Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veriyskä nuorella? Mistä johtunee?

Vierailija
09.02.2020 |

Verta tuli aika reippaasti kurkusta ysköksinä. Muutama päivä ollut heikentynyt makuaisti. Välillä tuntuu pientä "kutinaa" rinnan alueelta. Hankala sanoa mikä on. Olen kuitenkin nuori. Voisiko joku neuvoa?

Ja minulla ei ole kurkku kipeä, eikä nenä tukossa. Yleisvointi vähän heikentynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mikä oli, veriyskökset pitää aina tutkituttaa! Lääkäriin siitä, eikä mitään omia diagnooseja.

Vierailija
2/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin mars !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee verisiä ysköksiä aina kun on keuhkoputkentulehdus. Nuorella se johtuu melkein aina siitä. Kyllä se itsestään paranee, mutta muiden sairauksien poissulkemiseksi lääkärissä käynti olisi kyllä fiksua.

Vierailija
4/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuberkuloosi, keuhkosyöpä tms. kiva pikku juttu.

Vierailija
5/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä on tämä ei ole oikea paikka kysellä, äkkiä lääkäriin.

Vierailija
6/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla amfetamiinilla jatkettu kokaiinia aiheuttaa tota! En halua maalailla piruja seinille, mutta ehdottomasti huumetestit samalla!

Vierailija
7/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö onkin: Aina jos jostain tulee verta, tai virtsa on tummaa - nopeasti lääkäriin.

Ientulehduskin voi olla vakava, jos sitä ei hoida, sillä tulehtuma-alue voi olla kämmenen kokoinen ja siitä kun irtoaa bakteereja verenkiertoon, tulos voi olla kohtalokas.

Vierailija
8/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kieltämättä vähän sävähdytti.

Oli tunnelma  kuvaushuoneessa kuin olisi laskenut päänsä siihen giljotiinin kaulatuelle  kun se  röntgenkuva otettiin .

ONNEKSI ei ollut kuitenkaan mitään sen vakavampaa kuin hammas, jonka ikenestä veri  oli yöaikaan nieluun valunut ja hampaanpoistolla hammaslääkärissä selvittiin. 

Vierailija
9/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeinen koulu tms.? Itselläni oli verisiä ysköksiä, kun olin homeisissa tiloissa päivisin, keuhkot ärtyivät. Ongelma loppui, kun tiloissa ei tarvinnut olla.