Inhokit tv-sarjat
Yksi ylitse muiden tulee mieleen: FRENDIT! Olen aina vihannut tätä sarjaa ja pahinta että sitä uusitaan koko ajan. Siltä ainakin tuntuu ja sitä tehtiin 10 vuotta eli uusimista piisaa. Ne kaikki tähdet näyttävätkin niin ärsyttäviltä. Toinen on Beverly Hills 90120. Veetutti kun 90-luvun alussa jokainen Suosikki täynnä tätä. Samoin että pelkkä tähtien naamojen näkeminen (Shannen Dohertya ehkä lukuun-ottamatta) riipii. Kolmas Ally McBeal, jota jopa katsoin mielelläni alussa mutta kohta en voinut sietää.
Kommentit (463)
Rietas gay kirjoitti:
Ehdoton inhokki on tämä brittiläinen homosarja Älä kerro äidille - queer as folk. Oli olevinaan vi tun iso Tapaus ja kaikki homot ihan pähkinöinä. Paitsi minä. Ärsytti, inhotti ja vit utti koko sarja heti kun puoli jaksoa katsoin. Ja siinäkin aikamies hä ssi alaikäistä, vielä koulua käyvää poikaa. Ei kyllä menisi läpi enää tänä päivänä. Tuota poitsua esitti muuten Charlie Hunnam, joka on sittemmin ihme kyllä päässyt ihan oikeaankin uraan kiinni.
Älä kerro äidille, mutta sitä katsottiin ihan pelkästään Charlie Hunnamin takia. Itse katsoin Sons of Anarchynkin ihan vaan Charlie Hunnamin takia.
Minä inhoan myös Frendejä, käsittämättömän ummehtunut ja typerä sarja, jonka 'huumori' on kauniisti sanottuna infantiilia. Vihaan myös kaikkia suomalaisia draamasarjoja, koska en ikinä tajua mikä niiden pointti on. Joko käsikirjoitukset ovat aivan surkeita tai sitten näyttelijäntyö syvältä. Kontio ja Parmas on ehkä ainoa kotimainen sarja, jota olen pystynyt seuran vuoksi katsomaan kokonaisen jakson edellisen kymmenen vuoden aikana. Suomalainen komedia on taas nykyisin monesti jopa hauskaa.
Vihaan myös Wheeler dealersia, Jeremy Clarksonia (ok, onhan se joskus hillitön) ja kaikkia kodinrakennus- ja kokkaussarjoja paitsi Australian Master Chefiä.
Pieni talo preerialla. Aluksi tykkäsin, mutta rupesi tökkimään se liiallinen lässytys. Ingallsien perhe jotenkin liian täydellinen, varsinkin perheen isä. Uskonto tuotu liikaa esille sarjassa.
Ällöttäviä ovat kaikki paiseenpuhkaisusarjat ja kuolettavasti ylipainoisten ihmisten kärsimyksillä mässäily.
Vierailija kirjoitti:
Aika montaki inhokkisarjaa. Frendit, allymacbeal vai mikä olikaan, suurin osa suomalaisista sarjoista on pskaa, Miehenpuolikkaat, äitini on frendini, pieni talo preerialla jne. Katson ainoastaan Outlanderia ja Hakekaa kätilö-sarjaa.
Outlander on tehnyt täyden ympyrän suosikista inhokiksi. Kaksi eka kautta olivat hyviä, ensimmäinen jopa herkkullisen ott. Viimeiset pari kautta ovat olleet suorastaan myötähäpeällisen huonoja.
Just kaikki paise, kuppa ja muut ällöttävät sairaussarjat. Ja sairaalloisesti lihavat.
Vierailija kirjoitti:
Vain märinää on karmein. Yhtään jaksoa en ole katsonut mutta useita olen joutunut kuulemaan. Danny jakso oli pahin ja siihen varmasti vaikutti sekin että olin selvinpäin. Tuli pää kipeäksi vtutuksesta. Muita inhokkeja on esim. bb. Sitä ohjelmaa yritin exsän mieliksi katsoa kerran. Siinä näkyi kun joku jätkä tumputti peiton alla. Sanoin että tämä oli mulle tarpeeksi. Katso jos haluat mutta älä pakota mua katsomaan.
Mulla ja naisilla on näissä ohjelmissa usein ollut ongelma. Mä tykkään huumorista, kauhusta ja hyvän juonen dekkareista. Nämä sitten haluaa jotain booring draamaa ja rutikuivaa tylsää jadijadi jaata. Titanic kun katsottiin niin minusta tuntui että se elokuva kesti5-6 tuntia.
Realityt on telkkarista se todellinen ykkös inhokki. Saisi olla laki joka kieltää niiden näyttämisen.
Niin samaa mieltä. Jos mä saisin päättää, telkkarista tulisi kauhua, scifiä, fantasiaa ja luontodokumentteja. Lisäksi hyvin tehtyjä trillereitä ja Kummisedät.
En tajua miten kukaan täysissä tolkuissaan voi katsoa realitya.
Huijarikauppakeisari. Toivottavasti menee konkkaan.
Say Yes to the Dress............Kakkukuningas..........Temptation Island............Vappu & Marja live.........Salatut elämät.........Sisarvaimot......Pieni suuri perhe
Vappu ja Marja! Mieluummin repisin silmät päästäni kuin kuuntelisin niiden hörähtelyä ja letin heiluttelua.
Walking dead ajaa raivohulluuden partaalle kun isäntä sitä katsoo. Yhtä örinää koko ajan.
Homeland sen jälkeen kun ne tappoivat Quinnin. En kestä Carrien naamanvääntelyä enää yhtään. Ja siinä kohtaa kun oma suosikkihahmo on Talibanin pääjehu, täytyy kyseeenalaistaa koko sarja.
Salkkarit. Jännitystä aivokuolleille. Ja jotkut on seurannut sitä vuosikaudet...
Tempparit, BB, paratiisisaaret yms realityohjelmat. Sama idea kaikissa. T o l l o j a laitetaan pieneen tilaan ja annetaan alkoholia ja odotetaan
Kaikki vessanrakennus-, talonrakennus-, pihanrakennusohjelmat joita on liikaa, niitä tulee samaan aikaan joka kanavalta ei he**etti kiinnosta! Sama kokkiohjelmien kanssa; kaikilla kanavilla joku mitä tänään syötäisiin teema tai sitte kokkisota, missä safkaa tehään jostain ketosirkoista ja Omo Colorista... tai joku norjalainen luonto-ohjelma...mitä kukaan tekee norjalaisella luonto-ohjelmalla? Puoli tuntia tunturipöllön huhuilua livenä, ei. En oikein tykkää.
Frendit ei varsinaisesti lukeudu suosikkeihini.
Vähiten tykkään 'Kauhea kuppa'-tyyppisistä ohjelmista, sekä 'Linnakundille lapsimorsian eka kerran vauvaa tekemässä alttarilla maajussille' -tyyppisestä hutusta.
Frendit on kyllä inhokki. Suomalaisista nämä puoli viisi ja puoli seitsämän vai mitä ne on. Ja sitten junttitositv tyyliin huutokuppakeisari ja Markku hoitaa ja se Tuurin ölisijä ja Sampo kaulanen ja jetro jne. Samasta paskatuutista ja alimmalle äö:lle suunnattuja.