Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huom. 50-60-vuotiaat, ehdottakaa mulle

Vierailija
09.02.2020 |

- joku harrastus/tekeminen, missä voisi kokea Elävänsä eikä vain olevansa!
Olen aina ollut vähän nynny, eli pelkään korkeita paikkoja ja kovaa vauhtia. Semmoinen ei käy. Mutta joku turvallinen juttu, missä joutuisi kumminkin venymään ja ylittämään normaaliarjen rajoja.
Pitäisi myös toimia ilman kaveria/ryhmää (kun niitä ei ole), eikä maksaa maltaita.
Itselle tuli mieleen, että alan rakentamaan kuntoa jollekin yönyli vaellukselle kesän tultua. Olisko jotain muuta kellään mielessä?
Ai niin, avantouintia olen kokeillut muutamia kertoja, mutta nyt en pääse semmoiseen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avantouinti.

Juu, tätä varmaan yritän taas, kun pääsen avannon äärelle. 👍

-ap

Vierailija
22/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskettelu.

Kiitos, mutta liian extremeä aloittaa enää tässä iässä. Mäenlasku ei oikein sujunut edes nuorena.

Olen murtsikkahiihtänyt viimeksi n. 20 v sitten, ja kun asun lounaisrannikolla ei hiihtokelejä oikein enää olekaan. (Keinotekoiseen hiihtoputkeen en toista kertaa mene! Järkyttävä kokemus!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melonta?

Kylkyl, kokeiltu on hiukan ja pari kurssiakin käyty.

Nyt talvella en tohdi, vaikka avovedet onkin.

Yksin ei muuten päästetä, eli jonkun pitää tulla 'viran puolesta' messiin. Tämä on miinus.

Pitäisi mennä taas kurssille, jossa ryhmässä melotaan. Oman kajakin hankkisin, jos/kun olisi mökki tai asunto lähellä vesiä. Tykkään tuommoisesta omaehtoisesta toiminnasta, missä saa mennä omaan tahtiin.

-ap

Vierailija
24/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melonta. Ensin kotimaassa perustaidot ja sitten ulkomaille haastavampiin vesiin.

Vierailija
25/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golf

Kiitos, mutta ei. Ei kertakaikkiaan nappaa mitenkään. Ja yksin golfaaminen...?

Vierailija
26/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa ollut aina liikunnallisesti arka. Päätin vihdoinkin uskaltaa hypätä pää edellä veteen. 50 v.

Wow! Onnittelut! Mä en osaa edes sulkea nenää, eli en voi sukeltaa enkä hypätä kuin naurettavasti nenästi kiinni pitäen. 😟 Eli jalat edellä voin jostain suht matalalta hypätä. Uiminen sinällään on mukavaa. Luonnonvesissä varsinkin. Olen rohkaistunut uimaan meressä sekä Suomessa että ulkomailla. Se on minulle ihan riittävän haasteellista, henkisestikin. Mutta juuri tuommoista omien pelkojen (ja nynnyilyn) ylittämistä yritän hakea.

-ap

Vierailija
27/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäkiipeily.

Tämä jopa hiukka kiinnostaisikin. Mutta en kertakaikkiaan kehtaa mennä mihinkään yleiselle kiipeilysalille(?). Onkohan vasta-alkajien kurssilla ketään näin wanhaa...

Kesällä olen joskus boulderoinut, kun on sattunut sopiva kivi eteen. Ihan nynnysti tietty, eikä kukaan ole ollut näkemässä.

-ap

Vierailija
28/28 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily?

Entä pyöräiletkö? Itse rakastan pyöräilyä, kesät talvet. Nyt, kun liukastelu alkanut pelottaa, ajattelin siirtyä sähkökolmipyöräiseen. Isäntä vain ei kehtaa antaa minun näyttäytyä sen kanssa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi