Inhokit tv-sarjat
Yksi ylitse muiden tulee mieleen: FRENDIT! Olen aina vihannut tätä sarjaa ja pahinta että sitä uusitaan koko ajan. Siltä ainakin tuntuu ja sitä tehtiin 10 vuotta eli uusimista piisaa. Ne kaikki tähdet näyttävätkin niin ärsyttäviltä. Toinen on Beverly Hills 90120. Veetutti kun 90-luvun alussa jokainen Suosikki täynnä tätä. Samoin että pelkkä tähtien naamojen näkeminen (Shannen Dohertya ehkä lukuun-ottamatta) riipii. Kolmas Ally McBeal, jota jopa katsoin mielelläni alussa mutta kohta en voinut sietää.
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Nämä nykyään suositut visailuohjelmat, missä on enemmän arvontaa tai kohellusta kuin visailua. Perinteisistä visailuista pidän, mutta en näistä idiotisoiduista versioista, missä kieputaan robotissa ja sitä rataa.
Ennen muinoin Tuplassa ja kuitissa tai Suomen tietoviisaassa niiden osallistujien piti tietää hyvin tarkkaan ulkomuistista oman erityisalan kysymykset eikä niitä voinut vain arvata. Yleensä se raha- tai tavarapalkinto oli hyvin toissijainen suhteessa siihen miten hyvin jokin tiesi asiansa.
Pelkään että googlettaminen ja wikipedia on vaikuttanut siihen että entistä harvempi viitsiä painaa tietoa kunnolla aivojen omalle kovalevylle eli biologiseen muistiin.
Sohvaperunat on paras sarja :D älkää sitä ainakaan haukkuko.
Kaikki suomalaiset sarjat. Ihan käsittämätöntä shaibea.
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunat on paras sarja :D älkää sitä ainakaan haukkuko.
Sohvaperunoiden idea on ihan hyvä ja osa osallistujistakin ihan viihdyttäviä, mutta herramujee mitä shaibaa ne joutuvat katsomaan! Ja kuka jaksaa katsella kun kommentoijat kommentoivat sitä shaibaa? Katsoisivat välillä vaikka jotain laatudokumenttia tai elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homeland sen jälkeen kun ne tappoivat Quinnin. En kestä Carrien naamanvääntelyä enää yhtään. Ja siinä kohtaa kun oma suosikkihahmo on Talibanin pääjehu, täytyy kyseeenalaistaa koko sarja.
Niinpä. Miksi Quinn piti tappaa ? Ihana mies oli loppuun asti. Ei sen Carrien silmänpyörittelyä jaksa mutta kai täytyy viimeinen kausi katsoa kun tulee.
Se tulee tällä hetkellä maikkarilta. Olen tallentanut jaksot, mutta en vaan saa pakotettua itseäni katsomaan.. Max on onneksi vielä mukana, mutta varmaan ne tappaa senkin.
Quinn foreva.
Siis hetkinen.
Lähes kaikki mainitut inhokkiohjelmat ovat kaupallisten kanavien esittämiä? Mitäs tästä voisi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen.
Lähes kaikki mainitut inhokkiohjelmat ovat kaupallisten kanavien esittämiä? Mitäs tästä voisi päätellä?
Sitä, että yleä aniharva enää katsoo muut kuin vihrvas äänestäjät.
Nää piirretyt jotka tulee nykyään 6 jälkeen illalla vaikka joku kukkulankuningas on ehkä tarkoitettu aikuisille niin silti todella typeriä.Samat ohjelmat pyörii eri kanavilla viikossa varmaan 6 kertaan.Ällöttää.
Vaikka tunnustan niitäkin katsovani, mutta joitain ohjelmia ei kannata lämmittää uudelleen kuten vaikka Napakymppiä tai Bumtsibumia. Originaaleja on kiva tiirailla joskus nostalgian vuoksi, mutta kyllä nekin menee jo melkein sketsiohjelmista nykysilmin katsottuna. Ruutuysi niitä harvoja mitä ei ainakaan vielä lämmitetty uudelleen. Varmaan olisi Janne Kataja tämän ajan Jorma Pulkkisena sitten.
Sama pätee muutamiin sketsisarjoihin. Kannattaa säilyttää ne kultaisimmat lapsuudenmuistot. Pulttibois vaikka, jotkut jutut ehkä vieläkin naurattivat, mutta paljon on myös nyttemmin seassa sketsejä jotka myötähäpeänsä aiheuttaa. Sama juttu mulla kävi Pulkkisen suhteen kun Areenasta taannoin jaksoja katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen.
