Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet nuorempi Camila on näyttävä mallikaunotar (DiGaprio)!!!!!!!!!

Vierailija
10.02.2020 |

Nyt kaikki sen leffat boigottiin!!!!!!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen se, että tiedostavatko nämä tytöt, että suhde ei tule kestämään?Koska hänhän selvästi vaihtaa kumppaninsa aina uuteen viimeistään parin vuoden kuluttua, haluaa reilusti alle 25-vuotiaan ja ottaisi varmaan alaikäisen jos se olisi laillista.

Surullista näille tytöille jos he ovat häneen rakastuneita ja uskovat kaikki olevansa se poikkeus jonka kanssa mies vakiintuu. Rakastunut nuorihan usein ajattelee juuri näin.

Hyväksikäyttöähän tuo on mieheltä, tämän takia en ainakaan itse pysty tuntemaan minkäänlaista ihailua tätä miestä kohtaan.

Siis miten tyhmänä sä meitä nykynuoria oikein pidät?

Voin kertoa, että ei ole mitenkään harvinaista, että jopa 19-vuotiaat tavalliset instabeibet systemaattisesti etsii esim. kolmikymppisiä miehiä, joista voisi hyötyä.

Mietitään miten saisi ilmaset matkat, mistä saisi hyvän sugar daddyn yms.

Tai siis korjaan: tyhmiä kyllä moni, mutta ei sillä tavalla sinisilmäisiä kuin sinä oletat.

Ja tuskin koskaan noi nuoret Hollywood-horøt on kuvitelleet olevansa miehen elämän rakkauksia tai se mieskään ollut heille sellainen.

Harvemmin parikymppistä naista kiinnostaa, onko se rikas vanhempi mies oikeasti rakastunut vai ei, koska ei ne naisetkaan ole.

Vierailija
42/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastavaiset eivät ole edustaneet kovin montaa kertaa yhdessä, vaikka ovatkin tapailleet toisiaan vuodesta 2017 lähtien."

Hyh. Itse en Leon housuissa olisi noin kauaa saman kanssa. Se olisi yksi ilta ja malliakka vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se elämä on varmaan niin onnetonta leon kanssa.

Voi tätä mammojen satumaailmaa. Kaikenlaista pitää valehdella itselleen että tulisi hyvä olo. Keski ikäiset miehet eivät saa nuoria naisia ja jos saavat niin sitten naiset ovat onnettomia. Ja mitä se teitä edes liikkuttaa mitä ne miehet tekee, kun onhan teillä se missin naama vieläkin ja poke kyselee aina paperit, ja nuoret komistukset ovat aina perässä jne jne.

Kuka täällä on sanonut omaavansa missin naaman ja mitä nyt muuta? Ei kukaan, sinähän se niitä satuja keksit. Kun mitään asia-argumentteja ei ole, niin silloin laitetaan sanoja toisen suuhun ja aletaan vängätä niitä vastaan ja kuvitellaan, että sillä tavalla saadaan se vastapuoli näyttämään naurettavalta.

Minä olen ruma ja vanha nainen ja tiedän oikein hyvin, ettei kukaan julkkis minua huolisi. Minä en ole kuitenkaan koskaan ollut, en myöskään nuorena ja nättinä, sitä mieltä, että toisia ihmisiä rumasti hyväksikäyttävä käytös olisi jotenkin ok kun kyseessä on Iso Tähti. Minusta se tekee ihmisestä ihan yhtä vastenmielisen, oli kyseessä sitten joku kuuluisuus tai naapurin Reiska.

Nämä eivät ole aivan noin yksinkertaisia asioita. Eiköhän jokainen misu ole hinkunut, vaikka nyt DiCaprion seuraan, ihan omasta tahdosta ja khiimasta. Miehenkö pitäisi joko mennä heti naimisiin ensimmäisen kanssa tai erakoitua vuorille, että mammat olisivat tyytyväisiä?

