Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää enää mennä minnekään, kun olen niin vanhentuneen näköinen

Vierailija
09.02.2020 |

Olen 33v. Tarvisin otsankohotuksen (alkajaisiksi), että näyttäisin taas hyvältä. Ensiavuksi meinaan leikata otsatukan, en jaksa nähdä tätä kurttuotsaa peilistä. Itse asiassa kotona näyttää ihan hyvältä, valaistus osuu jotenkin sillä lailla, mutta kaupungilla muissa peleissä huomaa, että ikä näkyy kyllä naamasta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaalla ei pitäisi vielä kovin kummoisasti ryppyjä olla. Joko minäkuvasi on pahasti vääristynyt, tai elintavat olleen hirveät viimeiset 20 vuotta, tyyliin vedetty aurinkoisella terassilla tupakkaa ja kaljaa läpi vuoden.

Vierailija
22/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellaset Ellen hiukset? :(

Vaikka otsis on nenään asti et näytä nuoremmalta, vaan oudolta. Kasvot esiin, niin ilmekin raikastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet suurennellut ongelmaa päässäsi, etkä näytä niin ryppyiseltä muiden silmiin.

Vaikea uskoa, että 33v voi olla kovin vanhan näköinen ellei ole plösähtänyt ja tätityylinen, meikkaa liikaa tms.

Yli 25v kannattaa jättää meikkivoiteet ja puuterit pois ainakin otsalta, koska ne vain tuo ihon virheitä ja juonteita esiin ja vanhentaa.

Itse lopetin meikkivoiteen käytön 25-vuotiaana ja muutenkin vähensin meikkiä, ja mua alettiin luulla parikymppiseksi kun taas parikymppisenä meikin kanssa luultiin viisi vuotta vanhemmaksi.

Nykyään oletetaan aina viitisen vuotta nuoremmaksi, etenkin nuorempien ihmisten toimesta.

Meikki tai meikittömyys vaikuttaa paljon.

Vierailija
24/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33-vuotiaalla ei pitäisi vielä kovin kummoisasti ryppyjä olla. Joko minäkuvasi on pahasti vääristynyt, tai elintavat olleen hirveät viimeiset 20 vuotta, tyyliin vedetty aurinkoisella terassilla tupakkaa ja kaljaa läpi vuoden.

Toisaalta voihan olla myös ”huonot” geenit.

Mun 19-vuotiaalla kaverilla on kolme selkeää vekkiä otsassa, eli voivat olla aika syviä sitten kun on kolmikymppinen..

Monilla noin 25v miehillä on myös selkeät, aika syvät vekit otsassa.

Miehille vaikuttaisi tulevan nuorempana ne kuin naisille.

Vierailija
25/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto, liikunta & ihonhoitorutiinit kuntoon. Olen 34, mutta usein luullaan 25-28 vuotiaaksi.

Vierailija
26/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geeneille ei voi mitään, mutta ihonhoitorutiineille voi. Mene tasokkaalle kosmetologille ja pyydä hoito-ohjeet ja tuotesuositukset juuri sinun ihollesi. Muista juoda vettä ja suojaudu auringolta.

Jos meikkaat niin katso YouTubesta tutoriaaleja miten meikataan ryppyyntyvä iho. Mene lähimpään Kicksiin tai Sokos Emotioniin ja osta sopivat tuotteet myyjän kanssa.

Selvitä kasvojesi muoto ja leikkauta juuri sinulle sopiva malli kampaajalla.

Tee tai teetä värianalyysi itsellesi ja käytä sen mukaisen värisiä meikkejä, vaatteita, hiusvärejä ja asusteita.

Selvitä vartalosi muoto ja käytä itsellesi sopivan mallisia vaatteita.

Tietenkin mitä paremmin syöt ja juot sekä liikut, sen parempi. Mitä paremmalla mallilla tämä sektori on, sitä vähemmän tarvii miettiä mitään muuta.

Lopeta vertaamasta itseäsi julkkiksiin joiden työtä on näyttää hyvältä ja hehkeältä, ellet itse käytä samaa aikaa ja vaivaa ulkonäkösi ylläpitoon. Tuskin. Opettele tietämään mikä saa sinut tuntemaan itsesi hyväksi ja opi elämään sen kanssa, ettet ole mikään Jenni Vartisinen. Ei meistä kukaan ole. Jos seuraat noita laittamiani ohjeita, olet varmasti riittävän kaunis tavalliseksi pulliaiseksi.

T. N31

"Lopeta vertaamasta itseäsi julkkiksiin joiden työtä on näyttää hyvältä ja hehkeältä, ellet itse käytä samaa aikaa ja vaivaa ulkonäkösi ylläpitoon. Tuskin. Opettele tietämään mikä saa sinut tuntemaan itsesi hyväksi ja opi elämään sen kanssa, ettet ole mikään Jenni Vartisinen. Ei meistä kukaan ole. Olet varmasti riittävän kaunis tavalliseksi pulliaiseksi, vaikka et tekisi mitään muuta kuin huolehtisi perushygieniastasi."

Viestisi viimeinen kappale oli enimmäkseen täyttä asiaa, korjasin sitä vain hieman.

Juu onhan tuo vielä parempi. T. Lainattu

Vierailija
27/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vaan totutella. Et sä tuosta nuorru. Jossain vaiheessa tajuat, ettei ulkonäöllä ole juurikaan väliä muille kuin itsellesi. Mulla on jo harmaita mutten viitsi värjätä niitä.

Kyllä monelle miehelle on väliä, ei kaikille.

Vierailija
28/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voihan olla myös ”huonot” geenit.

Mun 19-vuotiaalla kaverilla on kolme selkeää vekkiä otsassa, eli voivat olla aika syviä sitten kun on kolmikymppinen..

