Mikä on tänään ollut ilmastotekosi?
Minä ostin biopusseja pitkästä aikaa ja jätin vessan vetämättä kun siihen ei ollut välttämätöntä tarvetta.
Kommentit (78)
Poltan 2 autonrengasta ja 20 litraa jäteöljyä
Vierailija kirjoitti:
Poltan 2 autonrengasta ja 20 litraa jäteöljyä
Niin, olisit voinut polttaa 4 autonrengasta kerralla. Ekologisuutta :)
Tämän päivän ilmastotekoni on olla tekemättä yhtään mitään.
Säästin sähköä, enkä lämmittänyt eilistä keittoa lounaaksi vaan ajoin yhteensä 120 kilometriä käydäkseni hampurilaisilla juuri tietyssä paikassa.
Kävelin työmatkan. Illalla voin kompensoida sen käymällä autolla kaupassa ostamassa muovikrääsää ja lihaa.
Olen kipeänä, joten ei oikein tee mieli tehdä muuta kuin nautiskella kuumaa juotavaa, rentoilla olovaatteissa ja katsella Netflixiä. :) Olkoon tämä päivä yksi iso ilmastoteko!
En syonyt lihaa aamiaisella tai lounaalla.
Poltin autonrenkaita feministien oikeuksia ajavassa ilmastomielenosoituksessa.
Flunssassa, eli jäi työmatka tekemättä. En myöskään mennyt kauppaan kuten yleensä torstaina, viikonlopun ostokset jäivät tänään tekemättä (huomenna sitten) ja ruoaksi kotitekoisia pakastettuja ruokia ja muuta minkä lasken ruokahävikin välttämiseksi
Vierailija kirjoitti:
Poltin autonrenkaita feministien oikeuksia ajavassa ilmastomielenosoituksessa.
Missä se järjestettiin?
Kävelin töihin. Niin tosin teen aina, koska minulla ei ole autoa ja työpaikka on viiden minuutin kävelymatkan päässä.
Minun ilmastotekoni on se että yritän kiihdyttää global warminkia kaikin keinoin, koska sillä keinoin päästään turhasta ihmismassasta eroon kun ne kuolee nälkään ja janoon. Lisäksi haluan taistella jääkautta vastaan kaikin keinoin.
Sama kuin kaikkina muinakin päivinä: En omista autoa, vaan kuljen kävellen, pyörällä tai julkisilla, en lennä mihinkään enkä syö lihaa. Pyrin myös ostamaan paljon käytettynä tai kirpputoreilta. Nämä myös osittain muista syistä, mutta myös ilmasto kiittää.
En ajanut autolla, kävelin.