Salilta hiukset märkinä kotiin
Tämä kysymys on ehkä hiukan hassu :D Mutta onko noloa lähteä salilta pitkät hiukset märkinä kotiin? Minä tein näin ensimmäistä kertaa ja se tuntui jotenkin hassulta, alastomalta. Niin kuin olisi tullut uimahallista.
En tykkää kuivattaa hiuksia hiustenkuivaajalla kun hiukset siitä niin kärsii. Sali on kaupungin keskustassa ja autolle lyhyt matka. Autokin parkkihallissa lämpimässä. Ei siis kerkeä pää paleltua tai hiukset jäättyä.
Kommentit (12)
Siis luuletko että joku ulkopuolinen edes kiinnittäisi sun hiuksiin huomiota?
Mä olen kävellyt salilta talvella kotiin. Ei ole autoa. :D
Jos olet menossa salilta autolla samantein kotiin, miksi käyt salilla suihkussa? Itse mieluummin venyttelen vielä kotona ja sitten saunaan tai suihkuun.
On hyvin noloa. Mieti nyt jos matkalla autolle tulee vastaan joku tuttu tai julkkis? Se ihailemasi julkkis kävelee vastaan ja olisi niin pyytänyt sua treffeille, mutku ne hiukset. Voit jo nähdä hänen järkyttyneen ilmeen. Vaikka olisit suhteessa, niin onhan sinulla viiden julkkiksenlista kenen kanssa saa mennä sänkyyn suhteesta huolimatta?
Olin nuorena tunnettu siitä, että minulla oli aamuisin hiukset jäässä.
No höpsis ihana!
Kesällä kun on kuuma, mä varta vasten jätän pitkät hieukseni märiksi kun lähden kaupungille. Se pitää viileänä vähän aikaa. Töihinkin voin mennä märissä hiuksissa, tosin ne ehtivät pintakuivaa siihen mennessä kun olen työpaikalla.
Jos on pakkasta ja hiukset on märät niin laitan (puuvillaisen) huivin päähän niin hiukset pysyy suojassa mutta eivät kärsi Pakkasella sujautan vielä päälle hupun.
Pipo märkien hiusten päällä ei le kiva, hiukset latistuu.
Eipä ole tullut edes mieleen että siinä on jotain noloa. Epämukavaa se voi olla, jos hiuksista yllättäin valuu vesipisara selkään.
Siksi käyn salilla suhkussa kun käyn hiit-treenissä eikä tee mieli vetää takkia päälle tulikuumana ja hiestä märkänä :) Kiitos ihanista vastauksista!
Ap
Mikset käytä suojaus suihketta mikä on tarkoitettu hiuksiin laitettavaksi ennen lämpökäsittelyä kuten hiusten kuivaaminen?