöin samaan aikaan Whatsappissä ei kyllä minusta kuulosta kovin raskauttavalta. Tai että ei halua mainita siskoa nimeltä - WTF??

Itse asiassa tämä kuulostaa sen verran heppoiselta koko juttu, että olisikohan kyseessä ihan vaan provo, tai sitten jonkun ukkomiehen fantasia kälystään...

Vierailija
16/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa yksityisetsivä!

Vierailija
17/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hataralta pohjalta esität syytöksiä.Sisaresi asuu kaukana,joten käykö miehesi hänen luonaan pettämässä,.Vai tuleeko sisaresi kotinne lähelle hotelliin pettämään?Miten pettäminen mielestäsi tapahtuu?On loukkaus sisartasi khtaan olla noin epäluuloinen....toisaalta taidatkin itse olla ,se pettäjä,kun niin epäilet muita läheisiäsi.Miehiä saat aina uusia,mutta sisar on sisar,eikä häntä voi kukaan korvata

Vierailija
18/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää ei suhde ole enää hyvä muutenkaan, itse petin entisessä suhteessani avovaimon siskon kanssa, tai itse asiassa 3 siskon kanssa ja useamman kerran. Naiset itse olivat aloitteen tekijöitä joka kerta, kerran olin kaupassa ostoksilla ja siellä törmäsin yhteen avokin sisaruksista joka oli tuorekurkkua valitsemassa ja sanoin jotain että tuota kokoa minultakin löytyy ja kun pääsin kotiin niin kohta ovikello soi ja siellähän oli tämä nainen ja kun sisään asti pääsi niin hieroi niskojaan ja valitti että on kipeytyneet ja kysyi voisinko hieroa ja siitä se sitten lähti kulkeutumaan seksiin niin kuin hän oli varmaan suunnitellutkin, nyt olen ollut jo pitempään kunnon suhteessa eikä tulisi mieleenkään pettää mutta sen sanon ja ihmettelen miten nainen voi olla susi toiselle naiselle jopa omalle siskolle

Vierailija
19/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä minun mieheni on pettänyt minua sukulaiseni kanssa.

Ja ihan normaalisti ovat olleet seurassani  tuon pettämisen jälkeen, eihän se pettäminen välttämättä ulospäin aina näyt.

Ja jos itse heiltä kummaltakin asiaa kysyisin, niin aivan varmasti molemmat kieltäisivät.

Sainkin tiedon muualta ja kuva vahvisti asian.

Vierailija
20/50 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jotain mätää, uskoisin siskoa kuitenkin (ehkä).

Ei se välttämättä seksiä ole mutta jokuhan tuossa nyt mättää, aika usein naisen vaisto osuu kuitenkin oikeaan.

Meilläkään mies ei myöntänyt mitään ennenkuin puhuin salaa sivusuhteen kanssa ja näytettiin toisillemme kaikki viestittely. Exä vedätti kans viimeseen asti.

Tekis mieli mätkiä pesismailalla tommosia 😡