En tykkää enää mennä minnekään, kun olen niin vanhentuneen näköinen
Olen 33v. Tarvisin otsankohotuksen (alkajaisiksi), että näyttäisin taas hyvältä. Ensiavuksi meinaan leikata otsatukan, en jaksa nähdä tätä kurttuotsaa peilistä. Itse asiassa kotona näyttää ihan hyvältä, valaistus osuu jotenkin sillä lailla, mutta kaupungilla muissa peleissä huomaa, että ikä näkyy kyllä naamasta.
Kommentit (44)
Juonteet voi olla pintakuivuutta. Hellä puhdistus, hyvä kasvovesi, seerumi ja kosteusvoide sekä päivällä tietty riittävä suojakerroin, vuoden ympäri.
Oon saman ikäinen ja pidetään nuorekkaalta, oon aina huolehtinut aurinkosuojan käytöstä. Aurinko on pahin vanhentaja. Lenkkeily luonnossa tekee hyvää sekä vesi ja salaattia on hyvä syödä.
En ole tavoiltani täydellinen, käytän alkoholiakin ja välillä poltan. Harmaita myös tulee. Ihmisen ei tarvitse mielestäni muutenkaan pysyä ikuisesti nuorekkaana ja jos ahdistaa tai joku paikka liikaa rupsahtaa niin miksei menisi myöhemmin veitsen alle...?
Olet 33v!
Ei tuossa iässä ole vielä mitään ikääntymisen aiheuttamia ulkonäkö ongelmia. Ongelma on jossakin muualla. Onko tätikampaus tai täti vaatetus, mites vartalo? Onko ylipainoa?
Tuossa iässä olin itse ainakin ulkonäöllisesti parhaimmillani. Itseasiassa olin parhaimmillani ikävuodet 25v - 45v
Olen nyt 52v ja viimeisen viiden vuoden aikana olen huomannut ikääntymisen merkkejä kasvoissani. Pahimpana ehkä leukaperien pieni valahtaminen ja silmänaluspussit. Vartalo on edelleen kunnossa, kiitos koko ikäni jatkuneen aktiivisen urheiluharrastuksen.
Tutustukaa youtubessa face yogaan ja alkakaa tehdä harjoituksia..
Sitten varmaan kannattaakin lukkiutua kotiin ja vetää vielä pussi päähän varmuuden vuoksi. Et sinä sinne otsankohotukseenkaan voi mennä, siellähän on ihmisiä, jotka näkevät roikkuvan ja ryppyisen naamasi. Se oli tässä se elämä nyt. Game over. Opettele vaan tilaamaan ruokasi kotiovelle, mieluiten yön pimeinä hetkinä.