Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumin näkemäsi tatuointi?

Vierailija
09.02.2020 |

Itse olen nähnyt todella kökköjä mustavalkoisia tatuointeja joissa lasten naamoja, ihan kauheita. Lapset varmaan söpöjä mutta tatskoissa kauhunaamoja. Myös lasten nimet isolla käsivarsissa, rumat koukerofontit ja taitamaton tekijä=ei hyvä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä vanhalla luokkalaisella oli sinivihreä "koukero" jalassa. Tai sellai pyöreä tribaalin tapainen pieni tatuointi. Hän sai vanhempien luvalla tatuoinnin alaikäisenä, oli ylä-asteella silloin.

Vierailija
22/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen, jolta löytyy nuo lasten naamakuvat ja nimet, sekä carpe diem-tatuoinnit. Lisäksi lasten piirtämiä kuvia tatuoituna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa näin kerran. Semmoinen plus-kokoinen nainen. Niskassa oli viivakoodi tatuointi. Tuli mieleen joku läskinen joulukinkku. 

Vierailija
24/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
25/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, onko niitä hienojakin?!

Vierailija
26/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köynnöskasvi nilkassa ja sääressä. Näytti kauempaa pahalle mustelmalle. Oikeastaan kaikki kyvat ovat rumia kun normietäisyydeltä katsoo.. lähinnä tahroja vain.

Vierailija
27/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tekstitatuoinnit on hirveitä kliseitä, uhoavia tai maailmaasyleileviä. Jos minä ottaisin tekstitatuoinnin niin siinä lukisi ehkä pussilakana tai ei mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan