Inhokit tv-sarjat
Yksi ylitse muiden tulee mieleen: FRENDIT! Olen aina vihannut tätä sarjaa ja pahinta että sitä uusitaan koko ajan. Siltä ainakin tuntuu ja sitä tehtiin 10 vuotta eli uusimista piisaa. Ne kaikki tähdet näyttävätkin niin ärsyttäviltä. Toinen on Beverly Hills 90120. Veetutti kun 90-luvun alussa jokainen Suosikki täynnä tätä. Samoin että pelkkä tähtien naamojen näkeminen (Shannen Dohertya ehkä lukuun-ottamatta) riipii. Kolmas Ally McBeal, jota jopa katsoin mielelläni alussa mutta kohta en voinut sietää.
Kommentit (463)
Kaikki laulukilpailut, Idols, Voice of..., Talent ja mitä niitä nyt on. Sekä jo mainitut Ex on the Beach, Tempparit, Love Island ja muut pettämisohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli se kolme miestä ja tyttö tms, en voi sietää sitä naishahmoa joka aina silmät selällään on muka niin naiivi mutta kuitenkin niin viehättävä.
Sitten on salatut elämät ja muut telenovelat, ne ei vain ole mun juttu.
Joo tämä, miten olinkin unohtaa! Ärsyttävä sarja ja ärsyttävä naishahmo. Muutenkaan en pidä tuosta näyttelijästä - en osaa sanoa mistä johtuu, mutta roolinsa rasittavat aina.
Käsittämätöntä kuinka paljon ihmiset ovat käyttäneet aikaansa vihaamiinsa sarjoihin. :O
Jos mä en jostain tykkää, niin käännän kanavan, enkä katso. En lue juttuja, enkä muutenkaan siihen mitenkään perehdy.
Eli en vihaa mitään sarjoja, kun en mitään seuraa niin pitkään, että viha nousisi.
Minulla ei ole inhokkisarjaa, sillä katson vain ohjelmia joita haluan.
Aivan käsittämätöntä että joku vetää herneet nenään jonkun tv-sarjan takia.
Olisko psykiatrin istunto mitään?
Miehen puolikkaiden hirveys muistui taas mieleen, kun siitä alkoi uusintakierros pitkästä aikaa. Katsoin sitä joskus esiteininä/teininä, kun se tuli siinä samassa Subin komediaputkessa Simpsoneiden kanssa, enkä yhtään ymmärtänyt, mitä hauskaa siinä narsistipäähenkilössä ja naisten naurettavan puolivillaisessa kirjoittamisessa oli. Nykyään vielä puistattavampaa katsottavaa.
Paljon helpompi olis kertoa hyvät sarjat. Tv-tarjonta täyttä sontaa.
Temptation Island, Vtn puhelimyyjät, Miksun baari, Jaajon jacuzzi, Suomen surkein kuski, Posse, Uusi päivä, Rantabaari, 7th Heaven, Enkelin kosketus, Tiny Toons, Yö-chat, Rantalentis, Astrologi-tv.
Lähes kaikki suomalaiset visailu- ja viihdeohjelmat, näitä joissa kohelletaan ympäriinsä ilman mitään järjellistä käsikirjoitusta, luotetaan naamoista kuluneiden "koomikkojen" vetovoimaan, erityisesti esim. Huuma (tämä uusi versio), Vedetään hatusta, Älä jäädy, Suomen hauskin tavis (kiusallista katsottavaa) jne.
Myötähäpeää ja inhoa aiheuttaa myös Ex on the beach ja muut alkoholin liikakäyttöön ja seksiin perustuvat tosi-tv-kyhäelmät.
Salkkareita en ole pystynyt katsomaan 15 vuoteen, samoin Salkkareiden spin offit ovat täyttä kuraa.
Kaikki ohjelmat joissa on Marja Hintikka. Varmaan ihan kiva ihminen oikeassa elämässä, mutta ihan superärsyttävää, miten hän jossain vaiheessa joka tuutissa toi esille "suurperheensä" ja ruuhkavuosiensa aiheuttamaa härdelliä. Tervetuloa vaan tosielämään. Kolme lasta on hieno asia, mutta EI suurperhe, mutta kuinka vaan...
Itse taas rakastin Queer As Folkia (UK). Aidan Gillen oli niin cool ja kuuma. Ja on edelleen. Joka sarjassa ja elokuvassa :) Aidanin näyttelemän hahmon ja hänen parhaan kaverin välinen jännite oli ihan parasta kaikessa traagisuudessaan.
Kaikki nää Suomeenkin ilmaantuneet ulkomaisten formaattien realityt kuten Temptation Island, bachelor/bachelorette, ex on the beach, sex tape suomi... Ja sit kans se salkkareiden spin-off tyyppinen sarja Rantabaari. Ihan täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen puolikkaiden hirveys muistui taas mieleen, kun siitä alkoi uusintakierros pitkästä aikaa. Katsoin sitä joskus esiteininä/teininä, kun se tuli siinä samassa Subin komediaputkessa Simpsoneiden kanssa, enkä yhtään ymmärtänyt, mitä hauskaa siinä narsistipäähenkilössä ja naisten naurettavan puolivillaisessa kirjoittamisessa oli. Nykyään vielä puistattavampaa katsottavaa.
Minäkään en ymmärtänyt yhtään tämän sarjan suosiota, vaikka annoin sille tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä kuinka paljon ihmiset ovat käyttäneet aikaansa vihaamiinsa sarjoihin. :O
Jos mä en jostain tykkää, niin käännän kanavan, enkä katso. En lue juttuja, enkä muutenkaan siihen mitenkään perehdy.
Eli en vihaa mitään sarjoja, kun en mitään seuraa niin pitkään, että viha nousisi.
Melko kapeakatseiselta kommentilta näyttää minun silmään. Aivan kuin ainoa vaihtoehto olisi että kaikkien on katsottava määrätty aika sarjaa, että sitä voisi inhota.
Sikäli mikäli tätä keskustelua olen lukenut ei monikaan ole käyttänyt nyt niin kauheasti aikaa. Toiset on mielenkiinnosta katsoneet ja todenneet että ihan p*, toiset sarjat taas on muuttuneet ajan myötä inhokeiksi, joistain tietää ihan liikaa vaan koska näkee mainos otsikoita (ei niitä tarvitse edes klikata ja lukea vaan niiden näkeminen toistuu siellä ja täällä) ja ne ei ole oma juttu.
Jostain näkee mainoksen aina sen oman lemppari ohjelman välissä, eikä aina laita äänettömälle siksi aikaa ja katso pois.
Sitten on kysymys miksi käyttää aikaansa tullakseen kertomaan mitä sarjaa inhoaa. Niin.
Miksi keskustellaan mistä ruuasta ei tykkää, mistä elovasta ei ole tykännyt, tai vaikka mistä väristä ei tykkää.
Ihmiset nyt keskustelee kaikenlaista.
Tuolla kysymyksen logiikalla voidaan kysyä miksi ylipäätään puhutaan yhtään mistään.
George Constanza kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendit on minun inhokkini myös.
Minunkin on ollut vaikea ymmärtää Frendien suosiota. Seinfeld ja Frasier ovat kestäneet aikaa huomattavasti paremmin eikä niissä ole vain nuoria ja kauniita ihmisiä.
Tuota Frendien inhoamista lisää etenkin nuo loputtomat uusinnat, joita pyrin välttämään parhaani mukaan. Koko sarja esitetttiin uusinta ja sitten uusinnat pyörähtivät heti uudestaan käyntiin 1. kauden 1. jaksosta. Mielummin uusintoina voisi esittää vaikka jotain 1970- ja 1980-luvun komediasarjoja.
Ei Frendeissä ollut pelkästään kauniita ihmisiä. Esim. Ross, Chandler, Phoebe ja Janice olivat ihan taviksia. Monicakin oikeastaan.
No oikeestaan kaikki TLC:ltä tuleva, reality-ohjelmat yleensä, tuhat kertaa uusitut sarjat (kuten Frendit), Salkkarit, Kaunarit yms.
Oikeestaan olisi helpompaa listata ne sarjat, joita viitsii katsoa...
Vierailija kirjoitti:
Tankkaustarinat, ei varmasti tarvitse perusteluja.
Tämä on kyllä todellinen pohjanoteraaus. Mistähän ihmeestä idea tällaisella absoluuttiselle sonnalle on edes tullut? Se joku Tuurin kesäapulaiset tai jotain sinne päin on samaa sontagenreä, onkohan samojen tekijöiden? Uskomatonta katsojien aliarviointia joka tapauksessa.
Tai kai totakin kuraa jotkut seuraa, ei kai sitä muuten tehtäisi.
Mikä tahansa ohjelma, jossa on Vappu Pimiä tai Sami Hedberg.
huutokauppa keisari= korona huijari ällöttää
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katsoin sitä joskus ja olen ilmeisesti ainoa katsoja, jonka mielestä sarja parani kun Ashton Kutcher tuli pääosaan. Ashton oli kyllä melko viehättävä noihin aikoihin.
Minusta pahimpia on sellaiset sarjat, joista on jossain vaiheessa tykännyt, ja jotka menevät sitten pilalle. Kuten yllämainittu Homeland, Outlander ja lisäksi Vikings. Miten ne viitsii tehdä noita sarjoja sen jälkeen kun ei ole enää mitään sanottavaa. Ja mikä into joillakin käsikirjoittajilla on tapp aa kaikki hahmot?
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompi olis kertoa hyvät sarjat. Tv-tarjonta täyttä sontaa.
Tuleeko tällä hetkellä televisiosta yhtään hyvää sarjaa? Minusta ei. Syntisen viimeisen tuotantokauden katsoin, mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään.
Asuin vielä lapsuudenkodissa silloin kun Putous alkoi. Se lapsellinen ölinä kuului olkkarista mun makuuhuoneeseen. En ole jaksoakaan suostunut katsomaan, ja kun on nähnyt kuinka fiksuja nämä Putous-läppiä heittävät ihmiset ympärillä ovat, niin enpä ole tainnut menettää yhtään mitään.
Huutokauppakeisari, Jetro, Hedberg ja kyläkauppias missä tahansa formaatissa ei ole mun juttu.
Ja ärsyttää kun kaikki on nykyisin pelkkää "julkkista." Samat turhat naamat tietovisoissa, laihduttamassa, viidakossa ja milloin missäkin.