Sitä, että yleä aniharva enää katsoo muut kuin vihrvas äänestäjät.
Jospa ne ärsyttävät mainoskatkot, joiden aikana äänenvoimakkuus vahvistuu, vaikuttaa myös siihen pitääkö itse sarjasta. Onneksi ne Trivago-mainokset ovat sentään kadonneet satunneesta syystä kaupallisilta kanavilta.
Vierailija kirjoitti:
Noin paljon tiedätte sarjoista ja ohjelmista, vaikka inhootte niitä;DD
Pitäähän sitä tietää mitä inhoaa.
Muutenkin keskustelussa on hyvä, että tietää mistä puhuu ja se tieto tulee tässä tapauksessa vain katsomalla sarjoja.
Itselläni tosin riitti tosi-tv genrestä Big Brotherin eka kausi ja temppareiden traileri.
Seuraan kyllä Selviytyjiä mutta onko se ihan puhdas reality vai seikkailu/visailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin paljon tiedätte sarjoista ja ohjelmista, vaikka inhootte niitä;DD
Pitäähän sitä tietää mitä inhoaa.
Muutenkin keskustelussa on hyvä, että tietää mistä puhuu ja se tieto tulee tässä tapauksessa vain katsomalla sarjoja.
Itselläni tosin riitti tosi-tv genrestä Big Brotherin eka kausi ja temppareiden traileri.
Seuraan kyllä Selviytyjiä mutta onko se ihan puhdas reality vai seikkailu/visailu?
Minustakin jostain kohutusta tv-sarjasta voi katsoa sen ensimmäisen jakson, jotta näkisi mistä on kyse. Itseeeni eivät kyllä vetoa nuo lukemattomat ulkomaiset tosi-tv-sarjat ja niiden kotimaiset versiot, vaan katson enemmän jonkun draamasarjan tai tiiviin mini-sarjan, jota on tehty vaikkapa 4-8 jaksoa.
Avasin keskustelun vain nähdäkseni kuinka monta kertaa mun lemppari South Park on lytätty täällä. En törmännyt kertaakaan, monta sivua selasin. Yleisesti se on niin inhottu sarja, ymmärrän hyvin vaikka itse rakastankin.
Aloitukseen: kaikki suomalainen komedia lukuun ottamatta Kumman Kaata. Jäätävä myötähäpeä
Pitääkö olla huolissaan -sarja on lempparini, eikä sitä nähdäkseni olekaan täällä haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Avasin keskustelun vain nähdäkseni kuinka monta kertaa mun lemppari South Park on lytätty täällä. En törmännyt kertaakaan, monta sivua selasin. Yleisesti se on niin inhottu sarja, ymmärrän hyvin vaikka itse rakastankin.
Aloitukseen: kaikki suomalainen komedia lukuun ottamatta Kumman Kaata. Jäätävä myötähäpeä
Ja kaiken olet katsonut ja Kumman kaa valikoituu katsottavaksi? :D Ei saatana! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken olet katsonut ja Kumman kaa valikoituu katsottavaksi? :D Ei saatana! XD
"Kaikki" oli ehkä vähän ylilyöntiä joo, mutta tarkennan että kaikki mitä väkisin olen telkkarista joutunut vuosien varrella katsomaan. Ja Kumman Kaa on ihan pirun hyvä sarja
MIehen puolikkaat
Siinä sika (talossa ja puutarhassa) käyttää naisia hyväkseen ja kiusaa luuseriveljeään. Mitä!? Ja taas uusintana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki" oli ehkä vähän ylilyöntiä joo, mutta tarkennan että kaikki mitä väkisin olen telkkarista joutunut vuosien varrella katsomaan. Ja Kumman Kaa on ihan pirun hyvä sarja
Kukaan ei sua enää usko, kun tunnustit rakastavas South parkia. Samaan pilluperse huumorilokeroon menevät.
Jaksa paremmin. Unikulman sponssaama ohjelma? Aitous kaukana. Ei pysty 5 minuuttia kauemmin katsomaan...
Big Bang Theory eli suomeksi Rillit huurussa taantui niiden alkukausien, jolloin jokaiselle päänörtille löytyi oma tyttöystävä ja se muuttui enemmän parisuhdesarjaksi. Esimerkiksi kolmen ensimmäisen kauden aikana mukana oli Leslie Winkle (näyttelijä Sara Gilbert), joka piti tehokkaasti Sheldonia pilkkanaan. Tuota sarjaa pitkitettiin tarpeettomasti ideoiden loputtua.