Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä Ullanlinnasta, tulimme koirien kanssa juuri parin tunnin lenkiltä Kaivopuistosta ja Uunisaaresta!

Vierailija
09.02.2020 |

Mies lähti aamulla työmatkalle Yhdysvaltojen itärannikolle, lapset ovat partioleirillä ja nuorimmainen isovanhempien luona.

Nyt teen ison latten ja laitan vaahtokylvyn juoksemaan :D

Miten teillä muilla?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Eirassa on juuri brunssi syöty ja otetaan vielä yhdet skumpat ennen kävelylle lähtöä. Illalla mennään konserttiin.

Vierailija
2/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. olisko mahd. saada jotain näpitys kuvia kylvystä? Rikkaammat rouvat kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme juuri.

Vierailija
4/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Eirassa on juuri brunssi syöty ja otetaan vielä yhdet skumpat ennen kävelylle lähtöä. Illalla mennään konserttiin.

Ihanaa, mutta laittakaa kumpparit ja öljykangastakki! Sataa ja tuulee mereltä. Mikä konsertti? Ap

Vierailija
5/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulimme juuri.

Ai kun kiva! Mistä tulitte? Ap

Vierailija
6/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uitteko Uunisaareen?

Vierailija
7/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimme juuri.

Teistähän tässä puhutaan.

Vierailija
8/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä Krunikassa sen pahempaa, kohta Tervasaareen koiraa lenkkeilyttämään ja sitten valmistaudumme sunnuntai päivälliselle ystäväperheen luokse. Lapset saattavat liittyä, tai olla liittymättä seuraamme - riippuen siitä söivätkö he jo Ullanlinnassa olevien kavereidensa luona.

Vierailija
9/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkkömme laittaa juuri brunssia meille. Nukuimme pitkään.

Iltapäivällä tallimestarimme valmistelee ratsumme maastolenkkiä varten, maastopäivä tänään.

Koirat ovat saaneet -kuten aina- juosta tiluksilla (aidattu muurilla) aamukahdeksasta lähtien puutarhurin ja vartijan valvoessa. Onneksi nykyään on hyvät valvontakamerat.

Vierailija
10/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäkkömme laittaa juuri brunssia meille. Nukuimme pitkään.

Iltapäivällä tallimestarimme valmistelee ratsumme maastolenkkiä varten, maastopäivä tänään.

Koirat ovat saaneet -kuten aina- juosta tiluksilla (aidattu muurilla) aamukahdeksasta lähtien puutarhurin ja vartijan valvoessa. Onneksi nykyään on hyvät valvontakamerat.

:D

Vierailija
11/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloituksen tarkoitus brassailla? Mä olen tyytyväisenä lähiökotini seinien sisällä, sataa ja tuulee, mikäs täällä on maitokahvia juodessa, villasukat jalassa. 

Vierailija
12/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimme juuri.

😂

Vierailija
13/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloituksen tarkoitus brassailla? Mä olen tyytyväisenä lähiökotini seinien sisällä, sataa ja tuulee, mikäs täällä on maitokahvia juodessa, villasukat jalassa. 

Miten niin “brassailla”? En ihan ymmärtänyt nyt. Kerroin vain aamupäivästäni. Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Ap

Vierailija
14/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä Krunikassa sen pahempaa, kohta Tervasaareen koiraa lenkkeilyttämään ja sitten valmistaudumme sunnuntai päivälliselle ystäväperheen luokse. Lapset saattavat liittyä, tai olla liittymättä seuraamme - riippuen siitä söivätkö he jo Ullanlinnassa olevien kavereidensa luona.

Ihanaa! Rakastan Tervasaarea! Asuimme Krunikassa kun olin nuori. Kävin Sibelius-lukion :)

Ap

Vierailija
15/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tungosta? Usein viikonloppuisin Kaivopuiston rannoilla väistellään ihmisiä.

Vierailija
16/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä jokin aika sitten muutaman päivän. Kauniita rakennuksia ja meri vieressä,  mutta en kyllä itse muuttaisi sinne. 

Vierailija
17/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää täällä Tesomalla raavin persettä ku just heräsin ja mietin että pitäiskö käydä suihkussa ekaa kertaa 1,5viikkoon. Kaapissa on pussi makaroonia taas ens viikoks. Täytyy käydä kohta kaupan kulmalla kattomassa löytyiskö vanhoja natsoja, ei oo varaa röökiin, taaskaan.

Vierailija
18/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uitteko Uunisaareen?

Hauska :D Emme uineet, vaan menimme siltaa putkin. Ap

Vierailija
19/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh. Tylsälyä kuulostaa.

Vierailija
20/60 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tungosta? Usein viikonloppuisin Kaivopuiston rannoilla väistellään ihmisiä.

No ei ollut!Tyhjää siellä on näillä keleillä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan