Vituttaa olla mies
Vituttaa olla mies kun jos tuntee iloa lapsen ilon puolesta tai surua lapsen surun takia nii pidetään pedofiilinä kun miehen rooli kuuluu olla sika joka haluaa vaan saattaa naisen tiineeksi ja heittää se lipettiin yh-mammaksi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
"En ole kyllä havainnut mitään tuollaista vaikka olenkin pedofiili."
Mikä tää viesti on olevinaan? Eikö sinua hävetä yhtään?
Mitä pitäisi hävetä?
"Mitä pitäisi hävetä?"
Niin mitä pitäisi hävetä, mieti itse? Olisiko itsemurha vaihtoehto? Kumma juttu kun sun viestejä ei voi lainata vaan ne odottaa ylläpidon hyväksyntää
Vierailija kirjoitti:
"Mitä pitäisi hävetä?"
Niin mitä pitäisi hävetä, mieti itse? Olisiko itsemurha vaihtoehto? Kumma juttu kun sun viestejä ei voi lainata vaan ne odottaa ylläpidon hyväksyntää
Jos meistä jonkun pitäisi hävetä niin sinun tietämättömyyttä ja ennakkoluulojasi. Ota selvää mitä kyseinen sana tarkoittaa ennen kuin alat syyttelemään.
Kyllä tiedän mitä teette, lähes poikkeuksetta runkkaatte lapsille ja satutatte lapsia jotta saatte niitä runkkaus kuvia. Sitten hyväksikäytöt vielä..
Minulla ei ole mitään tarvetta tuollaisiin hommiin vaan ennemminkin tunnen empatiaa enemmän kuin miehet tavallisesti (tai mitä yhteiskunta antaa miehen tuntea lapsia kohtaan) ja syy on sinunlaisissa kusipäissä jotka runkkaa lapsille ja koskettelee sopimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miehen kylkiluusta...
Juurikin näin. Olkaahan naiset kiitollisia 🤗
"En ole kyllä havainnut mitään tuollaista vaikka olenkin pedofiili."
Mikä tää viesti on olevinaan? Eikö sinua hävetä yhtään?