Karmein asuinalue, jossa olet asunut?
Itselläni Malmi Helsingissä, tästä toki on aikaa yli 10 vuotta. Paljon päihdeongelmaisia, keskellä päivää näki puukkohippaa yms. toimintaa. Joskus poliisit tekivät rynnäkön bussiin kesken matkan, kun siellä ilmeisesti oli joku huumerikollinen kyydissä. Pelkäsin liikkua ulkona sen kuukauden aikana, jonka tuolla asuin.
Kommentit (434)
En ole asunut missään, missä olisin joutunut pelkäämään ulkona liikkumista. Mutta Kamppi Helsingissä oli kyllä aika ankea, eikä tullut ikävä, kun vähän kauemmas keskustasta muutettiin.
Järvenpään Jamppa. Ei tarvitse perusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Lehtomäki Kouvolassa ehdottomasti. Haiseekin epätoivolle, kun ajan nykyään läpi.
Mäkin olen asunut Lehtomäessä 90-luvulla. Eikä ollenkaan hullumpi paikka, ihan normaali lähiö jollaisia on joka kaupungissa Suomessa.
Utra, Joensuu. Tuo asuinalue ei ole kamala kokonaisuudessaan, mutta vanhat kerrostalot joissa mä asustelin olivat huonokuntoisia ja naapureina oli päihteidenkäyttäjiä ym. levotonta porukkaa. Oli myös turhan kaukana keskustasta.
Vierailija kirjoitti:
Ristonmaa Jyväskylässä.
Jopa Jyväskylässä on pahempia paikkoja monta, saati koko maassa. Et sit oo asunut monessakaan paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mansikkala, Imatra. En uskaltanut liikkua pimeällä sen tornitalon pihalla, niin outoa väkeä oli naapureina.
Itse asun Mansikkalassa tornitalossa, tien toisella puolella Prisma ja naapurissa on lähinnä vanhoja mummoja/eläkeläispariskuntia :D
Olari, Espoo. Muutin pois vuoden jälkeen.
Olen asunut useammalla "huonolla" alueella, jotka ovat itsestäni olleet ihan kivoja. Mutta Espoon Ymmersta silloin kun sitä rakennettiin - siellä ei ollut kuin muutama kerrostalo työmaan keskellä. Rakenteilla olevassa lähiössä on ehkä 10 v päästä toiveita, että se on edes siedettävä.
Pieksämäki.
Olen vain vieraillut siellä.
Se on joskus äänestetty Suomen ankeimmaksi kaupungiksi. En väitä vastaan.
Täysin kuoll..ut mesta.
Tutut ovat yrittäneet turhaan myydä asuntoaan sieltä vuosikaudet. Ei kukaan osta.
Annala Tampereella. Johtuu kyllä enemmän aaunnostani kuin asuinalueesta sinänsä. VVO:n pimeä ja ankea vuokrakämppä. Autosta pöllittiin stereot jonain yönä.
Vierailija kirjoitti:
Pieksämäki.
Olen vain vieraillut siellä.
Se on joskus äänestetty Suomen ankeimmaksi kaupungiksi. En väitä vastaan.
Täysin kuoll..ut mesta.
Tutut ovat yrittäneet turhaan myydä asuntoaan sieltä vuosikaudet. Ei kukaan osta.
Mä asuin siellä Tahiniemen vuokrakerrostaloissa. Naapureina mm. narkomaaneja jotka murtautuivat mun autoon.
kannelmäki. pelottavaa, rumaa, epäviihtyisää..
Jämsä, Halli. Koska siellä ei ole mitään. Asuin puoli vuotta työkeikan takia, oli elämäni pisin puoli vuotta.
Olen asunut ketjussa mainituista paikoista mm. Sörnäisissä, Malminkartanossa ja Malmilla, ne kestää ihan hyvin tuohon verrattuna.
Vantaan Havukoski, aggressiivisia ihmisiä. Nyt asun Malmilla rauhallisella alueella, mutta tätäkin alan pitää karmeana nyt kun autolleni tehtiin ilkivaltaa ilmeisesti asemalla.
tää on negatiivisten ihmisten ketju
Ristonmaa Jyväskylässä.