Ehkä Ledi on vain hieman erikoinen ja vaativa persoona, joka ei löydä henkistä vastinkappaletta suurestakaan tarjonnasta. Sitten tapailee naisia avoimin mielin. Aivan kuin naisetkin täällä toisiaan kehottavat.

Vierailija
44/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vanhemmissa miehissä yleensä kiinnosta zharmi, karisma, viisaus ja vauraus verrattuna räkänokkiin. Melko yleismaailmallinen ilmiöhän tuo on. En ole itse oikein mitään noista, mutta silti olen jotenkin enemmän nuorten kuin ikäisteni naisten keskuudessa. Ehkä huomion nuoremmat tarkoin, mikä sitten johtaa tuohon. Mennäänpä ja tiedetään.

En tunne ketään, jota kiinnostaisi vanhemmat miehet.

Yhdellä kaverilla on 4 vuotta vanhempi mies, ja yksi vähän gold digger-luontoinen vanha kaveri tapailee 7 vuotta vanhempaa miestä jolla on tosi hyvä taloudellinen tilanne.

Se nainen siis ei halua käydä töissä, joten katselee kolmikymppisiä eli 5-8v vanhempia miehiä.

Tuon suurempia ikäeroja en tiedä, eikä missään tyttöjen illoissa koskaan puhuta yli kolmikymppisistä miehistä mitään, kun niitä ei koeta kiinnostavina.

Vierailija
45/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se elämä on varmaan niin onnetonta leon kanssa.

Voi tätä mammojen satumaailmaa. Kaikenlaista pitää valehdella itselleen että tulisi hyvä olo. Keski ikäiset miehet eivät saa nuoria naisia ja jos saavat niin sitten naiset ovat onnettomia. Ja mitä se teitä edes liikkuttaa mitä ne miehet tekee, kun onhan teillä se missin naama vieläkin ja poke kyselee aina paperit, ja nuoret komistukset ovat aina perässä jne jne.

Kuka täällä on sanonut omaavansa missin naaman ja mitä nyt muuta? Ei kukaan, sinähän se niitä satuja keksit. Kun mitään asia-argumentteja ei ole, niin silloin laitetaan sanoja toisen suuhun ja aletaan vängätä niitä vastaan ja kuvitellaan, että sillä tavalla saadaan se vastapuoli näyttämään naurettavalta.

Minä olen ruma ja vanha nainen ja tiedän oikein hyvin, ettei kukaan julkkis minua huolisi. Minä en ole kuitenkaan koskaan ollut, en myöskään nuorena ja nättinä, sitä mieltä, että toisia ihmisiä rumasti hyväksikäyttävä käytös olisi jotenkin ok kun kyseessä on Iso Tähti. Minusta se tekee ihmisestä ihan yhtä vastenmielisen, oli kyseessä sitten joku kuuluisuus tai naapurin Reiska.

Nämä eivät ole aivan noin yksinkertaisia asioita. Eiköhän jokainen misu ole hinkunut, vaikka nyt DiCaprion seuraan, ihan omasta tahdosta ja khiimasta. Miehenkö pitäisi joko mennä heti naimisiin ensimmäisen kanssa tai erakoitua vuorille, että mammat olisivat tyytyväisiä?

Ehkä Ledi on vain hieman erikoinen ja vaativa persoona, joka ei löydä henkistä vastinkappaletta suurestakaan tarjonnasta. Sitten tapailee naisia avoimin mielin. Aivan kuin naisetkin täällä toisiaan kehottavat.

Todella avoimin mielin selvästi, kun sellainen 24v mallikin tuntuu olevan tälle jo liian vanha :D

Vierailija
46/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vanhemmissa miehissä yleensä kiinnosta zharmi, karisma, viisaus ja vauraus verrattuna räkänokkiin. Melko yleismaailmallinen ilmiöhän tuo on. En ole itse oikein mitään noista, mutta silti olen jotenkin enemmän nuorten kuin ikäisteni naisten keskuudessa. Ehkä huomion nuoremmat tarkoin, mikä sitten johtaa tuohon. Mennäänpä ja tiedetään.

