Rumin näkemäsi tatuointi?
Itse olen nähnyt todella kökköjä mustavalkoisia tatuointeja joissa lasten naamoja, ihan kauheita. Lapset varmaan söpöjä mutta tatskoissa kauhunaamoja. Myös lasten nimet isolla käsivarsissa, rumat koukerofontit ja taitamaton tekijä=ei hyvä.
Kommentit (27)
Tiedän yhden naisen, jolta löytyy nuo lasten naamakuvat ja nimet, sekä carpe diem-tatuoinnit. Lisäksi lasten piirtämiä kuvia tatuoituna.
Uimahallissa näin kerran. Semmoinen plus-kokoinen nainen. Niskassa oli viivakoodi tatuointi. Tuli mieleen joku läskinen joulukinkku.
Köynnöskasvi nilkassa ja sääressä. Näytti kauempaa pahalle mustelmalle. Oikeastaan kaikki kyvat ovat rumia kun normietäisyydeltä katsoo.. lähinnä tahroja vain.
Yleensä tekstitatuoinnit on hirveitä kliseitä, uhoavia tai maailmaasyleileviä. Jos minä ottaisin tekstitatuoinnin niin siinä lukisi ehkä pussilakana tai ei mainoksia.
Eräällä vanhalla luokkalaisella oli sinivihreä "koukero" jalassa. Tai sellai pyöreä tribaalin tapainen pieni tatuointi. Hän sai vanhempien luvalla tatuoinnin alaikäisenä, oli ylä-asteella silloin.