Varatun ystävättären miesseikkailut tyttöjenreissuilla
Miten suhtaudutte niihin porukan naisiin, jotka tyttöjenreissuilla iskevät vieraita miehiä ja katoilevat näiden kanssa? Onko suhtautuminen nuivempaa kuin miehillä vastaavilla poikienreissulla.
Kommentit (43)
Tämän takia suosittelen miehille siveysvyön tilaamista ja laittamista naiselle ennen tyttöjen iltaa. Varmistaa, ettei tule mitään lehtolapsia tai muita ylläreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista näin miehenä lukea näitä kommentteja. Eli naiset käyttäytyy naisten reissuilla juuri niin kuin miehet käyttäytyy miesten reissuilla. Ainoa ero on, että tämän seurauksena nainen on 'voimaantunut' ja 'hänellä on oikeus' jne., kun taas mies on sika.
Naisten tekopyhyydellä ei rajaa ole.
Herää kyllä kysymys, että miten vuonna 2020 on vielä "miehiä", jotka hyväksyvät tyttöjeniltoja? Miten on vielä informaatio aikakaudella "miehiä", jotka eivät käsitä mikä tyttöjen iltojen tarkoitus on.
Toisaalta näyttäisi täälläkin olevan hieman parempiakin naisia kommenteista päätellen, mutta tuota riskiä en itse ottaisi.
Ei sitä vankinaankaan voi pitää. Parempi hyväksyä asia ja toimia itse samoin
Vain aisuri hyväksyy paskaa. Miksei nainen vain eroa jos vieras meisseli kiinnostaa?
Samaa voi kysyä ihan toisinpäin, miksei se mies eroa vaan pettää ? Pettäjiä nyt on molemmissa sukupuolissa, ja ainoat jotka kärsii on ne moraaliltaan normaalit ihmiset.
Koska miehen pettäminen on hieman eri asia. Petetyksi tuleminen ei vaikuta naisen kunniaan. Miehelle petetyksi tuleminen on nöyryyttävää
Minä tulin ex-mieheni toimesta petetyksi ja kyllä se oli minulle hyvinkin nöyryyttävää. Miksi minä en riittänyt ja miten se toinen oli minua parempi jne.
Näillä tiedoilla oletan, ettei se toinen merkinnyt miehellesi mitään ja ettei sinussa itsessäsi ole vikaa.
Minua ei kiinnosta p*skan vertaa merkitsikö se nainen miehelleni jotain vai ei. Sen tiedän, että meidän suhdetta ja minua hän ei tarpeeksi arvostanut ja tunsin oloni todella nöyryytetyksi.
Näillä tiedoilla oletan, ettei se toinen merkinnyt miehellesi mitään ja ettei sinussa itsessäsi ole vikaa.