Kummallista, söin erään henkilön antaman omatekemän dallaspullan ja siitä lähtien ollut vatsa kipeä ja täynnä ilmaa
En saa vatsaani rauhoittumaan millään, tällaista ei ole ennen tapahtunut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena pystyin syömään mahan täydeltä tuoretta pullaa mutta nyt keski-ikäisenä tulee noita samoja vaivoja. Ja kaupan pulla on ihan eri asia.
Eikä siinä pullassa nyt mitään kuppaa ole, uunin kautta on kuitenkin käynyt.
Miksi ryhdyt hysteeriseksi siitä, että maha oikkuilee? Kerrankos sitä sattuu.
En ole kyllä mitenkään "hysteerinen", ihmettelen vaan. Ap.
Kerran join työkaverin minulle vartavasten tekemää kahvia. Vatsa meni sekaisin. Tuli pällistelemään vessasta tullessani intensiivisesti tuijottaen ja sanoi jotakin "No, onko kaikki hyvin..." Tuli tunne, että mitähän oli kahviini lisännyt.
Eräänä keväänä minulla oli maksan arvot koholla. Olin juonut töissä useammin kahvia. Muuten viettänyt terveellistä elämää.
Joo, monet käyttää tarpeettomasti ihan liikaa hiivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo henkilö ei vihaa mua millään tavoin, joten ei varmaan mitään myrkkyäkään ole.
Minkähänlaiset hygieniatavat tällä leipurilla mahtaa olla? Viitsiikö esim. pestä kätensä vessassa käynnin jälkeen ysm? Siinä pullassa on saattanut olla vaikka mitä urealin- ja kolibalteereita, että eipä ihme jos vatsasi on kipeä... Minua on aina ällöttänyt myös se, kun monet pitävät esim. sormuksiakin sormissaan leipoessaan/kokkaillessaan ja kaikkihan sen tietävät, että sormusten alla ne bakteerit vasta muhivatkin yöks...
Mua ällöttää pitkät kynnet. Oli sitten oikeat tai teko. Usein näitä on vielä ihan siisteillä ihmisillä, ja niillä sitten sunnuntaina leivotaan pullaa perheelle.
Yäk. Kynsien alle kertyy varmaan vielä sata kertaa enemmän pöpöjä kuin sormusten.
Omatekemä :D
Kai söit omassa kotona?