Kauhein räkälä missä olet käynyt oluella
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Timpan mesta, Oulu
Nokitan Teron baarilla (tietäjät tietää).
Olen tätä ketjua kommentoinut useaan otteeseen.
Baareilin 25-30vå sitten.
Pidin monista lähiöbaareista.
Luulen, että en pitäisi enää, sekakäyttö on muuttanut asiakaskunnan.
Sitäpaitsi baareja, joissa kävin nuorena, ei enää ole.
Kerronpa "maailma muuttuu, Eskoseni"- tarinan.
Nuorena lähiökuppiloissa paljon dokannut ystäväni erosi ja muutti lähiöön.
Kaveri alkoi käydä läheisessä lähiökuppilassa ja tapasi mukavan kaverin.
Kaveri ulkoilutti koiraansa, baarituttu tuli vastaan ja sanoi hakevansa lähikaupasta juoksukaljat, " tuonko sullekin?".
"Kiitti, tuo vaan..."
Ystäväni oli autuaan tietämätön sanan "juoksukaljat" merkityksestä ja muina miehinä kusetti koiraansa, kun toinen juoksee hiki hatussa kaljapakkien kanssa... 🤣🤣
No, menivät sitten kaverini kämpille oluita nauttimaan, baarituttu tarjosi myös parit pillerit.
Ystäväni heräsi myöhään seuraavana päivänä, ryyppykaveri oli hävinnyt mukanaan sangen arvokasta omaisuutta.
Pub Lordin tupakanhaju muinoin Tampereella oli niin tymäkkä, että kun ohi käveli, se tarttui vaatteisiin ja hiuksiin muutaman sadan metrin matkalle. En käynyt. Tunnen rohkeita, jotka joskus kävivät.
BUB HÄRMÄN HÄJY SEINÄJOKI ON RÄKÄLÄ PAIKKA TUNTUU ETTÄ KUN SINNE MENÖÖ KAIKKI KATTOO NIIKUN OLISI MURHAN TEHNY JA YLI MIELINEN JA TÖYKEÄ HENKILÖKUNTA NE LAITTAA KUULEMANI MUKAAN ASIAKKAITTEN LASIIN TYRMÄYSTIPPOJA EI TARVI KOKO PASKA PAIKKAAN ENÄÄ MENNÄ ON MUITAKI PAIKKOJA SEINÄJOELLA KUTEN VÄINÖ BAARI ILONA KULTAINEN KULAUS NIISSÄ ON VÄHÄ TOISEN LAISTA PORUKKAA EI OO TYÖTTÖMIÄ SOSIAALI BUMMEJA KUTEN HÄRMÄN HÄJYISSÄ
Vierailija kirjoitti:
Pub Lordin tupakanhaju muinoin Tampereella oli niin tymäkkä, että kun ohi käveli, se tarttui vaatteisiin ja hiuksiin muutaman sadan metrin matkalle. En käynyt. Tunnen rohkeita, jotka joskus kävivät.
Olikohan se juuri se mesta, jossa kauan sitten oli pääasiassa lieskatatuoituja juoppoja?
Kontulan ostari. Joku karsea läävä.
Kalliossa on myös muutama mesta jossa jo kolme sekkaa pöytään istumisen jälkeen on joku haiseva hampaaton deeku tulossa ihan iholle sönkkäämään jotain paskaa. Ihan tosi.
Lähiöpubit ovat spurguloita tyypillisesti. Kalliossa, jossa on Suomen suurin pubitiheys, on valtavasti räkälöitä, esim. roskapankki. Mutta monet fiksutkin ihmiset diggaavat liikkua tämäntyylisissä mestoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pub Carlos Tampereella. Ihan hirvee paikka!
Tämä on Lentävänniemessä, eikö vain?
Karmein paikka missä olen käynyt on Ale Pub Tampereella rautatieasemaa vastapäätä.
Olen aina ihmetellyt tuota alepubia. Lähiöräkälä kaupungin ydinkeskustassa, melkeinpä parhaalla paikalla... toisaalta sama kai se on jos vakkarit pitää paikan pystyssä ja ohikulkijoitakin riittää, kun niin vilkkaalla paikalla. Mitäs siinä turhaa käyttää rahaa sisustukseen tai viihtyisyyteen, kun tuoppeja myydään ilmankin riittävästi
Rotta-baari Äänekoskella. Joskus 70- luvulla.
Käpälämäki jossain Rautjärvellä? Farkut liimautui kiinni sohvaan, kyynärpäät pöytään ja kengänpohjat lattiaan.
Itä-Helsingin räkälöitä kiertäneenä, en osaa sanoa. Mutta varmaan joku sieltä.
Toivottavasti valvovat viranomaiset lukevat tätä keskustelua. Kannattaisiko myös ilmiantaa näitä paikkoja esim. verottajalle ja Eviraan?
Vierailija kirjoitti:
Pikkubaari Munkkiniemi Helsinki ja Paussi Helsingin Vallilassa.
Paussi on Alppilassa.
Eduskunta, Helsinki.
Pelkkii roistoja täynnä koko mesta.
Vierailija kirjoitti:
Sörkäs Kurvittaren vieressä oli viereinen paikka, aivan hirveä. Nimeä en muista.
Iloinen Katupoika
Karaokebaari Populus Aleksis Kiven kadulla. Kengät liimautuu lattiaan, wc-kopin seinillä oli paskaa, mitään siivousta koko baarissa ei harrastettu, baarimikkomimmi ei edes katsonut kohti kun tilasin, lässytti poken kanssa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pub Carlos Tampereella. Ihan hirvee paikka!
Tämä on Lentävänniemessä, eikö vain?
Karmein paikka missä olen käynyt on Ale Pub Tampereella rautatieasemaa vastapäätä.
Olen aina ihmetellyt tuota alepubia. Lähiöräkälä kaupungin ydinkeskustassa, melkeinpä parhaalla paikalla... toisaalta sama kai se on jos vakkarit pitää paikan pystyssä ja ohikulkijoitakin riittää, kun niin vilkkaalla paikalla. Mitäs siinä turhaa käyttää rahaa sisustukseen tai viihtyisyyteen, kun tuoppeja myydään ilmankin riittävästi
Asemat on monenkirjavan väen läpikulkupaikkoja. Ei niissä tarvitse hienostella.
Keravan asemalla oleva kellobaari tjs. Ainakin silloin poiketessani oli vähän erikoista porukkaa.