Monilla noin 25v miehillä on myös selkeät, aika syvät vekit otsassa.

Miehille vaikuttaisi tulevan nuorempana ne kuin naisille.

Väitän että useimmat näistä nimenomaan ovat niitä jotka eivät ikinä ole suojanneet itseään auringolta, ja/tai tupakka ja alkoholi on maistunut. Ne aurinkovauriot kun alkaa näkyä just siinä 25+ iässä ja ero itsensä suojanneisiin tulee selvemmäksi vuosi vuodelta.

Vierailija
29/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneille ei voi mitään, mutta ihonhoitorutiineille voi. Mene tasokkaalle kosmetologille ja pyydä hoito-ohjeet ja tuotesuositukset juuri sinun ihollesi. Muista juoda vettä ja suojaudu auringolta.

Jos meikkaat niin katso YouTubesta tutoriaaleja miten meikataan ryppyyntyvä iho. Mene lähimpään Kicksiin tai Sokos Emotioniin ja osta sopivat tuotteet myyjän kanssa.

Tee tai teetä värianalyysi itsellesi ja käytä sen mukaisen värisiä meikkejä, vaatteita, hiusvärejä ja asusteita.

Tietenkin mitä paremmin syöt ja juot sekä liikut, sen parempi. Mitä paremmalla mallilla tämä sektori on, sitä vähemmän tarvii miettiä mitään muuta.

Lopeta vertaamasta itseäsi julkkiksiin joiden työtä on näyttää hyvältä ja hehkeältä, ellet itse käytä samaa aikaa ja vaivaa ulkonäkösi ylläpitoon. Tuskin. Opettele tietämään mikä saa sinut tuntemaan itsesi hyväksi ja opi elämään sen kanssa, ettet ole mikään Jenni Vartisinen. Ei meistä kukaan ole. Jos seuraat noita laittamiani ohjeita, olet varmasti riittävän kaunis tavalliseksi pulliaiseksi.

T. N31

Noi kasvo ja värianalyysit ainakin humpuukkia. Suurimmalle osalle sopii melkein kaikki värit ja hiusmallit.

Vierailija
30/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Leuka ja suunpielet menee koko ajan vaan enempi kohti kaulaa.

No ostakaa Wishistä sellainen naamarihässäkkä, joka estää poskien roikunnan - se tepsii oikeasti, kun pidätte sitä kans.

Eikä maksa paljon mitään.

Vierailija
31/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Leuka ja suunpielet menee koko ajan vaan enempi kohti kaulaa.

No ostakaa Wishistä sellainen naamarihässäkkä, joka estää poskien roikunnan - se tepsii oikeasti, kun pidätte sitä kans.

Eikä maksa paljon mitään.

Vierailija
32/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N31

Noi kasvo ja värianalyysit ainakin humpuukkia. Suurimmalle osalle sopii melkein kaikki värit ja hiusmallit.

Ei ole. Olet vain värisokea jos et pysty näkemään, että toiset värit sopii paremmin kuin toiset. Oikeat värit voivat saada jopa hehkumaan.

Vierailija
33/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras vaan totutella. Et sä tuosta nuorru. Jossain vaiheessa tajuat, ettei ulkonäöllä ole juurikaan väliä muille kuin itsellesi. Mulla on jo harmaita mutten viitsi värjätä niitä.

Kyllä monelle miehelle on väliä, ei kaikille.

Miesten mielipiteillä pitäisi olla vähiten väliä.

Vierailija
34/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on oikeasti lähtenyt otsarypyt, kun olen lopettanut n. vuosi sitten kulmien kohottelun. Joskus myös teippasin yöksi otsani, mutta enää ei tarvetta.

Vierailija
35/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytin 100 vuotiaalta kun olin 35v. Valvoin vauvan kanssa niin paljon että kasvoista katosi rasva ja naama oli kun maantie kartta.

Vierailija
36/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on geneettisesti paljon tuota otsanahkaa, mietin jo parikymppisenä että mitenhän käy sen kanssa vanhetessa. Olen käynyt konsultaatiossa jo sen kohotuksen takia eikä kirurgi todellakaan nauranut pihalle, että et sinä tuommoisia tarvitse.

Ihmiset on erilaisia. Pahimmat "synnit" minulla on, että eipä tullut lapsena ja nuorena käytettyä aurinkosuojaa, kun ei vanhemmat pakottaneet/ei se silloin ollut kellään oikein tapana. Sille ei enää mitään voi, viimeiset ainakin 5v. olen kyllä suojautunut hyvin auringolta. Ja poltin myös nuorena tupakkaa muutaman vuoden ajan, senkin olen ajat sitten lopettanut. Hauskaa että näihin ketjuihin aina eksyy MONTA vastaajaa selittämään, että juo vettä, syö kasviksia ja käy kampaajalla. Ihan kuin tuollaisia asioita ei kukaan itse tajuaisi. Elämäntavat auttaa vain tiettyyn pisteeseen saakka. Ap

Vierailija
37/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravinto, liikunta & ihonhoitorutiinit kuntoon. Olen 34, mutta usein luullaan 25-28 vuotiaaksi.

Yrjöin kun luin tämän kommentin

Vierailija
38/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit jalat suustani.

Olen 35 v. Aivan järkyttävä ihon oheneminen ja ryppyyntyminen käynnissä, nopeasti tapahtuu tämä. Ei auta luksusvoiteet.

Vierailija
39/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 33-vuotiaana ei voi mennä minnekään ”vanhuuden” takia, vika on jossain muualla kuin ulkonäössä.

Vierailija
40/44 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy ottamassa botoxia niihin ryppyihin jos ne noin rajoittaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi