Mikä parasta työpaikassasi?
a) lyhyt työaika
b) lyhyt työmatka
c) iso palkka
d) kaikki edelliset yhdessä
e) joku muu, mikä?
Kommentit (16)
Mulla on pitkä työmatka, pieni palkka pitkään työaikaan nähden, joten en tiedä mitä vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkä työmatka, pieni palkka pitkään työaikaan nähden, joten en tiedä mitä vastata.
e?
Kaikki nuo yhdessä ja lisäksi saan tehdä etätöitä niin paljon kuin haluan. Miinuksena on sitten työmäärän epätasainen jakautuminen, eli välillä on kiirettä ja stressiä.
Lyhyt työmatka, hyvä liksa ja huippu työkaverit!
1) mielenkiintoinen, vaihteleva työ
2)siistiä toimistotyötä
3)hyvä palkka ja liukuvat työajat
4)työpaikan iloinen ja humoristinen ilmapiiri
5) työkaverit, virheet ymmärretään, toisia pyritään kannustamaan, aito kehittyminen
6)päivätyö
7) ylitöistä maksetaan hyvin ja ne on vapaa-ehtoisia
8) tulospalkkio kerran vuodessa vastaa n 1 kk ylimääräistä palkkaa
9merkkipäivä muistaminen esim kun täyttää 50/60 tai on ollut firman palveluksessa tietyn ajan saa viikon loman tai lomapäiviä
10) 6 -7 vkoa palkallista lomaa joka vuosi
11) lyhyet työpäivät 5-6 tuntia pari kertaa vuodessa
12) hyvä, kannustava esimies
13 uralla mahdollisuus edetä jos on kapasiteettia
E) työyhteisö, itse työ on kivaa, henksuedut.
Namun näköiset sihteerit ja kahviautomaatti. Muu onkin sitten pelkää paskaa.
-M28
e) Oppilaat. Ja veikkaan, että iso osa työkavereista vastaisi saman.
T. Yläkoulun ope
1. Liukuva työaika
2. Mukava ja reilu pomo, joka antaa minun pitää lomat silloin kuin itse haluan, on antanut reilun kannustuspalkkion ja ihan hyvät palkankorotukset (vaikka palkka onkin edelleen suht pieni (alempi kuin opettajilla ja sairaanhoitajilla)
Vierailija kirjoitti:
1. Liukuva työaika
2. Mukava ja reilu pomo, joka antaa minun pitää lomat silloin kuin itse haluan, on antanut reilun kannustuspalkkion ja ihan hyvät palkankorotukset (vaikka palkka onkin edelleen suht pieni (alempi kuin opettajilla ja sairaanhoitajilla)
Lisään vielä
3. Pitkä lomat
4. Asialliset ja kivat työkaverit
Päivän ainot tauko, kahvitauko 10 min. Veikkaan että muutkin vakaopet vastaavat samoin.
Aan ja seen yhdistelmä.