Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jopa isovanhemmat puuttuu mun ulkonäkööni

Vierailija
10.02.2020 |

Olen kyllä tietoinen että ylipainoa mulla on ja ikää 20v. En käy kovin usein enään mummoillani kylässä koska he huomauttelevat ulkonäöstäni joka kerralla. Dementiaa ei heillä kummallakaan ole ja saan aina ikäviä kommentteja hiuksistani ja painostani.

Sairas vaarikin (oikeasti sairas) kehottaa liikkumaan vielä enemmän ja taputtelee mua reisiin ja käsivarsiin. En tykkää tästä yhtään. Varmaan kokeilee kuinka paljon läskiä löytyy. Käytän jo masennuslääkkeitä kun tilanne on mikä on. Veljeäni kohtaan ei ole mitään tämmöistä.

Koulukiusaamista kohdallani on ollut ja olen kaveriton. Joten kimppuuni on helppo hyökätä vaikka vanhan ihmisenkin. Ja kyllä kirjoitan tänne koska asia ahdistaa itseäni tosi paljon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen juttu. Oleellisin kysymys tässä kuitenkin on, oletko itse tyytyväinen itseesi.

Vierailija
22/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että isovanhemmat kiusaavat tai huomauttelevat painostasi ilkeyttään. Tuo on heidän tapansa osoittaa huoltaan kun yhä vaan paisut.  He tarkoittavat  hyvää, ajattelevat sinua ja terveyttäsi, heitä harmittaa kun nuori ihminen paisuu muodottomaksi. He haluavat että havahtuisit ja alkaisit laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi