Vituttaa olla mies
Vituttaa olla mies kun jos tuntee iloa lapsen ilon puolesta tai surua lapsen surun takia nii pidetään pedofiilinä kun miehen rooli kuuluu olla sika joka haluaa vaan saattaa naisen tiineeksi ja heittää se lipettiin yh-mammaksi
Kommentit (26)
Ei meillä asu tuollaisia miehiä, vaan 2 ihan erilaista.
Mä taas haluaisin olla mies. Saisi jostain rupuhommasta mitättömällä koulutuksella tuplapalkan naisvaltaisiin aloihin verrattuna, paperimiehet vs. sairaanhoitajat.
Tuo v taitaa olla sulle jotenkin ongelmallinen, kun sitä jankkaat. Siitä puhe, mistä...
Sitäpaitsi, mitä välität mitä mieltä muut ovat - sinä elät omaa elämääsi ja muut omaansa.
Ap, minuakin v*tuttaisi olla sinä ja keksiä tekosyitä ongelmiin aivan kaikesta paitsi itsestäsi, jossa syyt ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin olla mies. Saisi jostain rupuhommasta mitättömällä koulutuksella tuplapalkan naisvaltaisiin aloihin verrattuna, paperimiehet vs. sairaanhoitajat.
Toivottavasti kukaan ei halua yhteiskunnalisten asioiden takia olla toista sukupuolta, vaan toivoo yhteiskunnallisten asenteiden muuttuvan.
Ap
Yksikään tuntemani mies ei istu ap:n kuvaukseen enkä ole koskaan kuullut kenenkään muunkaan miehen tai naisen väittävän tuollaista, joten ongelmat ehkä enemmänkin ap:n pään tai lähipiirin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerää. Aina voit vaihtaa alaa. Tuollakin on samat palkat kaikilla. N43 tj
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua esti kouluttautumasta "paperimieheksi"?
Vierailija kirjoitti:
Ap, minuakin v*tuttaisi olla sinä ja keksiä tekosyitä ongelmiin aivan kaikesta paitsi itsestäsi, jossa syyt ovat.
Mikä minun ongelma on, kerro? Olenko pedofiili kun tulee paha olo lapsen itkusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei halua yhteiskunnalisten asioiden takia olla toista sukupuolta, vaan toivoo yhteiskunnallisten asenteiden muuttuvan.
Ap
Kyllä naisillekin raha kelpaa. Sairaanhoitajaksi pääsee pätevyydellä, tehtaaseen sillä että siellä on jo kolme edellistä sukupolvea työskennellyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kieltänyt sinua hakeutumasta töihin paperitehtaaseen? Mahtava vuorotyö ja naisena pääset varmaankin helpommin sinne kuin miehet...
Vierailija kirjoitti:
Tuo v taitaa olla sulle jotenkin ongelmallinen, kun sitä jankkaat. Siitä puhe, mistä...
Sitäpaitsi, mitä välität mitä mieltä muut ovat - sinä elät omaa elämääsi ja muut omaansa.
Aika oxymoroni viesti kun sanot että älä välitä muiden mielipiteistä, mutta muistit kuitenkin ilmoittaa oman kantasi minun puutteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kieltänyt sinua hakeutumasta töihin paperitehtaaseen? Mahtava vuorotyö ja naisena pääset varmaankin helpommin sinne kuin miehet...
Lue vastaus yltä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tuntemani mies ei istu ap:n kuvaukseen enkä ole koskaan kuullut kenenkään muunkaan miehen tai naisen väittävän tuollaista, joten ongelmat ehkä enemmänkin ap:n pään tai lähipiirin sisällä.
Siksi koska kukaan muu mies ei välitä lapsista niin olen välitykseni kanssa jotenkin "päässä" erilainen.
vitun_kyllästynyt kirjoitti:
Vituttaa olla mies kun jos tuntee iloa lapsen ilon puolesta tai surua lapsen surun takia nii pidetään pedofiilinä
En ole kyllä havainnut mitään tuollaista vaikka olenkin pedofiili. Ehkä sä nyt vain kuvittelet? :D
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sä voit paperikoneenhoitajaksi mennä naisenakin. Saisit enemmän rahaa kuin mieshoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Ne miesvaltaisten alojen tuplapalkat muuttuvst yllättävän helposti ansiosidonnaisen kautta työmarkkinaturksi. Naisvaltaisten alojen suojatyöpaikoissa ei edes tunneta kirjainlyhennettä YT. Riskinotosta maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet onkin vain töissä pääomavaltaisten vientialojen parissa, joiden pysähtyminen työnseisautusten vuoksi aiheuttaa isoja tappioita -- NOT.
Olen melko hyväpalkkainen paljon jatkuvaa opiskelua vaativalla IT-alalla, tervetuloa kokeilemaan montako vuotta jaksaisit jatkuvaa muutosta ylitöineen ilman eri korvausta. Minulla on muutama vuosi tätä jargonintäyteistä klovneriaa ja kuukausittaisia deadlineja vielä kestettävänä, enkä tule kaipaamaan tästä mitään kun eläköidyn.
Nainen luotiin miehen kylkiluusta...