Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkäät, hiljaiset ihmiset

Vierailija
09.02.2020 |

Yhdellä luennolla käy tyyppi, joka ei ikinä puutu keskusteluun. On ainA hiljaa ja kuuntelee. Kerran kuitenkin satuin paikalle kun piti yhdellä toisella kurssilla esitelmää. Oli, kuin joku kokenut proffa olisi luennoinut.

Miksiköhän tää tyyppi on hiljaa aina? Ilmeisen osaava ja tietävä kuitenkin on.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä pälpättäisi jotain kun on tilaisuus kuulla, omaksua ja oppia uutta? Vihaan luennoilla näitä, joilla on kiire päästä ääneen ja kertomaan omaa kantaansa luennoitsijan päälle.

Vierailija
2/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan introvertti. Introvertit yleensä inhoavat muita ihmisiä ja ovat mieluummin hiljaa, kuin ottaisivat kontaktia muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hiljaisista tulee myös sellainen salaperäinen vaikutelma. Se on joskus hyvin viehättävää.

Vierailija
4/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia. Jos ei tunne kovin montaa professoria, ei osaa professoria tunnistaakaan. Joistakin ihmisistä ei voi päältä päin sanoa millaisia ne on, mutta voi kyllä luulla niin. Vanhoissa naisissa löytyy pahimmat arvostelijat jotka haukkuu kenet vaan vaikka eivät omaa arvostelukykyä itse tipan vertaa.

Vierailija
5/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varmaan introvertti. Introvertit yleensä inhoavat muita ihmisiä ja ovat mieluummin hiljaa, kuin ottaisivat kontaktia muihin.

Oletpa ilkeä ihminen. Introverttius ei todellakaan tarkoita sitä, että inhoaisi muita. 

Vierailija
6/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyhmätHutakot kirjoitti:

Ihmisiä on monenlaisia. Jos ei tunne kovin montaa professoria, ei osaa professoria tunnistaakaan. Joistakin ihmisistä ei voi päältä päin sanoa millaisia ne on, mutta voi kyllä luulla niin. Vanhoissa naisissa löytyy pahimmat arvostelijat jotka haukkuu kenet vaan vaikka eivät omaa arvostelukykyä itse tipan vertaa.

Nämä arvostelijatyypit ovat usein nuorena samanlaisia.

Vierailija
7/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla hiljaa myös siksi, että on idiootti eikä keksi mitään sanottavaa.

Vierailija
8/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan sinä vain vähän vajaa?

Inhoat itse muita ihmisiä etkä tajua tai osaa erotella omiasi ja muiden ajatuksia.

Vierailija
9/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi puhua kun ei ole tarvetta?

Vierailija
10/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi olla hiljaa myös siksi, että on idiootti eikä keksi mitään sanottavaa.

Useimmiten idiootit ovat kaltaisiasi ilkeitä ihmisiä. 🤮

Olet säälittävä.

Vierailija
11/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa tyhmiä ihmisiä, joten olen heidän seurassaan hiljaa. En jaksa alkaa haastaa näkemystä, jota en omalla näkemykselläni kuitenkaan voittaisi, vaikka tietäisin olevani oikeassa.

Vierailija
12/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen itse tuollainen, hahah.

Vierailija
13/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Those who know do not speak. Those who speak do not know.”

Laozi

Vierailija
14/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon introvertti ja välillä olen ns. älykkäämpi ja minulla olisi kommentoitavaa ja mielipiteitä ja välillä taas olen pihalla, enkä ymmärrä, mistä puhutaan. Siinä onkin kanssakeskustelijoilla pähkäiltävää, että mikä minä oikein olen.

Vierailija
15/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luennolla pitäisi puuttua keskusteluun?Kaikki eivät ole ekstroverttejä omien näkemystensä toitottajia. Jokin seminaari tai vastaava on sitten eri asia, ne ovat enemmän keskustelutilanteita.

Vierailija
16/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa imeä kaiken ympärillä olevan tiedon itseensä ja siksi kuuntelee. Ei ole myöskään tarvetta päteä muille asioista. Myös keskustelun aihe tai sävy voi vaikuttaa, miksi ei sano mielipidettään.

Vierailija
17/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen itse tuollainen, hahah.

Olet vai,? Et nytkään ollut hiljaa, vaikkei sinulla ollut mitään arvokasta sanottavaa.

Vierailija
18/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on miellyttävä ihminen minun mielestäni. Ulospäin suuntautuneet hälisevät ja vitsejä laukovat ihmiset saavat minut jännittyneeksi. Tuollaista ei tarvitse pelätä.

Vierailija
19/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti. Tajuaa myös sen, että meillä on kaksi korvaa ja vain yksi suu. Jatkuva pölöttäminen ei ole mikään erityisen positiivinen piirre ollenkaan.

Vierailija
20/20 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten idiootit ovat kaltaisiasi ilkeitä ihmisiä. 🤮

Olet säälittävä.

Voi jessus. Puhuin itsestäni.