Mitkään noista mainitsemistasi asioista ei ole ikään sidottuja asioita. Jos on ollut Mäntti nuorena, niin on sitä myös keski-ikäisenä, ikä ei sitä asiaa korjaa. Sama on karisman kanssa, sitä joko on tai ei. Ja jos varakkuudesta puhut, niin kyllä tuo Leo on ollut jo nuorena rikas, ja jos luulet, että omakotitalo tuppukylässä ja 10 vuotta vanha Skoda ja vakityö paskakuskina tarkoittaa samaa, niin ei toimi naisten houkuttimena

Nyt pää pois sieltä pers€€stä ja äkkiä, pojat.

Vierailija
47/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkään noista mainitsemistasi asioista ei ole ikään sidottuja asioita. Jos on ollut Mäntti nuorena, niin on sitä myös keski-ikäisenä, ikä ei sitä asiaa korjaa. Sama on karisman kanssa, sitä joko on tai ei. Ja jos varakkuudesta puhut, niin kyllä tuo Leo on ollut jo nuorena rikas, ja jos luulet, että omakotitalo tuppukylässä ja 10 vuotta vanha Skoda ja vakityö paskakuskina tarkoittaa samaa, niin ei toimi naisten houkuttimena

Höpö höpö. Leonardostakin voi helposti sanoa hänen vain komistuneen ja keränneen huikeasti karismaa sitten Titanicin. Ja siinä missä naisten hehku himmenee vuosien myötä niin miehillä vakuuttavuus vaan kasvaa noiden mainitsemieni seikkojen vuoksi. Maailma nyt vain on tälläinen ja monet naiset äänestävät jaloillaan, eivätkä satuile vauvapalstalle omiaan. Onhan teilläkin tuo trendikäs puumailmiö, niin vaahdotkaa nyt sen kanssa sitten.

Vierailija
48/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että Leo on komistunut iän myötä. No homo.

Kunhan vain totesin.

mies52v

Ai komistunut vai 😂😂😂😂😂 ihan samanlainen rupsahtanut 45 wee mies kuin kuka tahansa. Ikä tekee tehtävänsä. Lyhyt käppänä, luisit hartiat ja ruttunaama.

Oli EHKÄ Titanicin aikaan söpö. mutta sen jälkeen alkoi alamäki. Eikä osaa edes näytellä. Kovasti yrittää Oscaria saada, mutta ei, taidot ei riitä.

Tarantino ottaa näihin leffoihinsa näitä rupsahtaneita miestähtiä, kuten Don Johnson ja Brad Pitt ja Caprio

Vierailija
49/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Leonardostakin voi helposti sanoa hänen vain komistuneen ja keränneen huikeasti karismaa sitten Titanicin. Ja siinä missä naisten hehku himmenee vuosien myötä niin miehillä vakuuttavuus vaan kasvaa noiden mainitsemieni seikkojen vuoksi. Maailma nyt vain on tälläinen ja monet naiset äänestävät jaloillaan, eivätkä satuile vauvapalstalle omiaan. Onhan teilläkin tuo trendikäs puumailmiö, niin vaahdotkaa nyt sen kanssa sitten.

Jos ei olisi filmitähti, niin tuolla rupsahtaneella kurttunaamalla ja "karsimalla" ei saisi edes lähiöpubin ruusua

Vierailija
50/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä huvittava ketju. +45 setämiehet yrittää täällä kilvan huutaa, miten Leo on niin komea ja karismaattinen ja miten vaan charmi kasvaa iän myötä.

Tuosta asiasta voidaan olla eri mieltä, mutta yksi asia on varma: kukaan teistä papparaisista ei ole Leo ,ettekä edes etäisesti muistuta Leos, joten teidän charminne, karismanne ja ulkonäkönne on ja pysyy av-keijon tasolla, eli yhtään ja ketään naista ette hurmaa missään ettekä mitenkään.

Vierailija
51/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa, kun ei ole sitoutunut vaikka ikää jo noin paljon.

Vierailija
52/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä nykyään kaunottareksi kutsutaan...

Kelpais mulle heti vaikka olenkin jo 60+.

Vierailija
53/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin DaGaprio boigottiin ja nyt sillä on zharmia. Nauran itseni tärviölle.

En usko hetkeäkään, että Leo olisi homo. Kaikki eivät vaan halua naimisiin tai lapsia. Antaa toisen olla, mikäs siinä jos tykkää nuorista malleista. Ei ole multa pois.

Vierailija
54/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa, kun ei ole sitoutunut vaikka ikää jo noin paljon.

Tykkääköhän oikeesti tyyliin pikkupojista? Siksi mahdollisimman laihat ja nuoret tytöt kumppaneina.

Vierailija
55/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo DiCapriolla on ollut tapana vaihtaa tyttöystävä nuorempaan aina tytön täyttäessä 25 vuotta. Tästä on piirretty kaavio, jossa Leonadron seurusteluhistoria suhteessa hänen omaan ikäänsä ja tyttöystävien ikään on esitetty graafisesti:

https://i.redd.it/erdv3yn78d941.png

Vierailija
56/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että Leo on komistunut iän myötä. No homo.

Kunhan vain totesin.

mies52v

Ai komistunut vai 😂😂😂😂😂 ihan samanlainen rupsahtanut 45 wee mies kuin kuka tahansa. Ikä tekee tehtävänsä. Lyhyt käppänä, luisit hartiat ja ruttunaama.

Oli EHKÄ Titanicin aikaan söpö. mutta sen jälkeen alkoi alamäki. Eikä osaa edes näytellä. Kovasti yrittää Oscaria saada, mutta ei, taidot ei riitä.

Tarantino ottaa näihin leffoihinsa näitä rupsahtaneita miestähtiä, kuten Don Johnson ja Brad Pitt ja Caprio

Paitsi että DiCaprio on saanut jo Oscarin. Ihan tiedoksesi. Ja oli ihan loistava esim. Tämän pojan elämä, Gilbert Grape ja Basketball diaries. Eikä ole vieläkään pahan näköinen.

Vierailija
57/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardo DiCapriolla on ollut tapana vaihtaa tyttöystävä nuorempaan aina tytön täyttäessä 25 vuotta. Tästä on piirretty kaavio, jossa Leonadron seurusteluhistoria suhteessa hänen omaan ikäänsä ja tyttöystävien ikään on esitetty graafisesti:

https://i.redd.it/erdv3yn78d941.png

Kaikki naiset saman näköisiä. Joku outo fetissi sillä on.

Vierailija
58/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney oli sentään keski-iässä komea, mutta Dicaprio on pulska, turvonnut ihan jumalattomasti Titanicin ja Gilbert Grapen ajoista, jolloin hän oli teinityttöjen seksisymboli. Leonardon piirteissä on jo sellaista keski-ikäisen alkkiksen dannymaista pöhöttyneisyyttä. Ja tuo mallitypyjen kierrätys kertoo henkisestä keskenkasvuisuudesta tai b-rapun hommien peittelystä. Mutta mikäpä siinä, ei sekään onnistuisi Leolta ilman mainetta ja mammonaa, sen verran tavis hän on ulkonäöltään. En fanittanut häntä nuorena, enkä fanita edelleenkään. The Revenantissa ja Gilbert Grapessa näytteli kyllä hyvin.

Vierailija
59/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa Leon tyttöystävää ja sitten Keanun tyttöystävää.

Tulee mieleen, että toinen miehistä on jäänyt tunne-elämältään lapsen asteelle. Arvatkaa kumpi?

Vierailija
60/64 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla AP nuha?

DiGabrio boigoddiin, Clooney ganssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan