Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokit tv-sarjat

Vierailija
09.02.2020 |

Yksi ylitse muiden tulee mieleen: FRENDIT! Olen aina vihannut tätä sarjaa ja pahinta että sitä uusitaan koko ajan. Siltä ainakin tuntuu ja sitä tehtiin 10 vuotta eli uusimista piisaa. Ne kaikki tähdet näyttävätkin niin ärsyttäviltä. Toinen on Beverly Hills 90120. Veetutti kun 90-luvun alussa jokainen Suosikki täynnä tätä. Samoin että pelkkä tähtien naamojen näkeminen (Shannen Dohertya ehkä lukuun-ottamatta) riipii. Kolmas Ally McBeal, jota jopa katsoin mielelläni alussa mutta kohta en voinut sietää.

Kommentit (463)

Vierailija
81/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja Rohkeat. Kun se alkoi pyöriä suomessa joskus ysärin alussa tuntui, että kaikki  että äidit ja mummot muuttui kuurosokeiksi "ritken" ilmestyessä telkkariin.  

Vierailija
82/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ääliöt rannalla" eli Ex on the Beach. Lisäksi Tempparit, ja kaikki vastaavat.

Ja miksi noita vastaavia tehdään vaan koko ajan lisää?? Eikö resursseja voitaisi mieluummin hyödyntää oikeasti hyvien ohjelmien tekemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tositv:t, joissa bimbot binksusillaan poraavat (varoen kuitenkin ettei tekoripset tipu) kuinka ovat näinkin lyhyessä ajassa onnistuneet kehittämään niinkin isoja tunteita. Tai hajoillaan, vaikka ihan minä hetkenä tahansa pääsee pois, senkun lähtee vaan.

Vierailija
84/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain märinää on karmein. Yhtään jaksoa en ole katsonut mutta useita olen joutunut kuulemaan. Danny jakso oli pahin ja siihen varmasti vaikutti sekin että olin selvinpäin. Tuli pää kipeäksi vtutuksesta. Muita inhokkeja on esim. bb. Sitä ohjelmaa yritin exsän mieliksi katsoa kerran. Siinä näkyi kun joku jätkä tumputti peiton alla. Sanoin että tämä oli mulle tarpeeksi. Katso jos haluat mutta älä pakota mua katsomaan.

Mulla ja naisilla on näissä ohjelmissa usein ollut ongelma. Mä tykkään huumorista, kauhusta ja hyvän juonen dekkareista. Nämä sitten haluaa jotain booring draamaa ja rutikuivaa tylsää jadijadi jaata. Titanic kun katsottiin niin minusta tuntui että se elokuva kesti5-6 tuntia. 

Realityt on telkkarista se todellinen ykkös inhokki. Saisi olla laki joka kieltää niiden näyttämisen.

Puhut asiaa ;)  Vaikka olen nainen, tympäisee juuri nuo samat ohjelmat, mukaanlukien elokuva Titanic, en ole vielä koskaan saanut katsottua loppuun ja nyt kylmästi uusinnan tullessa käänsin kanavaa. Frendit ja Beverly Hills 90120 ( v...ttaa ), tuo pelkkä numerokin tuossa. On ihan nautinto nähdä vuorostaan oikeasti hyviä näyttelijäsuorituksia, jännitys, laatudekkarit, luonto-ohjelmat, joitain mainitakseni.

Vierailija
85/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset. Myös siinä tapauksessa että niiden välissä yritetään näyttää jotain ohjelmaa.

Vierailija
86/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noita pätkiä näkynyt mainosten jälkeen...ehdottomasti Salatut elämät.

Teennäistä pazkaa.

Koko sarjaa en todellakaan katso.

Sama täällä, näyttelijät kerätty jostakin keräilyeristä. Ovat tosi huonoja teennäisiä näyttelijöitä. Yrittävät näytellä näyttelijää.

Vierailija
87/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku Amisnuoret New Yorkissa ja Pappien kurittomat teinit!

Vierailija
88/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Sinkkuelämää oli olevinaan kovinkin edistyksellinen, mutta kun vähän aikaa sitten näin muutamia jaksoja uudestaan, myötähäpeä oli valtaisa. Ovat niin itsenäisiä ja moderneja naisia, mutta mikään muu ei ajatuksissa pyöri kuin miehet ja k*rpä. Kaiken lisäksi Carrieta tekisi mieli läpsiä korville. Itsekäs harppu.

Ai niin, ja  tietysti Greyn anatomia! Muistan, kun oli alkuvuosinaan ~se juttu~ jota kaikkien naisten ja tyttöjen piti ihQuttaa. Hyrrr. Myötähäpeä on suunnaton kun ajattelenkin niitä McDreamy -draamoja. Katsoin muutaman jakson silloin taannoin kun hypetys oli huipussaan, mutta jo silloin koin sarjan ja hahmot sietämättömäksi ajanhukaksi. Ja tätä sarjaa tehdään vieläkin!! :D Käsittämätöntä.

Vierailija
89/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit ja kaikki Duudson-ohjelmat sekä Putous ovat sitä itseään.

Vierailija
90/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island on roskaa ja vastenmielistä tyrkytystä tirkistelijöille.

Vierailija
91/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huutokauppakeisari-( tinkaaja aki tinkaa liikaa):(

-Kauniit ja Rohkeat

-Tunteita ja tuoksuja

-Brittiläiset sarjat

-SIMPSONIT!!!

-Myytinmurtajat

-Rillit huurussa

Vierailija
92/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ally mc beal vai miten se nyt kirjoitetaan, siskoni rakasti tuota sarjaa mutta minusta se oli ihan käsittämätöntä sontaa, harhoja näkevä anorektikko asianajajana. Se "huga tsaka" musiikkikin tanssivan nuken ilmestyessä, ei helkkari.... 

Kammottava biisi. Ja se pianoa soittava määkivä blondi laulamassa kaiken muun musiikin sarjassa, en voinut sietää. Yksi mikä myös raivostutti oli kun yksi jomman kumman iltapäivälehden mummoikäinen toimittaja teki aina tohkeissaan jutun lehteen mitä oli edellisen illan jaksossa tapahtunut ja käytti aina nimitystä Calista-Ally kun oli julkkisjuoru itse näyttelijättärestä.

Vierailija
93/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation island, Ex on the beach ja vastaavat. Mulla on ystäviä, jotka katsoo näitä, enkä vaan ymmärrä MIKSI. 

Vierailija
94/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outlander.

Tosi pettymys. Idea on loistava, aikamatkailu kiinnostaa.

Mutta sitten meno on kuin Harlekiini-sarjassa. Suuria tunteita ja paneskelua.

Vaikka olen juuri kohderyhmää, keski-ikäinen nainen, pidän sarjaa typeränä ja tylsänä.

Vierailija
95/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Salkkarit tai Rantabaari sarjoja. Ei ole kyllä hirveästi suomalaisia tv-ohjelmia tai sarjoja, joista tykkäisin. 

Tykkäättekö muut amerikkalaisista b-luokan realitysarjoista kuten: Huutokaupan metsästäjät, Metsien miehet, Rekkakuskit jäällä, Trokarit, Alligaattorin metsästäjät tai Kultakuume? :D Usein tulee katsottua tuommoisia kun on tv auki ja pakko myöntää, että ne on hyvää aivot narikkaan viihdettä.

Vierailija
96/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ally McBeal oli aikoinaan muka niin loistava, mutta kun lainasin sarjan kirjastosta DVD:llä, tajusin että se ei todellakaan enää toimi. Huumori on todella huonoa, Ally näkee jotain ihme hallusinaatioita eikä saa edes lääkitystä siihen. Joka ikinen lakijuttu koskee joko rakkautta tai seksiä jollain tavalla. Ja onhan kauheaa että Allyllä ei ole vielä miestä. Se, että on korkeasti arvostetussa ammatissa, ei selvästikään riitä. Kaikki sarjan hahmot käyttäytyvät kuin kiimaiset teini-ikäiset. Todella outoa, että tämä oli joskus suosittu sarja. No, aika muuttuu.

Rakastin Allya kun aikoinaan sitä 12-vuotiaana katsoin. Päähenkilö oli mielestäni niin kovin samastuttava: nolojen tilanteiden nainen, joka sekoili miessuhteissaan - minä taas kömpelö teini, joka olisi kipeästi halunnut poikaystävän, muttei saanut :D Yhden jakson näin uudestaan tässä pari vuotta sitten, ja ei todellakaan toiminut enää. Hyvin moni asia siinä sarjassa ei ole kestänyt aikaa, ihan mainitsemistasi asenteista ja juonikuvioista alkaen.

Tosin nyt lähes kolmikymppisenä olen itsekin töissä firmassa, jossa suurin osa henkilökunnasta käyttäytyy kuin kiimaiset teinit. Ei ole tosielämässä hauskaa ei...

Vierailija
97/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutokauppa keisari. hemberi ja jetro ällöttäviä omahyväisiä sikoja. näiden ohjelmien mainostajia boikotoin toivottavasti sinäkin

Vierailija
98/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tvins ostoskanava - TV:stä tuttu.

Vierailija
99/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latela.

Vierailija
100/463 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä tämä madventuresin mulkku ukkopari tekee. Niitä ei voi kuin vihata. Saisivat jonkun korona kakkosen jostain tappamastaan ja syömästään eläinparasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan